string(15) ""
» Blog » Awsome Promocja: Monastyr PDF!
13-06-2013 07:28

Awsome Promocja: Monastyr PDF!

W działach: dziwactwa | Odsłony: 93

Awsome Promocja: Monastyr PDF!
Wydawnictwo Portal Gejmz kontynuuje chlubną tradycję osom promocji zapoczątkowanych 1.5 roku temu przez wyd. Cyfrografia. Wtedy sprzedawano limitowaną, ekskluzywną Robotikę w edycji kolekcjonerskiej za jedyne 140 zł, w skład której wchodził podręcznik główny i nic więcej. Czyli to samo, co sprzedawano kilka tygodni wcześniej w cenie 30 zł...

Nic w przyrodzie nie ginie, osom promocje wracają! Tym razem Portal Gejms w mega promocyjnej cenie 65 zł, oferują PDF z kultowym, jedynym, wyprzedanym na pniu, elitarnym polskim systemem dark fantasy Monastyr!

That's so awesome!
Nie zwlekaj ani sekundy!

Bonusowo tylko dla Was, kolejna łamiąca wieść!
PDF z Kiedy Rozum Śpi super osom grą w cenie jedynie 25 zł!
Kiedy w sklepach internetowych wydanie papierowe można dostać za 25 zł!
Super osom prawda?! TAK! to jest awesome!!!!!!!!

Wspieraj Portal Gejmz!

Osoby chętne dołożyć się do nowej willi i samochodu Trzewika mogą sobie kliknąć tutaj i przejść do sklepu cdp.pl

Komentarze

Autor tego bloga samodzielnie moderuje komentarze i administracja serwisu nie ingeruje w ich treść.

Kamulec
   
Ocena:
+1
Płacisz za to, że
"Kupując ten produkt
wiesz, że nie ma kłopotliwych zabezpieczeń"
13-06-2013 08:03
Indoctrine
   
Ocena:
+1
Hmm, no co by tu powiedzieć - drogawo? :)
Być może jakieś racje za tym stoją...
13-06-2013 08:03
Zuhar
   
Ocena:
+2
Akurat za Kiedy Rozum Śpi może i wyłożę te 25 zł, ale 65 zł za podręcznik, który mam w 3 egzemplarzach i którego elektroniczne kopie nadal krążą po internecie jest dość dyskusyjne. Raczej poczekam na promocje.
13-06-2013 08:29
Behalior
   
Ocena:
0
Nie było Monka w PDF - źle, teraz jak jest to się okazuje ,że jest jeszcze gorzej ... ja pierdziu ...
13-06-2013 09:34
KFC
   
Ocena:
+1
@Zuhar

Lepiej poczekaj może łaskawie obniżą cenę o połowę z okazji DDGF.


@Behey,

Po co mi staroć za 65 zł w PDF? Za tyle mogę mieć ciekawsze gry w papierze...

To chyba najdroższy polski PDF RPG jaki widziałem. ... Widać celują w białe kołnierzyki z palestry z tym pułapem cenowym.
Tak między Prawem karnym materialnym a Komentarzem do Karty nauczyciela... Dobre pozycjonowanie nie ma co.
13-06-2013 09:35
dzemeuksis
   
Ocena:
+2
Spokojnie, będzie za pół ceny i to będzie w miarę sensowna cena. Sam najpierw marudziłem na ceny PDFów z serii "Graj..." a potem na obniżkach skompletowałem całość. Taka widać polityka - walnąć taką cenę, żeby promocja ustalająca cenę na normalnym pułapie wydawała się okazją.
13-06-2013 09:43
Senthe
   
Ocena:
0
Ale trollujesz, KFC :P. Jeśli ktoś będzie chciał - kupi, jeśli nie - nie kupi... Problem?
13-06-2013 09:54
von Mansfeld
   
Ocena:
+2
Trzewiczek bardzo się ceni. Jego fanboje również go bardzo cenią.

Jak wiadomo, bycie samozwańczym Prorokiem Polskiego Erpegie daje +200% do ceny produktu.
13-06-2013 09:56
KFC
   
Ocena:
0
Senthe kto to kupi za 65zł? Jeden Behalior który cierpi na nadmiar gotówki?
Reszta sciągnie z chomika i tyle, bo cena bardzo do tego zachęca póki co. Albo kupi za podobną cenę używkę na allegro.

