Blog - mechanika

Wyświetlono rezultaty 1-1 z 1.

Reguły z prędkością fabuły

25-04-2011 21:11
0
Komentarze: 18
W działach: RPG, mechanika
Reguły z prędkością fabuły
W D&D 3.X szał barbarzyńcy działał raz na spotkanie. Czwarta edycja podniosła ten koncept do potęgi 11 i zbudowała wokół niego praktycznie cały system. W Wod-owym Magu czasy działania czarów mogą przyjąć postać sceny czy historii. Itp. Itd. Z jednej strony koncepty tego typu są bardzo wygodne do śledzenia zamiast sekund, rund czy czego tam jeszcze. Z drugiej przypominają cały czas że gramy w grę i mogą psuć immersję.Jak odbieracie takie mechanizmy? Lubicie je, czy może was odrzuca? Mnie na przykład w D&D mocno raził szał, jako kwiatek do kożucha w systemie gdzie prawie ws...