» Wieści » Ruszyła strona Anomalii

Ruszyła strona Anomalii

14-09-2006 12:02 | Łukasz 'Chavez' Maludy

Ruszyła strona Anomalii
Dziś oficjalnie uruchomiona została strona nowej polskiej gry fabularnej Anomalia, opartej na mechanice d20 Modern. Obecnie dostępne są na stronie tylko dwa działy, jednak w niedługim czasie uruchomione zostaną kolejne. Adres: anomalia.asylus.pl.

Patronat nad projektem objął serwis Poltergeist.

Przejdź dalej: Ruszyła strona Anomalii

Źródło: Asylus

Komentarze

string(15) ""

Seji
    Ej
Ocena:
0
a kto kaze zmiejszac? :P
16-09-2006 17:34
LeafOfSteel
    Cóż...
Ocena:
0
Ach, to tylko propozycja :)
Biust wzbudził jednak kontrowersję (jak to wyeksponowane biusty mają z reguły).

Mogę nie zmniejszać. A może mały quiz?

16-09-2006 17:41
starlift
    Nie no jak zmniejszac?
Ocena:
0
Bez sensu. W ta strone sie rzadko operuje. :P
16-09-2006 17:43
Beamhit
   
Ocena:
0
LeafOfSteal, a można gdzieś w sieci zobaczyć twoje jakieś prace?

I po co coś zmieniać? Artysta powinien mieć własną dumę, i nie słuchać "tłuszczy" ;)
16-09-2006 17:48
18

Użytkownik niezarejestrowany
    LeafOfSteel
Ocena:
0
Nie ma co zmniejszać, jest dobrze jak jest :)
16-09-2006 17:54
Fungus
    Starlift...
Ocena:
0
Ty chyba nie jestes akurat zorientowany :P Nie wiesz ze od lat moda na anoreksje? :P

Choc zbyt duzych biustow to ja tez nie lubie :>
16-09-2006 17:55
LeafOfSteel
   
Ocena:
0
Panowie, panowie... Larze Croft najpierw powiększyli, a później sukcesywnie zmniejszali.
Pamela Anderson też wyjęła implanty...
W każda stronę się da, jak widać.

Dla zainteresowanych - moja niewielka galeryjka wisi sobie na Deviancie.
www.leafofsteel.deviantart.com/ga llery

(Jestem lamą, na wszelkie sposoby próbowałam i nie chciało mi zrobić normalnego linka, proszę sobie wklepywać z palca bez spacji). :)
16-09-2006 17:59
Beamhit
   
Ocena:
0
http://leafofsteel.deviantart.com/

Podaję linka dla tych, którzy nie wiedza, o co chodzi ;)
16-09-2006 18:13
LeafOfSteel
   
Ocena:
0
Dzięki Beamhit. Zaprawdę jestem straszną lamą, ale rozgryzę. Zobaczycie :)
16-09-2006 18:37
Chavez
   
Ocena:
0
Na stronie pojawily sie dwa teksty, wiec moze zamiast o biuscie porozmawiamy o grze? ;)
16-09-2006 19:19
Deckard
   
Ocena:
0
No to rozmawiajmy.

Eksploracja światów przyjmuje formę zorganizowaną, zhierarchizowaną. Pojawiające się rozterki czy też problemy postaci mogą dotyczyć właśnie tej bardzo sztywnej struktury, co przejawiać się może między innymi przez podważanie sensowności wykonywania rozkazów, kryzys wiary czy systemu wartości, załamanie psychiczne

i zaraz potem czytamy

Akcja w Rozdziale I nastawiona jest na walkę w oddziale, zgranie grupy. Pomaga eksplorować temat „współpraca albo śmierć” – postacie muszą współdziałać, by przeżyć w trudnych warunkach, i przezwyciężyć różnice ich dzielące.

Czy to nie jest przypadkiem sprzeczność? Jak dla mnie sformułowania wysoce niefortunnie dobrane.

Btw - X-Tro 2: Kolejny pojedynek - ciekawy film o eksperymentach z przejściami międzywymiarowymi i co z nich może wypełznąć. Dziwne, film popularny, każdy kto odwiedzał wypożyczalnie w latach `90-tych powinien go znać.

Mnie ciekawi jedna sprawa - na ile wszystkie te wymieniane w materiałach i tutaj elementów konwencji będzie miało odwzorowanie w samej grze na poziomie wyższym, niż czysty kolor? Na razie jestem dość sceptyczny co do próby połączenia kilku-kilkunastu założeń w jedną funkcjonujacą nie tylko w słowach MG całość. Czekam na prezentację konkretnych rozwiązań.

PS: Do inspiracji dołóżcie jeszcze RIFTS, oraz Charliego Jade.
17-09-2006 00:13
Gerard Heime
   
Ocena:
0
Wydaje mi się, że sprawa jest dość jasna.

