» Blog » Actual Play
25-07-2007 18:03

Actual Play

W działach: actual play, bw, rpg, playtesty | Odsłony: 1

Actual Play
Wakacje wakacjami, a ten blog powoli schodzi na psy.

Mimo tego, ze za bardzo nie mam nic do powiedzenia, postaram sie pimpnac nasza nowe kampanie w BW, ktorej AP zamiescilem na polterowym forum (tak - ten link jest dla was, ci ktorzy na forum zapedzaja sie niezbyt czesto).

Mrok w dolinie Darkmoon zapowiada sie bardzo fajnie. Ponownie rozpoczelismy gre 3 lifepathowymi postaciami - wiec daje to nam mnostwo miejsca na rozwoj i nie ma niczego lepszego niz obserwowanie szybkiego rozwoju swojego bohatera(ki) zdobywajacej nowe skille, czary, doswiadczenie i stuff :D

W AP postaralem sie jak najdokladniej przedstawic styl testowania w BW - po co, dlaczego i czemu rzucamy taka a taka iloscia kosci, albo dlaczego MG przyznal w tym, momencie +1Ob do testu. Podstawy, ale mam nadzieje na to, ze okarza sie pomocne ludziom zamierzajacym grac / prowadzic BW.

Komentowac prosze ponizej, albo na forum (lepiej pewnie na forum).

Dla tych, ktorzy o BW nie maja zbyt wielkiego pojecia zapraszam do przeczyatnia trzyczesciowego przedstawienia systemu.

Wracajac na ziemie zamknelismy przed czasem pre-ordery na "Blossoms are Falling", po przekroczeniu magicznej listy 200 sztuk zdalismy sobie sprawe, ze ktos te podreczniki bedzie musial podpisac, ponumerowac i wyslac. A tym kims bedzeimy my.

podziekowania naleza sie tym wszystkim, ktorzy Blossoms zamowili i z gory przepraszamy tych, ktorzy zwlekali na ostatnia chwile. Bedziecie niestety zmuszeni zdobyc podrecznik na wlasna reke ;)

To na razie na tyle wiesci z kuzni. Mam jeszcze kilka w zanadrzu, ale trzeba sie wstrzymac, bo o czym napisze nastepnym razem :D
0
Nikt jeszcze nie poleca tej notki.
Poleć innym tę notkę

Komentarze


Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.