Wyświetlono rezultaty 1-40 z 71.
Czasem myśliwy staje się zwierzyną
Scenariusz niniejszej przygody przedstawia spotkanie losowe do rozegrania w zamglonym lesie, które dla pazernej drużyny na 3-5. poziomie doświadczenia (w zależności od liczby postaci i myśliwych) może zakończyć się zabójczą zasadzką. Tę przygodę można wykorzystać jako uzupełnienie spotkania: Wi...
Mini-przygoda na mroźnych bezdrożach
Drużyna podczas wędrówki przez mroźne bezdroża napotyka na śnieżnego wilka, który wpadł w sidła. W zależności od podjętych decyzji bohaterowie mogą zyskać w bestii sprzymierzeńca albo liczyć się z zemstą watahy wilków i... myśliwych.
Streszczenie
Niniejsza mini-przygoda składa się z trzech spotk...
Jednostrzałowa przygoda do systemu Wolsung: Magia Wieku Pary
Tajemnicze zaginięcie młodego niziołka pakuje graczy w walkę pomiędzy Triadami oraz zamieszkującymi kanały Lyoness łuskowatymi demonami. Zapraszam do zapoznania się z krótkim scenariuszem przygody do Wolsunga.
Tło: Każdy mieszkaniec Lyoness wie, że kanały Pothill nie należą do ...
Cthulhu jako koncept psychologiczny
Wielki Cthulhu to zdecydowanie najbardziej popularny z Wiecznych Przedwiecznych. Ośmiornicowo-nietoperzowato-humanoidalne bóstwo na stale zapisało się na kartach historii literatury i pozostaje najbardziej rozpoznawalnym tworem Lovecrafta. W Zewie Głębin, najnowszej przygodzie spod znaku Zgróz, Wiel...
Scenariusz wierszem do dowolnej edycji Dungeons & Dragons
Wieki temu chciałem strollować Quentina, konkurs na najlepszy scenariusz erpegowy, wysyłając nań obrzydliwie schematyczny scenariusz napisany obrzydliwie złym wierszem. Dzieło po wsze czasy pozostanie niedokończone, to jednak, co z niego powstało, z chęcią oddaję do archiwum Poltera. Złą poezję udos...
W obronie Imperium
Wciel się w jednego z oficerów legionu Cesarstwa Rzymskiego, sprawującego rządy na terenie Północnej Anglii. Jako grupa macie bardzo ważne zadanie, którego celem jest zdobycie cennych informacji o nadchodzącym buncie, który z niewinnego powstania, może się bardzo szybko przerodzić w zagrożenie zdoln...
Zasłyszane w Westeros
Praca zajęła pierwsze miejsce w konkursie Zasłyszane w Westeros organizowanym wspólnie z Fajnymi RPG.
Przygoda dla 2-4 osób, z czego jedna wciela się w postać syna Lorda, zaś pozostali gracze mają dowolność(patrz tekst).
Wstęp
Letni poranek w Silverhill. Lord Wiliam Serret, prosi swojego...
Zasłyszane w Westeros
Praca zajęła drugie miejsce w konkursie Zasłyszane w Westeros organizowanym wspólnie z Fajnymi RPG.
Żelazny Bank z Braavos – główny bank w Braavos. Jest bardzo bogaty, często pożycza pieniądze osobom poza miasta. Wśród klientów banku jest król siedmiu Królestw.
Wszystkie wolne miasta...
Zasłyszane w Westeros
Praca zajęła trzecie miejsce w konkursie Zasłyszane w Westeros organizowanym wspólnie z Fajnymi RPG.
Wprowadzenie: Gracze zostają zaproszenia na zamek Knieja władanego przez Jorgena Wolfwood’a. Najprostszym sposobem na zachęcenie graczy jest zaproszenie na polowanie, które w wykonaniu...
Zasłyszane w Westeros
Praca zajęła trzecie miejsce w konkursie Zasłyszane w Westeros organizowanym wspólnie z Fajnymi RPG.