Ze względu na zagrożenie, i bardzo stresującą sytuację, w ramach grupy będą narastały czynniki destruktywne - wątpliwości, konflikty, różnice w ocenie sytuacji.
Natomiast jak łatwo się domyslić, sytuacją zapewniającą największe bezpieczeństwo grupie jest pełna kooperacja.
Pytanie brzmi - czy mimo tych czynników destruktywnych uda się osiągnąć współpracę niezbedną, żeby przeżyć?

Jeśli chodzi o odwzorowanie powyższego w mechanice:

1) Zagrożenia jakie mogą spotkać postacie w Fazie I są na tyle poważne, że często pokonać je można tylko działając zgraną grupą

2) Moduł psychiki postaci będzie nastawiony na kreowanie różnych postaw wynikających z traumatycznych przeżyć (coś w rodzaju derrangements z nWoDu) które są potencjalnie konfliktowe.
Np. postać, która ledwo przeżyła zasadzkę w którą wszedł oddział może zacząć obwiniać żołnierza który szedł na szpicy za całe zdarzenie. Taka postać będzie źle czuła się w jego towarzystwie, co sprawi, że nie będzie chciała iść z nim razem na zwiad, może mu nie pomóc w razie tarapatów itd.

Dziękuję bardzo za inspiracje. Nie znam obu, niestety (choc o RIFTSie sporo czytałem w sieci gdy Anomalia została do niego porównana) - ale jeśli będzie okazja, nadrobię zaległości.
17-09-2006 11:28
~Bartosz 'Kastor Krieg' Chilicki

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Deckard, /me does not meet the VHS-user class requirement. :)

A co do "anomalii" ;) to jedna z wersji zakłada na przykład, że pani na okładkę dostanie takie ciemne, grafitowoszare "turtleneck body" i do tego nieśmiertelniki.
17-09-2006 16:26
LimpTiger
    W temacie okładki jeszcze...
Ocena:
0
Bardzo się wybija, że poszczególne plany to osobne warstwy. Pani ma "ostre krawędzie" (nie, nie chodzi o anomalie, MCP!) na brzegach i wygląda jak wycięta z innego obrazka. Co zapewne nie jest prawdą. :) Generalnie - good job. :)

Kastor, Gerard: jeśli chcecie eye-candy, uśmiechnijcie się do Grześka Pędzińskiego (pixelize.pl), może skrobnie Wam kilka grafik, albo odda coś istniejącego. To sympatyczny człowiek i lubi klimaty SF. :) IMO grafiki nigdy za wiele. :D
19-09-2006 00:45
~Bartosz 'Kastor Krieg' Chilicki

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Well, jest layerowane, ofc. Ale to jest do wyłagodzenia, raz. Dwa, autorka niestety ma dramatyczny monitor, więc nie do końca precyzyjnie jej się operuje (może jakaś zrzutka? ;P), trzy - skupienie na pierwszym planie i wyostrzenie go nie jest takie znowu od czapy, tak działa ludzki wzrok, a my chcemy przecież żeby wzrok czytelnik skupił się na anomaliach, nie? :P

A z polecenia być może skorzystamy, nawiązać kontakt nie zawadzi.
19-09-2006 01:35
starlift
    Mi sie wlasnie te
Ocena:
0
wyostrzenie pierwszego planu bardzo podoba. :)

Dodalbym moze troche kolorow czy detali, ale na okladke material jest bardzo dobry. Teraz zalezy wszystko od logo i typografii. :)
19-09-2006 01:38
LimpTiger
    Kastor
Ocena:
0
Gdzie ja napisałem, że niczego nie można poprawić? :) Napisałem jedynie, że warto nad tym popracować - i tyle. :) Poza tym jest różnica między głębią a rozwarstwieniem.
19-09-2006 09:49
~Bartosz 'Kastor Krieg' Chilicki

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
@Limp
But ofc, wszyscy przecież chcemy, by wyglądała jak najlepiej :)

@sl
Jak wyżej, zrównoważenie jej w kwestii ilości detali, tudzież rozszerzenie wykorzystanej palety były rozważane i wszystko jest do zrobienia. Inna rzecz, że zajmujemy się teraz innymi rzeczami już, ja na przykład muszę odbudować opowiadania które awaria kompa zeżarła mi w zeszłym tygodniu.
19-09-2006 10:42
LimpTiger
    @Kastor
Ocena:
0
Use backup, Luke! W Windows masz coś takiego jak NT Backup ale zwykłe copy wystarczy. ;)
19-09-2006 11:13
~Bartosz 'Kastor Krieg' Chilicki

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Limp, darling, jak mi szlag trafił połowę MFT na jedynym dysku to sobie mogę :|

Odratowałem co mogłem, przeniosłem na inny dysk, resztę zjadł format.
19-09-2006 11:31

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.