Wydawnictwo Alis Games w związku z prowadzoną przedsprzedażą podręczników do postapokaliptycznej gry fabularnej Fallout RPG przybliżyło kolejny element systemu – tym razem perk Tajemniczy Nieznajomy.
TAJEMNICZY NIEZNAJOMY
Rangi: 1
Wymagania: SZ 7
Co jakiś czas z pomocą przychodzi ci śmiertelnie groźny sprzymierzeniec. Jeśli na początku starcia wydasz 1 punkt Szczęścia, w dowolnym momencie sceny mistrz gry może zdecydować, że nagle pojawia się Tajemniczy Nieznajomy, wykonuje pojedynczy atak dystansowy w przeciwnika, którego zaatakowałeś lub który zaatakował ciebie, a następnie znika.
Jeśli Tajemniczy Nieznajomy nie przybył, mistrz gry musi ci zwrócić wydany punkt Szczęścia.
Nieznajomy ma ZW 10, Broń palną 6 i specjalizację w tej umiejętności. W teście ataku rzuca 3k20, zamiast 2k20, i posługuje się zmodyfikowanym rewolwerem .44 Magnum, który zadaje 8 KW obrażeń fizycznych z efektami Brutalny i Przeszywający 1.
Pojawia się on zawsze na optymalnym dystansie.
Wszelkie próby ustalenia, gdzie się oddalił, kończą się automatycznym niepowodzeniem.