Warhammer Fantasy Roleplay 3 ed. - Game Master's Guide
Dodał: Krystian 'Krishakh' Pruchnicki
Tytuł: Game Master's Guide
Linia wydawnicza: Warhammer FRP 3 ed.
Autorzy: Jay Little, Daniel Clark, Michael Hurley, Tim Uren
Okładka: Daarken
Ilustracje: Alex Boyd, Daarken, Karl Kopinsky, Paul Dainton, Ryan Barger, Adrian Smith, Tim Arney-O'Neil
Wydawca oryginału: Fantasy Flight Games
Data wydania oryginału: 2010
Liczba stron: 176
Oprawa: twarda
Format: 210x280
ISBN-13: 978-1-58994-724-5
Cena: 109,95 zł
Game Master’s Guide to podręcznik dla MG, który zamierza prowadzić trzecią odsłonę Warhammera. Książka zawiera zarówno informacje, które pomogą znakomicie opanować zasady gry- takie jak krytyczne obrażenia, szaleństwo, czy specjalne efekty czarów- jak i zestaw porad i opisów ułatwiających tworzenie ekscytujących kampanii osadzonych w ponurych zakątkach Starego Świata.
Podręcznik ten zawiera także zasady prowadzenia ciekawych spotkań z oponentami BG, a także obszerne tabele, które generują przeróżne interesujące efekty.
Game Master’s Guide mieści w sobie mnóstwo informacji zarówno dla nowych, jak i doświadczonych prowadzących. Podręcznik ten zawiera wszystkie dane dla MG, które znaleźć można w Zestawie Podstawowym, a ponadto jest poszerzony o zasady korupcji i mutacji z dodatku Winds of Magic oraz zasady chorób, dostępne w Signs of Faith. Co więcej, zawiera pełną przygodę wprowadzającą, czyli Oko za oko.
Linia wydawnicza: Warhammer FRP 3 ed.
Autorzy: Jay Little, Daniel Clark, Michael Hurley, Tim Uren
Okładka: Daarken
Ilustracje: Alex Boyd, Daarken, Karl Kopinsky, Paul Dainton, Ryan Barger, Adrian Smith, Tim Arney-O'Neil
Wydawca oryginału: Fantasy Flight Games
Data wydania oryginału: 2010
Liczba stron: 176
Oprawa: twarda
Format: 210x280
ISBN-13: 978-1-58994-724-5
Cena: 109,95 zł
Game Master’s Guide to podręcznik dla MG, który zamierza prowadzić trzecią odsłonę Warhammera. Książka zawiera zarówno informacje, które pomogą znakomicie opanować zasady gry- takie jak krytyczne obrażenia, szaleństwo, czy specjalne efekty czarów- jak i zestaw porad i opisów ułatwiających tworzenie ekscytujących kampanii osadzonych w ponurych zakątkach Starego Świata.
Podręcznik ten zawiera także zasady prowadzenia ciekawych spotkań z oponentami BG, a także obszerne tabele, które generują przeróżne interesujące efekty.
Game Master’s Guide mieści w sobie mnóstwo informacji zarówno dla nowych, jak i doświadczonych prowadzących. Podręcznik ten zawiera wszystkie dane dla MG, które znaleźć można w Zestawie Podstawowym, a ponadto jest poszerzony o zasady korupcji i mutacji z dodatku Winds of Magic oraz zasady chorób, dostępne w Signs of Faith. Co więcej, zawiera pełną przygodę wprowadzającą, czyli Oko za oko.