string(15) ""
» Blog » Mini War - Statystyki NPC'ów
18-09-2012 22:54

Mini War - Statystyki NPC'ów

Odsłony: 2

Mini War - Statystyki NPC'ów

Jak w swojej notce pisał kbender w czwartek najprawdopodobniej będziecie mogli już ściągnąć na swoje komputery Mini War w formie kompletnego PDF'a. Wydaje mi się, że dobrze wykorzystaliśmy te kilka dni od chwili gdy ogłoszono wyniki RnI. Dzięki nim w wasze ręce trafi również grupa BN-ów, których mieliście już okazję poznać w notce kbendera, a także szereg pomysłów na przygody, byście mogli poczuć ten miniaturowy klimat.

Co prawda wiele można by jeszcze dodać, dopisać i poprawić, ale chcemy już oddać w Wasze ręce to co mamy. Możliwe, że w przyszłości materiałów do MW przybędzie.

 

Niestety nie będę dokładny i nie powiem wam o której godzinie pojawi się MW w czwartek :P Możliwe, że część z Was zauważy to szybciej ode mnie ^_^. Mam nadzieję, że ciepło przyjmiecie naszą pracę, bo to były naprawdę ciężkie dwa miesiące od chwili gdy pojawił się pomysł na granie plastikowymi żołnierzami (tak, tak... ale o rozwoju koncepcji na Mini War opowiem może kiedy indziej, gdy ktoś będzie miał ochotę tego słuchać).

 

Póki co dotrzymuję tradycji i wrzucam na bloga kolejną część podręcznika, czyli statystyki znanych już wam postaci. Nie martwcie się, w podręczniku opisy i staty będą obok siebie :)

 

Nie wiem jak Wy, ale ja naprawdę oczekuję na ten czwartek :P

 

Jeśli pierwszy raz słyszysz o Mini War, zachęcam Cie do zapoznania się z poniższymi materiałami:

 

Zapowiedź Mini War.

Armie

Przewagi i Zawady

Zasady świata

Bestiariusz

Opis domu  

 Figury - wrogowie

Figury - sojusznicy

 

 

 

 

Zakon


.

 

Lord Milton

Cechy: Duch k12, Siła k10, Spryt k6, Wigor k12, Zręczność k6

Umiejętności: Spostrzegawczość k6, Walka k10, Przekonywanie k8, Zastraszanie k8, Wyśmiewanie k6, Wiedza (Strategia) k8.

            Charyzma: +4, Tempo: 8; Obrona: 7; Wytrzymałość: 15

Zawady: Arogancki, Bohaterski, Dziwactwo (zawsze domaga się szacunku), Dziwactwo (zawsze mówi prawdę)

Przewagi: Czadowy wzór, Metalowy model, Krzepki, Niezwykłe zamaszyste cięcie, Zaprawiony w walce, Szycha

            Zdolności specjalne:

ñ  Przesadna duma: Jak na wzorowego władcę przystało, Milton jest niesamowicie Arogancki

ñ  Rycerzyk: wszystkie modele w tej armii są solidne i mają na sobie ładne zbroje. Ich wytrzymałość jest wyższa o 1.

ñ  Rozmiar +3: Stopiony z koniem Lord Milton naprawdę nie ma problemów z patrzeniem na innych z góry.

ñ  Centaur: Biegając Lord Milton (a raczej Koń) rzuca k10 zamiast k6.

ñ  Sześcionóg: Cztery nogi Konia oraz dwie własne o funkcji ozdobnej, nie są idealnym zestawem. Lord Milton nie może dostać się w żadne trudno dostępne miejsce, ani też nie może podejmować żadnych prób wspinaczki. By wciągnąć go do góry lub opuścić potrzebne jest przynajmniej 5 innych figurek. Jeździec na Koniu otrzymuje +2 do obrony przed próbami odepchnięcia, ale jeśli jakimś cudem zostanie przewrócony, musi zdać test Zręczności z -2 by się podnieść, a powstanie zajmuje mu całą rundę.

Sprzęt: Miecz (Si+k8)

 


 

Sir Sigmund

Cechy: Duch k10, Siła k12, Spryt k6, Wigor k10, Zręczność k6

 Umiejętności: Spostrzegawczość k6, Walka k12, Przekonywanie k8, Zastraszanie k8, Wyśmiewanie k8, Wspinaczka k8, Skradanie k4.