Wprowadzenie: Najlepiej rozegrać tą przygodę na terenie miejskim obfitującym w dużą ilość sierot, choć mocno zaludnione tereny wiejskie również powinny spełnić swoją funkcję. Na teren gdzie...
Kultyści, thulhu i zła pogoda
Ponad Zimnymi Górami
Przygoda Pokéthulhu dla 3-5 Kultystów i ich Posiadacza
w której wieprzowina i okropna pogoda łączą się by uprzykrzyć życie herosom
a ciemność nadciąga
Wstęp
Kiedy są w drodze do Nameless Harbor, Kultyści napotykają Gemini, Kultystkę w ich własnym wieku, która rwie się do...
26-11-2014 13:56 |
amenarhi | Komentarze: 9
Poniższy materiał to krótki pomysł na przygodę i zarys kampanii rozgrywającej się na odległych i egzotycznych morzach, a jest on nawiązaniem do wydanego niedawno dodatku „Ahoy”. Przyda się wszystkim tym, którzy pragnęliby wykorzystać informacje zawarte w „Ahoy”, a nie ma...
Wojna z Chaosem zagraża stolicy Imperium. Trójka wielkich bohaterów zostaje wysłanych do legendarnego, niezdobytego zamku Helmburg, by poznać jego tajemnicę i zapewnić ocalenie Altdorfowi. Gdy docierają na miejsce, sytuacja jest krytyczna. Pan zamku jest na krawędzi śmierci, morale załogi podupada,...
Scenariusz do D&D 3.5 dla czteroosobowej drużyny na 1. poziomie, w którym Bohaterowie Graczy poszukują pomnika bóstwa, by zyskać pomyślność na ścieżce poszukiwacza przygód.
Przygoda zacznie się w spokojnej okolicy, w parne, upalne dni lata w klimacie umiarkowanym. W&nbs...
Piekło w Szmaragdowym Cesarstwie
Scenariusz opowiada historię czwórki bohaterów, którzy wkraczają do krainy Fu Lenga, aby ocalić Szmaragdowe Cesarstwo przed ostateczną, wieczną ciemnością. Dzieje herosów, którzy stawiają na szali swoje życie, rozgrywają się w czasach zmierzchu honoru i upadku chwały. Istoty z Krainy Cienia opanował...
Poszukiwacze cudownego źródła
Po całej Gothice niosą się doniosłe wieści: w Suchym Wzgórzu, osadzie wymierającej z powodu braku wody, dzięki modlitwie świętej zakonnicy wytrysnęło lecznicze źródło! Wielu ludzi dobrej woli pielgrzymuje tam, by pomodlić się o ozdrowienie lub po prostu doświadczyć cudu, ale złe moce także...
Praca na Kufel
(…)A tak, skoro jesteś letni
i ani gorący, ani zimny,
chcę cię wyrzucić z mych ust(…)
Apokalipsa św. Jana 3, 16
Przygoda o zmiennej długości opowiadająca o podejmowaniu decyzji. W formie przydługawego wstępu występuje legenda o ...
Scenariusz stworzony na konkurs Kufel.
Propon...
Praca na Kufel
Płacz dziecka… Biegniesz w jego stronę… ale On się oddala. Gdy próbujesz przed nim uciec… On cię dogania i zmusza do odnalezienia Go. Wtem przełamujesz się, nie jesteś rodzice, ale natury nie oszukasz, instynkt to instynkt. Biegniesz. Coraz szybciej i szybciej, Wreszcie...
Praca na Kufel
Niestandardowa przygoda, pasująca do każdego systemu fantasy RPG rozgrywającego się w czasach zamierzchłych (jak np. Warhammer czy D&D). Wszystkie rażące błędy w pisowni są zamierzone. Aby ułatwić odbiór tekstu oraz jego umiejscowienie będę się co pewien czas odnosił do Warhammera, jednak bez pr...
W karczmie „Pod hałaśliwym duchem” zgromadzeni goście snują gawędę o trójce herosów, którzy wracają w glorii zwycięzców z kampanii przeciwko Chaosowi. W stolicy czeka na nich nowe zadanie – muszą eskortować bohaterkę Imperium do przytułku dla skażonych zepsuciem we Frederheim. Na m...
