» Wieści » Przedsprzedaż kolejnego dodatku do Łowcy: Porachunku

Przedsprzedaż kolejnego dodatku do Łowcy: Porachunku

|

Przedsprzedaż kolejnego dodatku do Łowcy: Porachunku

Wydawnictwo Renegade Game Studios uruchomiło przedsprzedaż podręcznika Incognito Report, dodatku do gry fabularnej Hunter the Reckoning.

Suplement, którego premiera zapowiadana jest na październik, przynosi zestaw nowych potworów, przygód z ich udziałem dających połączyć się w kompletną kampanię oraz nowe zasady, w tym rozszerzone reguły dotyczące punktów Niebezpieczeństwa.

 

Źródło: Renegade Game Studios
Tagi: Hunter the Reckoning: Incognito Report | Hunter the Reckoning | Incognito Report | Renegade Game Studios


Czytaj również

Komentarze


Wolfang
   
Ocena:
0

Super, że linia się rozwija. Zwłaszcza hunter, bo pierwszy podręcznik jest dość biedny

12-06-2025 12:55
AdamWaskiewicz
   
Ocena:
0

A mi się podoba i akurat jest dość kompletny, co poczytuję mu za jednoznaczną zaletę. Pewnie że jest pole do rozbudowy różnych elementów, ale potworów akurat nigdy za wiele.

12-06-2025 17:11
Johny
   
Ocena:
0

Wolfang, nie napisałbyś recenzji nowego Wilkołaka :)? 

12-06-2025 17:22
Wolfang
   
Ocena:
0

Teoretycznie mam już materiał na recenzje, lecz przyznam, że obecnie mam do napisania kilka większych rzeczy do pracy, więc na razie muszę zrezygnować. 

16-06-2025 12:46
Johny
   
Ocena:
0

Szkoda. Pamiętam, że wypowiadałeś się w miarę pozytywnie. Na sieci było tyle negatywnych recenzji że chętnie bym poznał twoją opinię. Ale rozumiem, że jest życie i obowiązki poza fantastyką.

16-06-2025 20:39
Wolfang
   
Ocena:
0

Recenzje, z którymi spotkałem się były raczej pozytywne, choć sporo niechętny też było. 

Problem z 5 edycją sprowadza się do dwóch kwestii:

1. Mechanika: W5 tak jak inne gry z tej serii to gry z podejściem indie, lecz udające mainstreamowe. To tytuły do grania bardzo konkretnych motywów czego najlepszym przykładem jest H5, który wprost narzuca nam, że mamy być drobnymi łowcami. Mechanika nie próbuje być uniwersalna ani realistyczna, lecz jest tworzona z myślą o tym, by grać konkretne motywy. Wilkołak w tej chwili to przede wszystkim metafora aktywizmu i robi to dobrze, czego przykład mechanika Harano (utraty wiary w swoją sprawę np. nie mamy szans z koncernami paliwowymi) i Hauglosk (nasza karabiny przekonają koncerny). Pozostałe elementy jak walka nie są tutaj tak istotne. Sama walka nie jest clue tego systemu, ponieważ nie jest przeznaczona do toczenia długich taktycznych starć. Zamiast tego ma nam dać krótkie starcia i skupiać się na opisach rozrywanych gardeł (choć opcje taktyczne też tam mamy np. mądra gospodarka punktami szału). Rozumiem, że niektórych taki przeskok może odrzucać, zwłaszcza, że poprzedni świat mroku to były straszne kobyły. 
Dla osobiście, choć mechanika W5 jest daleka od ideału to i tak jest znacznie lepsza od poprzednika. Najlepszym tego przykład jest walka. Nie znam osobiście nikogo, kto lubił mechanikę walki świata mroku, która jest przekombinowana. Obecne rozwiązania są prostackie, lecz spójne z wizją gry.  

2. Lore wywołuje również kontrowersje, lecz uważam, że są one również spójne z wizją gry. Brakuje metysów, lecz gra zakłada, że łączymy nasze wilkołacze życie z życiem ludzkim (np. jak schować przed żoną podartę ciuchy). Metys jest z wilkołaczej rodziny, więc on nie ma takich problemów.   

17-06-2025 11:05
Johny
   
Ocena:
+1

Dzięki za opinię! Zaciekawiłeś bardzo.

18-06-2025 11:33

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.