            Charyzma: 0, Tempo: 6; Obrona: 8; Wytrzymałość: 10

Zawady: Chojrak, Zobowiązanie (służyć ku chwale Sojuszu), Niepomalowany, Straceniec (zdobyć cały Dom dla Sojuszu)

Przewagi: Ukochana broń, Niezwykłe zamaszyste cięcie, Zaprawiony w walce, Bez przebaczenia, Krzepki, Charyzmatyczny, Prawdziwy przyjaciel

            Zdolności specjalne:

ñ  Przesadna duma: Poczucie misji i brak instynktu samozachowawczego czyni Sir Sigmunda jednym z największych Chojraków.

ñ  Rycerzyk: wszystkie modele w tej armii są solidne i mają na sobie ładne zbroje. Ich wytrzymałość jest wyższa o 1.

ñ  To jest broń!: Młotodzierżca walczy młotem prawie tak samo dużym jak on sam. Broń wymaga obu rąk, daje -1 do Obrony, ale za to zadaje obrażenia Si+k12

ñ  Prawdziwy obrońca: Przekazany komuś przez Młotodzierżcę fuks nie tylko zapewnia przerzut, ale daje dodatkowe +2 w tym rzucie.

 


 

Jan

Cechy: Duch k6, Siła k6, Spryt k8, Wigor k6, Zręczność k6

Umiejętności: Spostrzegawczość k6, Walka k6, Przekonywanie k6, Wspinaczka k6, Skradanie k8, Wiedza (Dom) k8.

            Charyzma: -2, Tempo: 6; Obrona: 5; Wytrzymałość: 7

Zawady: Arogancki, Odszczepieniec (jest tylko giermkiem..), Lojalny

Przewagi: Czujny, Cholerny szczęściarz

            Zdolności specjalne:

ñ  Przesadna duma: Niby zwykły pomiot, ale i tak zadziera nosa przy osobach spoza Zakonu, co owocuje wadą Arogancki.

ñ  Rycerzyk: wszystkie modele w tej armii są solidne i mają na sobie ładne zbroje. Ich wytrzymałość jest wyższa o 1.

ñ  Jak on to przeżył?!: Nikt nie wie jak to się stało, że Jan jest ostatnim ocalałym pikinierem, który już nie raz wyszedł żywy spod kół czołgu. Cokolwiek złego nie spotkałoby Jana, na następnej sesji wraca do Pokoju Malarza cały i zdrów. Sam Jan robi wszystko by nie nadużywać tego niesamowitego błogosławieństwa.

Sprzęt: Włócznia (Si+k6, Odległość 1, +1 do Obrony)

 


Nieumarli

 


 

Oko Śmierci

Cechy: Duch k12, Siła k4, Spryt k12, Wigor k4, Zręczność k6

Umiejętności: Spostrzegawczość k12, Walka k6, Przekonywanie k6, Zastraszanie k12, Rzucanie czarów k12, Wiedza (tajemna) k12, Wspinaczka k4, Reperowanie k12.

            Charyzma: -1, Tempo: 6; Obrona: 5; Wytrzymałość: 5

Zawady: Ciekawski, Dziwactwo (ogromna fascynacja śmiercią), Nawyk (kolekcjonuje zdechłe owady, drobna)

Przewagi: Czujny, Zdolności nadprzyrodzone (magia), dodatkowa moc, punkty mocy, regeneracja mocy, Szycha

Moce: Pocisk, Oszołomienie, Niewidzialność, Teleportacja, Oświetlenie/Zaciemnienie, Dematerializacja, 40 punktów mocy

            Zdolności specjalne:

ñ  Prawie jak trup: Nieumarli zyskują przy bliższym poznaniu, ale nikt nie chce ich poznawać. -2 do Charyzmy

ñ  Nekromanta: Oko Śmierci ma aż 40 punktów mocy, ale wszystkie jego czary muszą mieć w sobie wiele mrocznych efektów specjalnych, jak cienie, wycie, jęki, krew... Nawet jak rzuca czar Oświetlenie to robi się jakiś upiornie zielony blask.

ñ  Widzę cie, śmiertelniku: Jak przystało na kogoś kto ma wielkie oko zamiast głowy zawsze jest traktowany jako aktywny obserwator, gdy ktoś próbuje skradać w jego okolicy.

