» Wieści » Szósty system Świata Mroku

Szósty system Świata Mroku

12-01-2008 16:59 | Wojciech 'Onslo' Chełstowski

Szósty system Świata Mroku
Na blogu White Wolf Rich Thomas ogłosił, jaki tytuł będzie nosić szósta gra osadzona w (Nowym) Świecie Mroku, a jest nią...

...Hunter: the Vigil, który będzie składać się z podręcznika podstawowego oraz pięciu rozszerzeń.

Oprócz tego we wpisie Richa (Rich's Reveal: 2008) w zakładkach komentarzy zadanych zostało wiele ciekawych pytań odnośnie Huntera.
Źródło: White Wolf Live Journal
Tagi: WoD | Świat Mroku | Hunter: the Vigil


Czytaj również

Komentarze


Gruszczy
   
Ocena:
0
Ciekawe, czy dorówna C: tL. Jeśli tak, to natychmiast wciągam, choć ani trochę mnie to nie bierze. Changel też mnie nie brał :-)
12-01-2008 18:16
8536

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Wiadomo cos wiecej?
12-01-2008 18:16
Beamhit
   
Ocena:
0
W końcu! Wiedziałem, że ten dzień nadejdzie, kiedy pojawi się nowa wersja Huntera!
12-01-2008 19:01
Onslo
   
Ocena:
0
Zachęcam do czytania komentarzy pod postem Richa, trochę tam uchylił tajemnicy...

... a tak miało być tak pięknie i miał być NWoDowy Demon ;(

Ale jeśli poziom dorówna Promykowi i Changelowi, to będzie super :)
12-01-2008 19:07
markol
   
Ocena:
0
I w końcu będzie można wyruszyć na łowy :)

Może mi ktoś powiedzieć co znaczy Vigil ,czuwanie czy jak?
12-01-2008 19:26
~Abadba

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Ciekaw jestem czy to będzie łowca jako ten co poluje na nadnaturale czy łowca jako predator....
12-01-2008 19:26
Gruszczy
   
Ocena:
0
Może się jeszcze doczekamy Demona. W końcu skoro Changelingi pochodzą z Arkadii, to możliwe, że i z Pandemonium jakieś istoty mogą wychodzić. No, ale najfajniejsze byłyby Anioły z Aetheru ;-)
12-01-2008 19:26
~ja-prozac

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Swamp monsters, swamp monsters!!!!!!!!!!!!
12-01-2008 19:41
Farindel
   
Ocena:
0
Hmm... W sumie czy będzie to setting o takich łowcach potworów jak ci opisani na końcu podręcznika podstawowego? Bo jeśli tak to myślałem ze podstawka będzie wystarczać do gry śmiertelnikami... Ale w sumie jeśli system będzie trzymał wysoki poziom? Czemu nie? :)
12-01-2008 19:59
Homunculus
   
Ocena:
0
Fajnie, starego Huntera nie znam ale z nowym zapoznam się na pewno. Łowca: Czuwanie może być jednym z najlepszych możliwych przejść po kronice rozegranej jako mortale. ;]
12-01-2008 20:00
Beamhit
   
Ocena:
0
Liczę, że bliżej będzie im do starego Reckoninga, gdzie mieli do dyspozycji całe arsenały broni i zdolności w stylu regeneracja czy zadawanie agraverów ;)
12-01-2008 20:23
Omlet
   
Ocena:
0
O, hanter - nareszcie coś czym bym pograł... może też się w końcu rzucę na nWoDa?
12-01-2008 20:30
Onslo
    @Beamhit
Ocena:
0
Nie. Zdecydowanie NIE. NIE! I jeszcze na dodatek Nie.

Nie chcę odgrzewanego kotleta w nowym sosie- chcę oryginalności.
12-01-2008 20:41
~Bartosz 'Kastor Krieg' Chilicki

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Onslo, a porównanie Requiem - Maskarada ci coś mówi? Przecież R jest wyśmienite.
12-01-2008 21:00
Beamhit
    @Onslo
Ocena:
0
Znaczy, co chcesz? Jeżeli WW zaserwuje nam podręcznik o zwykłych ludziach jako hunterzy, to i pewnie ludzie się tym zachwycą. Ale ja ominę szerokim łukiem.
12-01-2008 21:23
~Bartosz 'Kastor Krieg' Chilicki

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Szczerze powiedziawszy po stokroć wolałbym miniserię rozwijającą schemat z Antagonists, niż per se pełnoprawnych nadnaturali.

