» Wieści » ROBOTICA: minidodatek #1 ROBOTICA: minidodatek #1 12-09-2010 10:57 | Michał 'rincewind bpm' Smoleń Pojawił się pierwszy minidodatek do gry fabularnej ROBOTICA. Opisuje on nowe zaburzenie, które można wykorzystać zarówno w przypadku maszyn, jak i śmiertelników. Plik PDF znajduje się tutaj. Źródło: Rafał Olszak Tagi: Robotica RPG | Wydawnictwo CYFROGRAFIA Czytaj również Dostępna nowa wersja generatora postaci do Robotiki Nowy soundtrack do Robotiki Robotica za darmo Roboticowa promocja ROBOTICA w CD-Action ROBOTICA - recenzja Komentarze ~ Użytkownik niezarejestrowany Ocena: 0 Minidodatek, ale bardzo fajny. Na pewno użyję go na następnej sesji. Dzięki! [pokaż treść] [kto ukrył] 12-09-2010 11:48 ~Franco Użytkownik niezarejestrowany Ocena: +1 "Zamiast zawsze reagować w charakterystyczny dla ciebie sposób, w nieprzewidywalny sposób diametralnie zmieniasz swoje zachowanie, postawy, opinie." "Konieczne jest wydrukowania talii kart Profilów psychologicznych." Przydałby się minidodatek poprawiający styl pisania. [pokaż treść] [kto ukrył] 12-09-2010 15:10 ~ Użytkownik niezarejestrowany Ocena: 0 i literowki. coz, polska gra. [pokaż treść] [kto ukrył] 12-09-2010 15:24 ~ROL Użytkownik niezarejestrowany Ocena: 0 Dzięki za wskazanie błędów. Poprawione. Nast razem piszcie na priv żeby nie zaśmiecać stronki. [pokaż treść] [kto ukrył] 12-09-2010 16:04 ~GrammarNazi Użytkownik niezarejestrowany Ocena: 0 Nie lepiej by brzmiało - wielokrotna osobowość? Multiple personality disorder - w skrócie mpd. Osobowość wieloraka brzmi poprostu źle. [pokaż treść] [kto ukrył] 12-09-2010 17:50 ~Franco Użytkownik niezarejestrowany Ocena: 0 A właśnie. Czym jest wielorak? :-) [pokaż treść] [kto ukrył] 12-09-2010 18:01 ~Souloon Użytkownik niezarejestrowany Poprawiona wersja bo zjadło... Ocena: 0 MPD - Osobowośc wielokrotna. Wstęp W niniejszym dodatku przedstawione zostało nowe zaburzenie psychiczne. Istnieje ryzyko występowania tej choroby zarówno u ludzi jak i u maszyn. Ze względu na szczególny charakter tego wynaturzenia zamieszczone są zasady dodatkowe instruujące jak postępować w wyniku ataku tej choroby. Aby w pełni korzystać z tego dokumentu należy wydrukować zamieszczoną talię profilów psychologicznych. Opis zaburzenia O osobie cierpiącej o te zaburzenie nie można powiedzieć że posiada spójną ani stabilną osbowość. Zamiast reagować w charakterystyczny dla danej osobowości sposób postać zmienia swoje postawy i opinie w sposób nieprzewidywalny. Dla przeciętnego obserwatora trudne jest zrozumienie kim jest taka osoba w danej chwili. Na domiar złego częste są tymczasowe zaniki pamięci uniemożliwiające nawet zauważenie że się choruje na tą przypadłość. Postaci unieszczęsliwione tą skazą posiadają chaotyczne zmieniające się jak w kalejdoskopie zachowanie przez co trudno im zaufać. Przygotowanie Pierwszym krokiem jest przygotowanie Profilów Psychologicznych. Wykonuje się to kilkakrotnie za każdym razem w inny sposób wypełniając każdy profil. W efekcie uzyskujemy myriadę rożnych osobowości jakie gracz może odgrywać.Tak utworzony zbiór profilów nazywany jest Talią Profilów Psychologicznych. Na etapie tworzenia postaci gracz losuje jeden z profilów z wcześniej wymienionej talii. Zasady Gdy postać dotknięta tym zaburzeniem znajdzie się w sytuacji stresowej a może nawet traumatycznej Narrator zarządza weryfikację spójności aktualnej osobowości. Jeżeli test procentowy się nie powiedzie, gracz jest zmuszony wyciągnąc nową kartę z Talii i zamienić ją miejscami z aktualną. Częstotliwośc zmian Jeżeli poziom Traumy danej postaci wynosi jeden ryzyko ataku tego zaburzenia wynosi 20%. Natomiast przy traumie 2 owo ryzyko wzrasta do 30%. Za każdym razem kiedy atak nastąpi należy postąpić tak jak to zostało wyjaśnione w sekcji Zasady. Przykład Przyjazny , wysoce empatyczny syntetyk należy do maszyn obdarzonych niezwykle rozwiniętą sztuczną inteligencją emocjonalną. Niestety jest też dotknięty Osobowością Wielokrotną. W wyniku pechowego rzutu ciągnie nową kartę Z talii