Sprzęt: Kostur Z Czaszką (Si+k4, Odległość 1, +1 do Obrony)

 


Elvira

Cechy: Duch k8, Siła k6, Spryt k8, Wigor k6, Zręczność k8

Umiejętności: Spostrzegawczość k8, Walka k8, Przekonywanie k10, Zastraszanie k6, Wyśmiewanie k8, Wspinaczka k8, Skradanie k6, Wiedza (Strategia) k6.

            Charyzma: +8, Tempo: 6; Obrona: 6; Wytrzymałość: 6

Zawady: Chciwa i to bardzo.

Przewagi: Śliczna, Charyzmatyczna, Błyskawiczny refleks, Opanowana, Wampirzyca, Czadowy wzór, Charakterna

            Zdolności specjalne:

ñ  Prawie jak trup: Nieumarli zyskują przy bliższym poznaniu, ale nikt nie chce ich poznawać. -2 do Charyzmy

ñ  Nekromanta: Niby śliczna, ale gdy mruży złowrogo oczy, plastikowe serce zamiera ze strachu. Posiada Przewagę Charakterna.

ñ  Różowe bikini: Różowe bikini to nie tylko zbroja. To szyk i styl oznaczający +2 do Charyzmy.

Sprzęt: Szabla (Si+k6)

 


 

Poharatek

Cechy: Duch k8, Siła k10, Spryt k4, Wigor k6, Zręczność k6

Umiejętności: Spostrzegawczość k6, Walka k8, Zastraszanie k8, Wspinaczka k8, Reperowanie k8.

            Charyzma: -4, Tempo: 6; Obrona: 6; Wytrzymałość: 6

Zawady: Brzydki, Tępak, Lojalny.

Przewagi: Upgrade (i to dwa razy!), Twór Frankenstaina, Dzielny.

            Zdolności specjalne:

ñ  Prawie jak trup: Nieumarli zyskują przy bliższym poznaniu, ale nikt nie chce ich poznawać. -2 do Charyzmy

ñ  Połamaniec: Każda Rana oznacza utratę losowej kończyny.

ñ  Lepki: To naprawdę obrzydliwie wygląda, a jeszcze gorsze jest w dotyku, ale do naprawiania Poharatka niepotrzebny jest żaden klej!

ñ  Szpony: Szpony Poharatka zadają Si+k4 obrażeń. On też potrafi nieźle poharatać.

 


Leśne elfki


 

Fiona

Cechy: Duch k10, Siła k6, Spryt k8, Wigor k6, Zręczność k10

 Umiejętności: Spostrzegawczość k8, Walka k8, Strzelanie k8, Wspinaczka k8, Skradanie k8, Przekonywanie k10.

            Charyzma: +8, Tempo: 6; Obrona: 6; Wytrzymałość: 6

Zawady: Dziwactwo (fascynacja światem mody), fobia (ukrywa to, ale bardzo boi się pająków, poważna zawada).

Przewagi: Sokole oko, Czujna, Niezwykle Opanowana, Zabójczy strzał, Charyzmatyczna, Ładna, Szycha.

            Zdolności specjalne:

ñ  Ale ona śliczna!: Nie da się ukryć, że Fiona, jak każda elfka, to prawdziwa piękność

ñ  Przeklęte zdziry!: Trzeba być tolerancyjnym, ale te mroczne elfki są takie niemodne! -8 do Charyzmy w kontaktach z Mrocznymi Elfkami

ñ  Modna, ale rozsądna: Farbki służą nie tylko ozdabianiu. Raz na sesję Fiona może użyczyć swych malarskich zdolności by pokryć kogoś ścieralnym kamuflażem dającym +2 do Skradania lub też modnymi kolorami zapewniającymi +2 do Charyzmy przez najbliższe trzy godziny. Farb co sesję wystarcza na 5 figurek.

Sprzęt: Rapier (Si+k4, +1 Obrona), Łuk (2k6, 12/24/48)

 


 

Sosnek

Cechy: Duch k6, Siła k8, Spryt k10, Wigor k8 Zręczność k6

 Umiejętności: Spostrzegawczość k6, Walka k6

            Tempo: 6; Obrona: 5; Wytrzymałość: 11 (2)

            Zdolności specjalne:

ñ  Konstrukt: +2 do wyjścia z Szoku, strzał mierzony nie zadaje dodatkowych obrażeń, odporność na choroby  i trucizny.

ñ  Nieulękły: Entek jest odporny na strach i Zastraszanie.

ñ  Pancerz +2: twarde ciało.

ñ  Rozmiar +3: Góruje nad innymi figurkami. Większy nawet od Chomika!

