Śródziemie: Gra Fabularna
Dodał: Bielow
Tytuł: Śródziemie: Gra Fabularna (Middle-Earth Roleplaying Game)
Linia wydawnicza: Śródziemie
Autor: S.Coleman Charlton
Tłumaczenie: Andrzej Miszkurka
Okładka: Angus McBridge
Ilustracje: Liz Danforth, Angus McBridge, Jason Waltrip, Kamran Sedaghatkish
Wydawca oryginału: Iron Crown Enterprises
Data wydania oryginału: 1994
Miejsce wydania oryginału: Anglia
Wydawca polski: MAG
Data wydania polskiego: 1996
Miejsce wydania polskiego: Warszawa
Liczba stron: 268
Oprawa: Miękka
Format: A4
ISBN-10: 83-86572-45-0
Numer katalogowy: #ŚRRPG
Cena: 49,50zł
Wszyscy, którzy mają wyobraźnię, kochają przygody i wyprawy w poszukiwaniu niezbadanych tajemnic - polubią tę grę. Dzięki niej będą mogli stawiać czoło podobnym wyzwaniom, jakie stały przed Drużyną Pierścienia. Podręcznik zawiera mnóstwo informacji o krainie, którą elfy nazywają Endor i zamieszkujących ją ludach. Gra fabularna MERP: Śródziemie i dodatki do niej umożliwią rozgrywanie przygód w najwspanialszym świecie fantasy, jaki wymyślono - świecie stworzonym przez Johna Ronalda Reula Tolkiena. Ta gra jest krokiem naprzód dla tych, którzy doświadczyli już dreszczyku emocji, grając we wprowadzający w tę krainę system: Władcę Pierścieni. Jest też doskonała dla bardziej doświadczonych graczy, szukających realistycznego, ale jednocześnie łatwego systemu.
Polskie wydanie gry MERP: Śródziemie jest tłumaczeniem drugiej, poprawionej edycji oryginalnej i zawiera: Szablony postaci ze Śródziemia dla tych, którzy chcą błyskawicznie wcielić się w interesujących, w pełni ukształtowanych bohaterów. Kompletny system tworzenia bohatera, umożliwiający wcielanie się w hobbitów, elfy, krasnoludy, ludzi, orków, trolle itp. System magii z prostymi, a mimo to kompletnymi regułami, odzwierciedlającymi unikatową naturę magii i magicznych mocy w Śródziemiu. Bogaty system walki - realistyczny, szybki i doskonale sprawdzający się w grze. Wskazówki dla Mistrza Gry, dotyczące podróżowania, spotkań, pogody, zdarzeń przypadkowych, leczenia, mikstur, magicznych przedmiotów itp. Szczegółowe informacje o stworach i ludach, opisy ważniejszych zwierząt i potworów oraz kultur Śródziemia. Rozszerzony zestaw umiejętności drugorzędnych, czyli możliwości wynikających z pochodzenia bohatera oraz jego profesji. Kompletna przykładowa przygoda, osadzona w siedzibach trolli, wraz z rysunkami i mapami.
Linia wydawnicza: Śródziemie
Autor: S.Coleman Charlton
Tłumaczenie: Andrzej Miszkurka
Okładka: Angus McBridge
Ilustracje: Liz Danforth, Angus McBridge, Jason Waltrip, Kamran Sedaghatkish
Wydawca oryginału: Iron Crown Enterprises
Data wydania oryginału: 1994
Miejsce wydania oryginału: Anglia
Wydawca polski: MAG
Data wydania polskiego: 1996
Miejsce wydania polskiego: Warszawa
Liczba stron: 268
Oprawa: Miękka
Format: A4
ISBN-10: 83-86572-45-0
Numer katalogowy: #ŚRRPG
Cena: 49,50zł
Wszyscy, którzy mają wyobraźnię, kochają przygody i wyprawy w poszukiwaniu niezbadanych tajemnic - polubią tę grę. Dzięki niej będą mogli stawiać czoło podobnym wyzwaniom, jakie stały przed Drużyną Pierścienia. Podręcznik zawiera mnóstwo informacji o krainie, którą elfy nazywają Endor i zamieszkujących ją ludach. Gra fabularna MERP: Śródziemie i dodatki do niej umożliwią rozgrywanie przygód w najwspanialszym świecie fantasy, jaki wymyślono - świecie stworzonym przez Johna Ronalda Reula Tolkiena. Ta gra jest krokiem naprzód dla tych, którzy doświadczyli już dreszczyku emocji, grając we wprowadzający w tę krainę system: Władcę Pierścieni. Jest też doskonała dla bardziej doświadczonych graczy, szukających realistycznego, ale jednocześnie łatwego systemu.
Polskie wydanie gry MERP: Śródziemie jest tłumaczeniem drugiej, poprawionej edycji oryginalnej i zawiera: Szablony postaci ze Śródziemia dla tych, którzy chcą błyskawicznie wcielić się w interesujących, w pełni ukształtowanych bohaterów. Kompletny system tworzenia bohatera, umożliwiający wcielanie się w hobbitów, elfy, krasnoludy, ludzi, orków, trolle itp. System magii z prostymi, a mimo to kompletnymi regułami, odzwierciedlającymi unikatową naturę magii i magicznych mocy w Śródziemiu. Bogaty system walki - realistyczny, szybki i doskonale sprawdzający się w grze. Wskazówki dla Mistrza Gry, dotyczące podróżowania, spotkań, pogody, zdarzeń przypadkowych, leczenia, mikstur, magicznych przedmiotów itp. Szczegółowe informacje o stworach i ludach, opisy ważniejszych zwierząt i potworów oraz kultur Śródziemia. Rozszerzony zestaw umiejętności drugorzędnych, czyli możliwości wynikających z pochodzenia bohatera oraz jego profesji. Kompletna przykładowa przygoda, osadzona w siedzibach trolli, wraz z rysunkami i mapami.