» Blog » Shadowrunronins
03-06-2013 19:54

Shadowrunronins

W działach: rpg, gamedesign, bzdury | Odsłony: 14

Komplet materiałów do Shadowrunronins znajdziecie na moim blogu grynarracyjne.pl.

Komentarze


54591

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Piękny megapocisk na klimaciarzy Shadowruna! Do tego świetny amalgamat motywów. Niech no wyliczę ich źródła:
- Monastyr
- Cyberpunk 2020
- Honor i Krew
- Shadowrun
- Dragonlance
- WoD
- L5R
- Klanarchia
- Kroniki Mutantów

Te żaro- rzeczy kojarzą mi się z Torchlight.

Skąd się wziął motyw Flow?
04-06-2013 08:28
Z Enterprise
   
Ocena:
0
"Katana" kojarzy mi się z tym: http://milafoczka.wordpress.com/20 12/10/18/bullshido-hack-do-trollbabe/

Co, biorąc pod uwagę kontekst autorki jest bardzo niepokojące. Pachnie femiprzemytem.

Parkour to z Robotiki.
04-06-2013 09:38
sil
   
Ocena:
+1
@LukrecjuszAnaniusz

Miło zaskoczyłeś mnie tą listą :) Oczywiście można by wymienić parę razy tyle innych rzeczy, także z innych za przeproszeniem "tekstów kultury"

Chociażby z filmów Riddricki, 13dzielnice, transportery.

Parę skojarzeń co do Flow - Mirror Edge, teoria gier nieanalogowych :), bodajże rozszczepienie z dnd, Momentum, Dead Weight jak i gdzieś tam pozostawiony w głowie i na dyskach Bloodpath.

Co do żaro- - helikopter, w nawiązaniu do wymiany zdań dawno temu tu na blogu na temat autożyro, zmutował mi w żyrokopter i w tym samym momencie już zapisana parazbroja zmieniła w żarozbroję, bardziej pod zakładaną gorącość dnia. Uczynienie z żaro- pasującego do wszystkiego przedrostka było już logiczną konsekwencją. A że to z Torchlighta skojarzyłem sobie na końcu.

@Z Enterprise
No w grach o samurajach katana to podstawa.

Bullshido to jedno ze skojarzeń, inne to dyskusje na temat realistyczności skuteczności katany, Jane z Johny Mnemonica (zresztą i w całości się jakoś mieszcząca), mój pomysł Basozoku do którego jakiś czas temu wróciłem, czy rzeczy pokroju ng3:re.

A Parkour to bardziej z Klanarchii, poniekąd ku pamięci niepokoju jaki wzbudzała ta nazwa.
04-06-2013 11:56
54591

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Z >>> Parkur to także Klanarchia, nie zapominajmy. Miło wiedzieć, że Robotica jest tak promowana, lecz nie możemy mieć uprzedzeń do Klanarchii.
04-06-2013 12:52
Ifryt
   
Ocena:
0
Pytanie może głupie - co w przypadku remisu przy pokonywaniu wyzwania? Opisałeś tylko co się dzieje przy wyniku testu większym i mniejszym od poziomu trudności.

A z Flow się wcześniej nie spotkałem, a pomysł mi się bardzo podoba - choćby za samo to polecanka!
05-06-2013 09:52
54591

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Podbijam do Ifryta.
05-06-2013 12:58
sil
   
Ocena:
+1
Miło przeczytać, że można coś ciekawego wyciągnąć z mojej pisaniny :)

Remis w teście oznacza zaliczenie wyzwania, ale i utratę Flow. Np. postać wskakuje na mur, ale łapie się jego krawędzi tylko jedną ręką, noga ześlizguje się z nierówności, owszem wspina się, ale wymaga to chwili, a przede wszystkim powoduje utratę płynności ruchu.

I jeszcze jedna Flow-inspiracja o której sobie przypomniałem, mianowicie Fate Sharp.

05-06-2013 13:19
54591

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
+1
Podasz statsy kilku powszechniejszych nekro i żyro stworów?
05-06-2013 16:45
sil
   
Ocena:
0
Spróbuję, ale to nie dziś.
05-06-2013 20:52

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.