Odpowiedź na "czy będą mieli moce nadnaturalne" brzmiała "i tak, i nie". Mówiono o tym, że "zasięgają pomocy w bardzo nieodpowiednich miejscach" (i w domyśle marnie na tym wychodzą). Spodziewam się więc normalnych ludzi którzy wzorem Nękanych otrzymują pewne moce z zewnątrz, aczkolwiek zapewne korzystanie z nich jest niefajnym pomysłem, albo trzeba się jakoś za nie odwdzięczać. Mają walczyć z całą Wielką Trójką, a jedyne wspólne źródło antagonistów dla nich to Cień i jego mieszkańcy. Ludzkości nie liczę, nie sądzę żeby chodziło o hunterów wspieranych przez rząd. Z drugiej strony jednak, być może źródłem będą niemal nietknięte do tej pory, jak mi się zdaje, Aether Realms i jakieś boskie / półboskie istoty. Łowcy z nadania aniołów?

Zgadzałoby się z "czuwaniem" i wpisem z zagadki z Changela. Czyli, jak zwykle - stary system, ale opowiedziany od nowa, "with a few twists". Mi tam pasuje.
12-01-2008 22:23
markol
   
Ocena:
0
Czuwanie czyli co czuwają żeby wszystko było w porządku, a jak nie tu kołek lub srebrna kula?

Czy czuwają nad ludzkością?

I ciekaw jakie będą mieli moce :) i swoje preludia w sWOD łowcy doznawali swoistego przebudzenia po kontakcie ze światem nadnaturalni. Od przebiegu kontaktu zależało do jakiego "klanu" będą należeć. "Klany" łowców nie były czyś takim samym jak w innych systemach sWoD, a raczej mówiły jak łowca poluje i co nim kieruje podczas łowów i np: Zbijasz każdego nadnaturala na jakiego sie natkniesz będziesz Mścicielem, ale jak najpierw chcesz go osądzić i sprawdzić czy zasługuje na kare jesteś Sędzią.

Ciekawe jak to będzie w nowym wodzie, wiem że "klanów bedzie na pewno 5 :)
13-01-2008 00:12
Nadiv
   
Ocena:
0
Koncepcja Huntera ogólnie mi się podoba i miło będzie pograć w van helsingopodobne klimaty ;)
13-01-2008 01:30
Onslo
    @ Kastor, Beamhit
Ocena:
0
Chodzi mi o to, że koncepcja Łowców została pięknie przygotowana i opisana w Antagonistach i tym samym twierdzę, że nie Hunter nie zasługuje na to, żeby był 6tą grą.

No, ale nie oznacza to, że może być źle. W końcu do W:tF też podchodziłem bardzo sceptycznie :)
13-01-2008 10:13
~bob_thorp

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
A mi podoba się pomysł grania dzieciakami, (w wilkołaku tak właśnie zaplanowana mam kronikę) być może nie potrzeba do tego oddzielnego podręcznika, ale z drugiej strony panowie z WW mogą powtykać tam naprawdę smaczne kawałki.
Dzieciaki są dużo bardziej obryte w wiedzę o potworach (ok z filmów i kreskówek, ale pewnie część tych spraw świetnie działa- srebro na wilkołaki itd) łatwiej zawieszają niewiarę (być może nie maja niewiary wiec widza ŚM w całym jego okrutnym pięknie.) dodatkowo spontaniczna magia, bo wszyscy wiedzą ze dzieciaki maja znacznie bardziej pootwierane głowy ;) (choć jazdy na przemoc w szkole, i swoisty survival dzieciństwa tez może być ok) to wszystko daje naprawdę fajne podstawy do zrobienia świetnej gry.
13-01-2008 11:36

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.

ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.