string(15) ""
» Blog » FAST - Koszmar Laverisa ;)
30-06-2011 12:37

FAST - Koszmar Laverisa ;)

W działach: FAST | Odsłony: 3

FAST - Koszmar Laverisa ;)
Eoin Keith Boyle z Anaithnid Games, stojący m. in. za Tales of Treachery, piszący gry głównie na mechanice Fate/Fudge, pokusił się o stworzenie bezkostkowej, storytellowej przeróbki (masakry wręcz;) mechanik Fate/Fudge i nazwał ją, nie zgadniecie - FAST.

Jest też darmowa jednostronicowa przeróbka ToT na diceless, z której można coś wyciągnąć i uzupełnić powyższe zasady (np. o sposób awansowania postaci).

Jeśli ktoś szukał czegoś lekkiego i storytellowego, to myślę że się nada.

Komentarze

Autor tego bloga samodzielnie moderuje komentarze i administracja serwisu nie ingeruje w ich treść.

38850

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Polecanka jak najbardziej - za tytuł :)
A teraz zanurzę się w link
30-06-2011 12:45
38850

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
o takich własnie sfrustrowanych, tchórzliwych tyldach wspominam w ostatnim poscie.
Ale nie bede spamowac notki KFC - powiem tyle - blokowanie komentarzy dla tyld staje się coraz większą koniecznością dzięki takim ariochizmom.
Mam nadzieje ze "znani autorzy" ktorzy nie lubią się logowac, jakoś wybaczą :)
30-06-2011 13:13
~

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
+1
Nie chcę i nie mam ochoty byc dla nikogo żadym strachem, żadnym łobuzem który nęka młodsze dzieci (co tez mi zarzucono). Jestesmy tu i blogujemy po to, zeby miec z tego frajdę, zabawę, wymieniac się poglądami z szerszym gronem. Choc nie wiem, jeśli ktos tu jest na serio (wydawców nie liczę, bo wiadomo, dla nich to biznes), ma misję i chce cos tworzyc, zmieniac umysły, zaszczepiac idee itd - fajnie, tylko trzeba wziąśc poprawkę na to, ze nie kazdy przychodzi tu w tym celu. Niektorzy chcą się tylko dobrze bawic, czytając mniej lub bardziej ciekawe czy ważne wygłupy kolegów.
30-06-2011 13:20
~

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
+1
bo sie zgzak zadyszysz z tej nienawiści
30-06-2011 13:35
Neverwhere
   
Ocena:
0
@zigzak - odpuść sobie.
@FAST - całkiem fajny pomysł, nie grałam jeszcze w żaden system bezkostkowy :)
30-06-2011 14:05
38850

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
tyldo, czujesz się nękano? :)
co do cytatu - niektórzy chcą sie tylko dobrze bawic, czytając... etc.
Ja się dobrze bawię czytając komentarze nawet tyld, ale myślę że kwestia leży w poziomie tych komentarzy.
Edit:
@ Nigdziebądź
Masz rację, odpuszczę sobie. Polecam też z bezkostkowych starutki Amber :)
30-06-2011 14:06
Indoctrine
   
Ocena:
+1
Amber był genialny, ale mechaniki tam tak wiele nie było ;)
30-06-2011 14:52
38850

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
No prawda - więc inaczej: Polecam Amber jako stary koncept bezkostkowy, do porównania z FASTem.
30-06-2011 14:57
von Mansfeld
   
Ocena:
0
A co w tym takiego "koszmarnego"? Ot, gadacze potrzebują jakiejś otoczki, by gadać na sesji.
30-06-2011 16:12
Rag
   
Ocena:
+10
Dokladnie. Tak samo jak turlacze potrzebuja otoczki, zeby patrzec jak sie fajnie te kolorowe paciorki tocza.
30-06-2011 16:27
~Kaczor

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
+1
Hmmm... Nie czaję. Z jednej strony gość pisze że podczas walki każda opcja jest możliwa, liczy się kreatywność itepe, a jednocześnie sukces zależy po prostu od porównania poziomów. Jedyny rodzaj modyfikatorów jaki znalazłem to rany, przynajmniej teoretycznie bo tutaj też brak konkretów. Ktoś wyjaśni jak to ma działać?

(Tak sobie myślę, że ten FAST zdecydowanie przegrywa z Amberem. Ale i tak dzięki za linka!)
30-06-2011 17:44
whitlow
   
Ocena:
+2
Gra bezkostkowa, heh już wyobrażam sobie bandę metalków w wojskowych spodniach, fachowo przedstawiających strzelanie z uzi/łuku/miecza. Ja podziękuję.
01-07-2011 07:16
goracepapu
   
Ocena:
0
"Dokladnie. Tak samo jak turlacze potrzebuja otoczki, zeby patrzec jak sie fajnie te kolorowe paciorki tocza."

Właściwie to potrzebuję kolorowych paciorków, żeby wiedzieć jak się otoczka zmienia. Ale to drobny szczegół.
01-07-2011 12:13
38850

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
OTu tez tylda za mną łazila ;) moj wlasny fanboj! Hehe
01-07-2011 12:21

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.