Wyświetlono rezultaty 1-6 z 6.
W galaktyce działa wielu oszustów, naciągaczy i zwyczajnych kłamców. Każdy z nich szuka własnego, unikalnego pomysłu na działalność, który miały zagwarantować osiągnięcie sukcesu. Siła łotra Ciemnej Strony tkwi nie w samych kłamstwach, ale w tym, co za nimi stoi. Ma on do dyspozycji Ciemną Stronę Mo...
Jak tworzyć sceny w które chce się grać.
Doświadczeni Mistrzowie Gry tworzą niezapomniane sceny, w trakcie których nie sposób się nudzić. Choć wielu takich MG buduje sceny instynktownie, warto spojrzeć na to, co te najlepsze mają wspólnego. Pozwoli nam to ocenić własny warsztat lub pisać scenariusze w sposób bardziej świadomy.
Podsta...
Miecze świetlne d20
15-08-2006 21:41 |
Deckard | Komentarze: 20
Gwiezdne wojny zaliczają się do kanonu szeroko rozumianej fantastyki. Rozpoczęta w 1977 roku Nową nadzieją, saga kontynuowana jest po dziś dzień na kartach książek, komiksów oraz w grach komputerowych. Gry fabularne również nie zostały pominięte - pierwszej próby przeniesienia cyklu podjęło się wyda...
Dawno, dawno temu, w odległej galaktyce firma zwana West End Games uszczęśliwiła wszystkich fanów Gwiezdnych wojen systemem RPG opartym na ich ukochanej filmowej sadze. Lecz kontrolę nad galaktyką wkrótce przejęło złowrogie Imperium Wizards of the Coast, które od 2000 roku zalało rynek nową linią pr...
Ciemna strona zakrywa wszystko
Trzy Ery, Trzy opowieściPodręczniki do SW d20 – czy to Revised, czy Saga Edition – proponują grę przede wszystkim w trzech okresach historii Galaktyki – Erze Powstania Imperium, Erze Rebelii i Nowej Erze Jedi. Jest to rozsądny wybór – to najbardziej znane, szeroko opisane i z...
czyli jak dostosować mechanikę d20 do konwencji Star Wars
Star Wars d20 to system oparty zarówno na filmowym pierwowzorze, jak i na mechanice d20. Jednak obok wielu zalet, mechanika d20 nie wspiera specyficznej konwencji Gwiezdnych wojen w dostateczny sposób. Mimo tego MG często nie chce przesiąść się na inną mechanikę, również dlatego, że tworzenie innych...
1035832578630615401222247779