Pierwszy krok w posthumanizm
Stop! Przeczytaj to!
Jeśli chcesz być MG (prowadzić tę przygodę) przeczytaj to, co znajduje się dalej. Jednak jeśli chcesz grać w tę przygodę, nie czytaj jej – stracisz przyjemność z zabawy!
Wstęp
"Pamiętaj o BMR" jest przygodą dla początkujących graczy i MG. &...
Serce krwawego święta
Ścięcie kogoś gilotyną to istny teatr śmierci, a ona sama jest czasami brana za żywą istotę, głodną nowych ofiar królową Rewolucji. I kto wie, czy nie ma w tym ziarnka prawdy…
Poniższy tekst przeznaczony jest do realiów świata Gothika z gry Adventurers!, ale zawiera także konwersję na...
Wspomnienie z czasów Wojny
Ekspedycja ratunkowa to prosty szybkostrzał ukazujący początki współpracy bohaterów – okaże się w nim, że Niezwykłe Damy i Dżentelmeni mają za sobą wspólnie wykonaną, brawurową misję pod koniec Wielkiej Wojny. Możesz poprowadzić tę przygodę jako pierwszą sesję dla nowej drużyny lub j...
Pozorantka
24-05-2014 11:22 |
amenarhi | Komentarze: 4
Pomysł na scenariusz #5 jest kolejnym materiałem osadzonym w świecie Warhammera, który ma na celu pobudzenie wyobraźni oraz zasugerowanie wprowadzenia dodatkowych elementów do przygód.
Informacje o scenariuszu:
Miejsce przygody: Dowolne miasto Starego Świat...
Układanka
Pomysł na scenariusz #4 jest kolejnym materiałem w świecie Warhammera, który ma na celu pobudzić wyobraźnię, jak również zasugerować wprowadzenie elementów do przygód.
Informacje o scenariuszu
Miejsce przygody: Dowolne miasto Starego Świata
Liczba graczy: Dowolna
Ko...
Mutanci
Pomysł na scenariusz #3 jest kolejnym materiałem w świecie Warhammera, który ma na celu pobudzić wyobraźnię, jak również zasugerować wprowadzenie elementów do przygód.
Informacje o scenariuszu
Miejsce przygody: Dowolna kraina Starego Świata
Liczba graczy: Dowolna
Konwenc...
Scenariusz o walce z cieniem
Badając skażone apatią miasto Haven, bohaterowie trafiają do jego upiornego, cienistego odbicia i spotykają tam czarnoksiężnika, który powinien już dawno być martwy. I poniekąd jest, ale nie przeszkadza mu to knuć zguby Haven.
Cienie nad Haven to przygoda dla drużyny na 3-4 poziomie, co o...
Marne ciało
Pomysł na scenariusz #2 jest kolejnym materiałem w świecie Warhammera, który ma na celu pobudzić wyobraźnię, jak również zasugerować wprowadzenie elementów do przygód.
Informacje o scenariuszu
Miejsce przygody: Dowolna kraina Starego Świata
Liczba graczy: Dowolna
Konwencja: Zależy od MG
Czas gr...
Zapomniana wioska
Pomysł na scenariusz #1 otwiera serię artykułów przedstawiających zarysy scenariuszy w świecie Warhammera. Celem ich będzie pobudzenie wyobraźni, jak również zasugerowanie wprowadzenia elementów do przygód.
Informacje o scenariuszu
Historia może rozgrywać się w dowolnej krainie Starego Świata. Jed...
Typowe zlecenie z etnicznymi kłopotami w tle
Zwykłe z pozoru zlecenie stawia BG w środku konfliktu.
Wstęp
Poniższy scenariusz jest przeznaczony dla 3-5 osobowej drużyny bohaterów na drugim poziomie doświadczenia, o charakterach dobrych lub neutralnych (choć i złe, ale skłonne do współpracy za pieniądze się nadadzą). Można go rozegrać w więks...