Profilów psychologicznych. Gracz prowadzący tą postać po zapoznaniu się z nowo wyciągniętym profilem jest zmuszony do odgrywania zgodnie z informacjami tam zawartymi. Maszyna staje się teraz socjopatą utożsamiającym się z systemem destro a jej aktualne motywacje centralizują się wokół zniszczenia i akcji terrorystycznych. Dokument do wykorzystania z grą Robotica Kult Technologii [pokaż treść] [kto ukrył] 12-09-2010 19:05 ~Musk Użytkownik niezarejestrowany Żal. Ocena: 0 ROBOTICA to najlepsze Indie 2010 RPG (wg. waszych kryterii - innowacyjna i wydana niezależnie) , a reszta żałosnych komentarzy to po prostu kuźniowe, portalowe i gramelowe followers Żal czytać jaka Was zazdrość zżera że człowiek znikąd wydał grę i wydaje kolejną. I jeszcze nieźle zarabia. Ciekawe jak narzekalibyście gdyby wydał słabą gre! [pokaż treść] [kto ukrył] 12-09-2010 21:28 ~ Użytkownik niezarejestrowany Ocena: +1 przeciez wydal slaba gre. o co ci chodzi? [pokaż treść] [kto ukrył] 13-09-2010 00:27 ~tmk Użytkownik niezarejestrowany Ocena: 0 o co wam chodzi ? przecież autor celowo stosuje taką "stylizację językową", gęsto przetykaną technobełkotem - to ma pomóc graczom przenieść się w mhoooczny świat roboticów, klonów i mutantów. [pokaż treść] [kto ukrył] 13-09-2010 08:33 Headbanger Ocena: 0 Ej - to nie Indie po pierwsze a zwykły erpeg. Po drugie - każdemu może coś się nie podobać. Mnie też wiele rzeczy w tej grze odrzuca i co z tego? Najwyraźniej to nie produkt dla mnie i go nie kupię. Kropka. [pokaż treść] [kto ukrył] 13-09-2010 14:06 ~MAG fellower Użytkownik niezarejestrowany Ocena: 0 @Musk "ROBOTICA to najlepsze Indie 2010 RPG (wg. waszych kryterii - innowacyjna i wydana niezależnie) , a reszta żałosnych komentarzy to po prostu kuźniowe, portalowe i gramelowe followers" Lekkie brednie. Po pierwsze to nie indie tylko main rodem z najciemniejszych lat 80tych. Po drugie innowacyjność jest mizerniutka i dotyczy niemal wyłącznie świata (stanowiący nawet sprawny zlepek klisz). Niezależne wydanie ? Niezależne od cyfrografii ? [pokaż treść] [kto ukrył] 14-09-2010 09:59 Scobin @GrammarNazi Ocena: 0 "Osobowość wieloraka" to jedna z wielu nazw używanych tradycyjnie w psychiatrii, troszkę już trąci myszką (obecnie mówi się głównie o dysocjacyjnym zaburzeniu tożsamości), ale ma swoją tradycję i w grze fabularnej może sobie być. :) [pokaż treść] [kto ukrył] 14-09-2010 15:33 ~Anane Użytkownik niezarejestrowany ogarnijcie się trochę Ocena: 0 Niech zgadnę.. O gierce źle mówią anonimy poltera bądź gramela, które zawzięcie zwalczają konkurencję? Co do terminu - jest to termin stosowany w psychiatrii, więc autor go bynajmniej nie wymyślił. Inne określenia tej choroby to osobowość mnoga, dysocjacyjne zaburzenie osobowości. Druga sprawa - znawcy językowi odświeżcie sobie definicję pojęcia "styl pisarski", który idealnie pasuje do świata, konwencji gry i jest nowoczesny. Otwórzcie trochę zamknięte umysły i spójrzcie na współczesnie kreowane style (zachęcam do lektury czasopism literackich, a nie tylko Fantastyki). W przypadku R autor konsekwentnie trzyma się obranej metody i widać, że ma to już opracowane - nie eksperymentuje, lecz już ten styl po prostu, jak to się mówi, ma. Stanowczo nie bronię błędów edytorskich, ale jak zauważyłam sam autor zareagował błyskawicznie i natychmiast poprawił rzeczy, na które zwróciliście uwagę. Pewnie pochopnie wrzucili PDFa i tyle. Zamiast powiedzieć po prostu "dzięki za dodatek" wypisujecie porąbane, delikatnie mówiąc, komentarze. Opanujcie się trochę, bo naprawdę ten serwis zdechnie ze względu na ten syf pod tekstami i artykułami. [pokaż treść] [kto ukrył] 15-09-2010 23:49 Headbanger Ocena: 0 @Anane Skończyłem biotechnologię, o naukowej terminologii możesz mi nie mówić - bo ją znam. Ten "styl" jakim pisana jest robotica jest IMO tak biedny, że aż zęby bolą. [pokaż treść] [kto ukrył] 17-09-2010 22:08 311645311672311675311680311686311688311694311706311725311736311764311825311861311995312198 Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.