Ja tylko zwracam uwagę na bardzo rozsądne pozycjonowanie cenowe produktu - ten sam pułap co wydania ekskluzywnych ebooków i książek prawniczych. Wiadomo nerd student i nerd gimnazjalista zarabia tyle samo co pan mecenas i pan prezes zarządu spółki, stać ich - więc Portal Games może zaszaleć z ceną.

@Dzeme
Pewnie tak, ale na ten moment nie mamy tej promocji.
13-06-2013 09:59
Kamulec
   
Ocena:
+1
@Senthe
Nim gra się ukazała w tej cenie można było mieć nadzieję, że ukaże się taniej. Monastyr ma swoje wady, ale warto się wg mnie zapoznać.
13-06-2013 10:10
KFC
    post scriptum
Ocena:
+2
Na moje oko teraz widać, że przyjęli strategię że PDF to ok. 70% ceny podręcznika drukowanego.
Ja PDFów aż tak wysoko nie wyceniam, podobnie jak znaczna większość rodzimych wydawców.

Copernicus z Klanarchią mają zupełnie inne podejście PDF to 7% ceny głównego poda.
Da się?
13-06-2013 10:29
Indoctrine
   
Ocena:
+1
Trochę zależy od tego jaki % kosztów stanowi druk. Kolorowy album, kreda kosztuje inaczej niż cz-b na gramaturze 90.
Więcej nie mówię, bo aż tak dużo nie wiem :)
W sumie GP w promocji jest też całkiem tania, niecałe 13 zeta ;)
13-06-2013 11:11
KFC
   
Ocena:
+1
Trochę przejaskrawiłem, ale ogólnie wychodzi 60-70% jakby nie patrzeć u Portala.
Cenowo kiedyś monastyr papierowy i klanarchia teraz to była ta sama kategoria - kreda, kolor itp. Więc aż taka róznica w cenie PDFów jest dość dziwna ;)
13-06-2013 11:15
dzemeuksis
   
Ocena:
+1
Klanarchia to z kolei obrzydliwie tanio. Czekam na coś w stylu bookrage z polskimi rolplejami. Inna sprawa, że co chciałem to już mam (kupowałem od Gramela, Copernicusa a teraz na cdp.pl).
13-06-2013 12:13
karp
   
Ocena:
+2
KFC, gdzie tu problem?
Kwetię ceny zweryfikuje rynek, jeśli klienci dojdą do wniosku (tak jak Ty), że się nie opłaca - to nie kupią i już. Zarabia się albo marżą, albo obrotem - Portal postawił na marżę, ich prawo.

Problem polega na tym, że chyba w Polsce nie wszyscy przyzwyczaili sie do tego, że coś, co jest w formacie elektronicznym jest warte określone pieniądze. Wydawca płaci autorom, ilustratorom, grafikom, składaczom, a drukarnia to tylko jedna ze skaldowych wartości podręcznika. W krajach bardziej cywilizowanych (bo dłużej funkcjonujacych na wolnym rynku) wygląda to np tak:
- Solomona Kane pdf 20$ drukowany podręcznik za 50$
- The Savage Foes of Solomon Kane pdf 20$, drukowany podręcznik 35$
- Beasts & Barbarians 25$ za drukowany podrecznik, 15$ za pdf, 32$ za komplet druk+pdf
- Pirates of the Spanish Main RPG 25$, drukowany 40$
- All for One: Régime Diabolique 25$, a drukowany 35$...

No a Monastyr - pdf 65zł, drukowany 89zł - tyle, że nowy cholernie trudno dostać.

W czym problem KFC, o co to darcie szat? Że drogo? Rynek zweryfikuje i już. Trzewik odcina kupony od wydanego kiedyś podręcznika, woli tych kuponów mniej, a bardziej "tłuste" - jego prawo - w magazynie mu zalegały nie będą.
13-06-2013 12:41
leto_ii
   
Ocena:
0
Czy mi się zdaje, czy też Klanarchia PDF miała znacznie niższą cenę, za znacznie wiecej materiału?
13-06-2013 12:48
KFC
    @up
Ocena:
0
No jeśli chodzi o samą liczbę stron to masz rację.


