scenariusz wfrp

Artykuły

Jądro ciemności

Jądro ciemności

12-04-2010 14:32 | Daniel 'karp' Karpiński | Komentarze: 22
Przepowiednia Rok 2521 KI nie był dobry dla Imperium: hordy barbarzyńców zalały północ kraju, łupiąc Ostermark i Ostland wraz z Wolfenburgem, a imperialna armia przypomniała sobie gorycz porażki. Kolejny rok, miast odbudowy, przyniósł ból i rozpacz, jakich Imperium nie zaznało przez ostatnich dwieśc...
Pomysł na scenariusz #2

Pomysł na scenariusz #2

Marne ciało

16-02-2014 20:40 | Władysław 'Wlodi' Kasicki | Komentarze: 32
Pomysł na scenariusz #2 jest kolejnym materiałem w świecie Warhammera, który ma na celu pobudzić wyobraźnię, jak również zasugerować wprowadzenie elementów do przygód. Informacje o scenariuszu Miejsce przygody: Dowolna kraina Starego Świata Liczba graczy: Dowolna Konwencja: Zależy od MG Czas gr...
Pomysł na scenariusz #3

Pomysł na scenariusz #3

Mutanci

25-03-2014 18:45 | Władysław 'Wlodi' Kasicki | Komentarze: 5
Pomysł na scenariusz #3 jest kolejnym materiałem w świecie Warhammera, który ma na celu pobudzić wyobraźnię, jak również zasugerować wprowadzenie elementów do przygód. Informacje o scenariuszu Miejsce przygody: Dowolna kraina Starego Świata Liczba graczy: Dowolna Konwenc...
Pomysł na scenariusz #1

Pomysł na scenariusz #1

Zapomniana wioska

30-01-2014 23:28 | Władysław 'Wlodi' Kasicki | Komentarze: 12
Pomysł na scenariusz #1 otwiera serię artykułów przedstawiających zarysy scenariuszy w świecie Warhammera. Celem ich będzie pobudzenie wyobraźni, jak również zasugerowanie wprowadzenia elementów do przygód. Informacje o scenariuszu Historia może rozgrywać się w dowolnej krainie Starego Świata. Jed...
Pomysł na scenariusz #4

Pomysł na scenariusz #4

Układanka

29-04-2014 23:22 | Władysław 'Wlodi' Kasicki | Komentarze: 13
Pomysł na scenariusz #4 jest kolejnym materiałem w świecie Warhammera, który ma na celu pobudzić wyobraźnię, jak również zasugerować wprowadzenie elementów do przygód. Informacje o scenariuszu Miejsce przygody: Dowolne miasto Starego Świata Liczba graczy: Dowolna Ko...
Pomysł na scenariusz #5

Pomysł na scenariusz #5

Pozorantka

24-05-2014 11:22 | amenarhi | Komentarze: 4
Pomysł na scenariusz #5 jest kolejnym materiałem osadzonym w świecie Warhammera, który ma na celu pobudzenie wyobraźni oraz zasugerowanie wprowadzenia dodatkowych elementów do przygód. Informacje o scenariuszu: Miejsce przygody: Dowolne miasto Starego Świat...
Cesarstwo

Cesarstwo

W obronie Imperium

22-07-2018 21:00 | CesarstwoRPG | Komentarze: 2
Wciel się w jednego z oficerów legionu Cesarstwa Rzymskiego, sprawującego rządy na terenie Północnej Anglii. Jako grupa macie bardzo ważne zadanie, którego celem jest zdobycie cennych informacji o nadchodzącym buncie, który z niewinnego powstania, może się bardzo szybko przerodzić w zagrożenie zdoln...

Wieści

Hulfbad - trzecie miejsce w konkursie Wieść

Hulfbad - trzecie miejsce w konkursie Wieść

11-07-2009 12:30 | Daniel 'karp' Karpiński
"Akcja scenariusza ma miejsce głównie w Ostlandzie. Przed rozpoczęciem przygody Bohaterowie powinni znajdować się w jednym z większych miast. Tutaj przyjmuję, dość luźno, że jest to Altdorf. Wydarzenia rozgrywają sie po zakończeniu Burzy Chaosu. Do każdego zakątka Imperium dociera radosna wieść, że Archaon przegrał - cofnął się ze swą armią spod murów Middenheim i otworzył znów drogę na wschód."

Dział WFRP z przyjemnością zaprasza do lektury scenariusza Hulfbad, który zajął trzecie miejsce w konkursie Wieść. Autorem pracy jest Krystian 'Krishakh' Pruchnicki. » więcej
Złe wieści z Salzenmund - drugie miejsce w konkursie Wieść

Złe wieści z Salzenmund - drugie miejsce w konkursie Wieść

17-07-2009 09:28 | Daniel 'karp' Karpiński
"Złe wieści z Salzenmund" to samodzielna, zamknięta przygoda dla 2 do 5 graczy oraz Mistrza Gry, który potrafi improwizować kiedy trzeba. Pora roku ani jakieś specjalne osadzenie wydarzeń w historii Starego Świata nie mają większego znaczenia. Scenariusz rozgrywa się w Nordlandzie (to też można zmienić) i jest utrzymany w klasycznej konwencji przygody drogi. Powinno się go udać rozegrać na jednej długiej sesji (maksymalnie dwóch). W zależności od liczebności drużyny, Bohaterowie powinni mieć skompletowaną pierwszą profesję (drużyna 4-5 osobowa) lub skończoną drugą (2-3 osobowa). Same profesje nie mają większego znaczenia. Dobrze by było, żeby choć jedna postać w drużynie potrafiła czytać i pisać.

Dział WFRP zaprasza do lektury scenariusza Złe wieści z Salzenmund, który zajął drugie miejsce w konkursie Wieść. Autorem pracy jest Mateusz 'Maestro' Paszun. » więcej
Jądro ciemności - scenariusz do Warhammera

Jądro ciemności - scenariusz do Warhammera

12-04-2010 14:43 | Daniel 'karp' Karpiński
Rok 2521 KI nie był dobry dla Imperium: hordy barbarzyńców zalały północ kraju, łupiąc Ostermark i Ostland wraz z Wolfenburgem, a imperialna armia przypomniała sobie gorycz porażki. Kolejny rok, miast odbudowy, przyniósł ból i rozpacz, jakich Imperium nie zaznało przez ostatnich dwieście lat. Północne prowincje, doszczętnie splądrowane, pogrążyły się w chaosie. Dziś ludzie umierają z głodu, a kulty Mrocznych Bogów zyskują nowych wyznawców wśród zdesperowanej ludności. Na domiar złego w lasach Middenlandu ukrywają się silne oddziały zwierzoludzi, będące niedobitkami armii oblegającej Middenheim, a plotki mówią, że mroczny władca Archaon gromadzi nowe oddziały w Mosiężnej Twierdzy w Górach Środkowych.

Dział WFRP zaprasza do lektury scenariusza Jądro ciemności autorstwa Daniela 'karpia' Karpińskiego » więcej