Scenariusz do WFRP
Przygoda nadesłana na Konkurs Obietnica organizowany przez Dział WFRP serwisu Poltergeist.
Scenariusz przeznaczony jest do rozegrania w pierwszej edycji systemu Warhammer Fantasy Roleplay. Po delikatnych modyfikacjach mechaniki nic nie stoi na przeszkodzie, aby wykorzystać go także w nowszych wersj...
Chcąc pomóc staremu krasnoludowi, drużyna podejmuje się wyprawy do prastarej świątyni w celu odzyskania rodowej pamiątki.
Wstęp
Poniższa przygoda przeznaczona jest dla w miarę standardowej i w miarę pozytywnej grupy awanturników na poziomach 2-4 i w zależności od potęgi bohaterów m...
Szalony naukowiec porwał grupę trolli i skonstruował machinę zagłady, która zaraża ich furią przedstawicieli innych ras. Ujście wnet zaleje fala przemocy i zbrodni!
Gatunek: pulpowe science fiction
Czas rozgrywki: 2-3 godziny
Miejsce akcji: Wolne Miasto Ujście.
Najlepiej odnajdą się: ryzyk...
W trakcie pościgu za szaleńcem drużyna natrafia na ruiny pradawnej cywilizacji posługującej się nowoczesną technomagią.
Pamiątki po tajemniczym ludzie odkryją przed Damami i Dżentelmenami fakty tak niepokojące, że sama ich świadomość może przyprawić bohaterów o obłęd...
Pobierz plik (PDF, 0,4 MB)
Inwazja to zbiór zasad nadających się na sesje opowiadające o brudnej, wycieńczającej zombie-apokalipsie, podczas której celem i najwyższym osiągnięciem jest przeżycie.
Bohaterowie Graczy są tu zwykłymi ludźmi chcącymi dotrwać do kolejnego dnia w świecie pełnym żywych trupów, głodu, chorób i desper...
I ty, mój synu? to scenariusz w konwencji gotyckiej do gry Shadows of Esteren. Na bohaterów czeka samotne zamczysko, rodzinna tajemnica sprzed lat, żądna krwi wataha feondów (Esterenowych upiorów-demonów), a co gorsza - dylematy moralne.
Graczy w Shadows of Esteren w Polsce nie ma wiele, ale niezna...
Nasze Damy i Dżentelmenów poproszono o zbadanie tajemnicy stojącej za dziwacznym małżeństwem: elfickim wdowcem i młodą ludzką kobietą.
Wnet stanie się jasne, że duch poprzedniej żony lorda Fatestring nie opuścił ich baśniowej willi – ale co właściwie znaczy "duch"?
Pobierz plik (PDF, 1,15 MB...
Przygoda do Beasts & Barbarians
Zapraszamy do zapoznania się z przygodą Koniec świata! przeznaczoną do settingu Beasts & Barbarians, ale spokojnie dającą się prowadzić w oparciu o standardowe reguły Savage Worlds. Gracze muszą powstrzymać apokaliptyczny kult, który wieszczy koniec świata - a może chce go sprowadzić?
Pobierz:
Kon...
Akwitańska przygoda do Wolsunga
Zapraszamy do zapoznania się z wolsungową przygodą Sny i lustra prowadzącą Damy i Dżentelmenów od pozornie zwykłych zaginięć i nieszczęśliwych wypadków aż do intrygi uknutej przez nieludzką intrygantkę i walki o dusze dawnych bohaterów.
Pobierz:
Sny i lustra (plik PDF, 579kB)
Zwycięski scenariusz w konkursie Kryształowego Smoka
"Postacie graczy po doprowadzeniu więźnia politycznego z NY dostają od naczelnika więzienia Tixa zlecenie. Jest to zadanie infiltracji środowiska więźniów w celu odkrycia źródła wycieku informacji na zewnątrz. Otrzymują też konkurencyjną ofertę od zastępcy - źródło należy zabić, nie informując nacze...
31981314873088131214305973048828892289042887728875274092696927125272432721226932271362713427132269742691226931269572678126850266532626826556265522623126348258872591525721257142571025707254882513525012