@karp

Owszem, ale tam jest Ameryka i zarabia się więcej, plus ludzie są przyzwyczajeni do takich cen PDFów. U nas są przyzwyczajeni do chomika i ksera.
Do tego ten argument jest trochę naciągany, bo koszty te już dawno poniesiono, więc odbijać je sobie po kilku latach - niby święte prawo wydawcy ale...

Na moje oko prędzej sprzedasz 3 podręczniki po 20 zł niż jeden po 60. Gdyby tak nie było, to każde wydawnictwo sprzedawałoby swoje pozycje tylko o kilka procent taniej niż egz. na półkach sklepowych.

O co darcie szat? O cenę, która jest kilkukrotnie wyższa od średniej ceny innych podręczników RPG w PDF czy książek. Gdyby to jeszcze miało jakieś racjonalne uzasadnienie..
Pewnie, że rynek zweryfikuje ja już słyszę te smsy o doładowania kont na gryzoń.pl.
Tak samo jak Robotica za 140 zł znalazła całe masy nabywców..
13-06-2013 12:56
karp
   
Ocena:
+1
@KFC
1 - Na jakiej podstawie sadzisz, ze Niemcy, Amerykanie, czy Francuzi nie piracą, tylko wszystcy jak jeden chętnie płacą za rpg? Argument z innymi zarobkami też do mnie nie dociera, butelka dobrego wina czy whisky kosztuje tyle samo tam co tu, a jest tak samo niezbędna do zycia jak podrecznik rpg.
2 - Kiedy ostatnio kserowałeś poda? To chyba jakiś mit z połowy lat '90
3 - nie sądzisz, ze jak ktoś miał spiracić, to zrobił to już dawno temu?

Zatem raz jeszcze - o co darcie szat? Że ktoś ma drogi produkt? Dla jednych za drogi, dla innych moze nie.
13-06-2013 13:16
KFC
   
Ocena:
0
1. Nie twierdzę że nie piracą. Twierdzę, że tam ludzie kupują więcej PDFów bo mają na to więcej pieniędzy i nawet 20$ za PDF to nie problem, bo to ekwiwalent 20 zł u nas. Chociażby z przykładu GRAmela, który lepiej zarabia na zachodzie to wynika.
Co do kwestii win i szkockiej to się nie wypowiem, bo to raczej kwestia osobistej oceny co jest luksusem i w jakiej cenie.

2. Kiedy? Drukuję pdfy w punkcie ksero, bo mnie nie stać na wydruk w full colorze.
Niby nie to samo, ale efekt podobny. Znam też parę osób dla których cena 50 i więcej zł za podręcznik jest za wysoka i grają na kserach/wydrukach.

3. Sądzę, że masz rację, ale taka cena nie zachęca do zakupu i niezdecydowanego odbiorcę raczej zniechęci niż zachęci. Do tego ileś tam lat po premierze jak hype już opadł.

Jeśli ktoś jest fanem to i 60 zł nie będzie dla niego problemem, ale podejrzewam, że takich nie będzie wielu.
Podejrzewam też że parę osób mogłoby w ramach wyrzutów sumienia wydać te 20 zł jako zadośćuczynienie za złe uczynki na chomiczerze, a tak to pewnie nawet nie będzie miała wyrzutów.

Owszem, dlatego podałem przykład sytuacji materialnej ucznia/studenta i pana mecenasa/prezesa. Których więcej gra w RPG?
Gratuluję Portalowi wysoko postawionego targetu. Od dziś zamiast na posiedzenia zarządu będziemy jeździć na plenerowe sesje w Mona.
13-06-2013 13:50
   
Ocena:
0
Obawiam się, że jeśli ktoś chciał mieć Monastyr w PDF to już go ma. Trochę późno z tym wyszli. A cena bez sensu, zbyt wysoka. Gdyby to było 30-45 to bym kupił a tak kupię coś innego np od GRAmela.
13-06-2013 14:31

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.