ñ  Chyba zapomniałeś o czymś: Sosnek znajdzie lukę nawet w najlepszym planie. Zapytany o opinię, zawsze przedstawi jakiś istotny element lub komplikację, która może się pojawić. To najlepszy sposób na wyciśnięcie przydatnych wskazówek z MG!

 

 

 

Mroczne elfki

 

Vraxia

Cechy: Duch k8, Siła k6, Spryt k10, Wigor k6, Zręczność k10

Umiejętności: Spostrzegawczość k8, Walka k8, Rzucanie k8, Wspinaczka k8, Skradanie k8, Zastraszanie k10, Wyśmiewanie k8.

            Charyzma: +2, Tempo: 6; Obrona: 6; Wytrzymałość: 6

Zawady: Wredna, Mściwa

Przewagi: Oburęczność, Czujna, Niezwykle Opanowana, Podwójne uderzenie, Złodziej, Skrytobójca, Szycha, Dobywanie.

            Zdolności specjalne:

ñ  Fascynująca: W tym całym mroku jest jakieś zmysłowe piękno. +2 do Charyzmy

ñ  Durne lale!: Te durne panienki są zakałą elfich rodów! -8 do Charyzmy w kontaktach z Leśnymi Elfkami

ñ  Uosobienie nocy: Vraxia nie potrzebuje przebicia by wywołać u kogoś Szok za pomocą Zastraszania. Wystarczy, że wygra przeciwstawny test w Próbie Woli.

Sprzęt: Dwa sztylety (Si+k4), Noże do rzucania (Si+k4, 12/24/48)

 


Blondi

Cechy: Duch k6, Siła k6, Spryt k6, Wigor k6, Zręczność k8

Umiejętności: Spostrzegawczość k6, Walka k8, Wspinaczka k6, Skradanie k6, Przekonywanie k6, Wyśmiewanie k6.

            Charyzma: +2, Tempo: 6; Obrona: 6; Wytrzymałość: 6

Zawady: Odszczepieniec

Przewagi: Ładna, Błyskawiczny refleks

            Zdolności specjalne:

ñ  Fascynujące piękno: Czy to ten mrok? A może te złote loki? +2 do Charyzmy

ñ  Po co ta nienawiść?: Problemy z przynależnością sprawiają, że Blondi nie ma żadnych kar do Charyzmy w kontaktach ze wszystkimi elfkami.

Sprzęt: Szabla (Si+k6)

 


 

 

 

 

 

Komentarze


Skryba_Ogrodnik
    Poharatek
Ocena:
+1
Nie ma bata - pseudonim mojego kolejnego BG, jak w mordę strzelił :D!

Peace :)!
Skryba.
19-09-2012 00:26
38850

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
+1
Poharatka i Zdrapek byli w Simpsonach, jeśli dobrze pamiętam :)

http://www.gophoto.it/view.php?i=h ttp://www.simpsoncrazy.com/content/co mics/other/itchy-scratchy-2.jpg#.UFkBNLJlQ7s
19-09-2012 01:18
Szary Kocur
   
Ocena:
+1
Jeszcze jeden, jeszcze jeden!
19-09-2012 15:58
Eliash
   
Ocena:
0
Masz rację, w ostatecznej wersji pojawi się jeszcze jeden istotny BN :) Skąd wiedziałeś? :D

Ale on już poczeka na premierę :)
19-09-2012 16:16
Szary Kocur
   
Ocena:
+1
Chodziło mi o jeszcze jeden tekst. Ale BN to też dobrze. A nawet lepiej(niż dobrze).
19-09-2012 18:09
Eliash
   
Ocena:
+2
Jeśli Mini War zostanie dobrze przyjęte to postaram się, żeby na tym pdfie się nie skończyło ;)
19-09-2012 20:06
postapokaliptyk
   
Ocena:
+1
czy planowane są dodatki w postaci nowych armii?
np:
kasztanowe ludziki
potworki z plasteliny robione na lekcjach plastyki?

no i pośród npców brakuje mi bezokiej lalki barbi młodszej/starszej siostry :)

19-09-2012 20:36
Eliash
   
Ocena:
0
Na 90% pojawi się jeszcze jeden materiał do gry, ale zawartości zdradzić nie mogę.

A czy poza tym gra dalej będzie się rozwijała, jak mówiłem. To zależy od tego czy będzie dla kogo jakieś dodatki pisać :)
19-09-2012 20:42

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.