» Scenariusze » Inne » Pokéthulhu IV - Przygoda Wprowadzająca "Ponad Zimnymi Górami"

Pokéthulhu IV - Przygoda Wprowadzająca "Ponad Zimnymi Górami"


wersja do druku

Kultyści, thulhu i zła pogoda

Redakcja: AdamWaskiewicz

Pokéthulhu IV - Przygoda Wprowadzająca

Ponad Zimnymi Górami
Przygoda Pokéthulhu dla 3-5 Kultystów i ich Posiadacza
w której wieprzowina i okropna pogoda łączą się by uprzykrzyć życie herosom
a ciemność nadciąga 

Wstęp

Kiedy są w drodze do Nameless Harbor, Kultyści napotykają Gemini, Kultystkę w ich własnym wieku, która rwie się do walki! Po kilku rundach thulhu-walki Gemini opowiada im o jej prawdziwych powodach, dla których walczy – jest znudzona ponieważ nie może przejść przez Zimną Górę. Łobuz znany jako Joey Curwen terroryzuje górę przy pomocy jego paczki Tan Jenkinsów. Czy Kultyści będą mogli stawić czoło im i tajemniczym burzom?

Scena Pierwsza: Nikt Nie Przejdzie

Kultyści są w podroży od Lake Gali do Nameless Harbor. Pozostała tylko jedna przeszkoda do pokonania – droga poprzez wysoką Zimną Górę. Wznosi się ona przed nimi, szarość skał, pokryta pięknymi zielonymi drzewami i śniegiem. Postaci przemieszczają się poprzez rzeki rozgadanych dorosłych. Kultyści są przyzwyczajeni, że dorośli się ich obawiają, lecz ludzie na równinie są jeszcze bardziej bojaźliwi niż zazwyczaj. 

Karta Pokéthulhu

Moc: 7 Szybkość 7 Punkty życia: 6

Nazwa: Robak Olaus
Aspekty: Lepki, Grzybiasty
Słabość: Lodowy
Środowisko: Biblioteki
Zapach: Zamrożony szpinak
Ulubiona melodia: Maria

Atak: 3 kości (Zarodniki, Grzybiasty)
Unik: 3 kości (Nagły Wyskok, Grzybiasty)
Pułapka: 2 kości (Pomarańczowe wydzieliny, Lepki) 
Przerażenie: 1 kość (Pachnie jak Mokre Robaki, Grzybiasty)

Gemini

Wiek: 12
Wioska rodzinna: Nameless Harbor
Aspekt: Grzybiasty

Umiejętności:
Oceny szkolne: 8
Wysportowanie [O]: 6
Thulhuznawstwo: 6
Poczytalność: 3
Kradzież: 2
Wmawianie głupot: 5

Notka: Gemini to młoda kultystka gotująca się do walki. Posiada trzy Pokéthulhu: Scuttle, Drek Maki i jej ulubiony (gdyż jej ulubionymi Thulhu są grzybiaste) Robak Olaus.

Kultyści dochodzą do krótkiego, kamiennego mostu. Mgła rozchodzi się w porannym powietrzu, a ptaki śpiewają. Na moście stoi mała dziewczynka – rudowłosa, mniej więcej w tym samym wieku co kultyści. Nie wiedzą oni jeszcze o tym, że nazywa się Gemini. 

Kiedy Kultyści wejdą na most celem przejścia przez niego (to jedyna droga przez rzekę), Gemini trzęsie głową i mruczy "mm-m”, zaznaczając, że nie przepuści ich bez walki. Wznosi ona Lśniący Dodecahedron, a promień światła przebiega przez niego. Gemini uśmiecha się. Za nią, Kultyści dostrzegają, że mnóstwo chmur burzowych gromadzi się nad Zimną Górą. 

Gemini zaatakuje Robakiem Olaus, zmieniając go na inne Thulhu, jeśli będzie taka potrzeba. Jeśli więcej niż jeden Kultysta będzie chciał z nią walczyć w tym samym czasie, wyzwoli ona więcej Thulhu. Gemini będzie walczyć z furią i na poważnie, lecz bez serca. Po końcu walki, niezależnie od tego kto wygra, potraktuje ona to jako sparing sportowy i pogratuluje jej przeciwnikom. Nie tylko pozwoli ona przejść im przez most, ale także zaoferuje własne towarzystwo!

Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę

Gemini żyje w Nameless Harbor i próbuje się dostać do domu. Jest uwięziona po tej stronie Zimnej Góry od 4 dni, ponieważ droga jest zablokowana przez idiotę (jak go nazywa) zwanego Joey Curwen. Przeszkadza on podróżnikom i nie pozwala nikomu przejść. Gemini jest zasmucona tym, więc postanowiła umilić sobie czas walcząc z niektórymi podróżnikami. Przeprasza ona za swoje zachowanie i wyjaśnia to wszystko podczas podróży. 

Jeśli Kultyści zapytają o więcej szczegółów odnośnie Joeya Curwena: Gemini będzie wściekła – nie na nich, na Joeya. "Miałam kiedyś kochanego Dziewięciomackowego Ftaghn!” – zapłacze "Lecz próbowałam walczyć z Joeyem by dostać się do domu i ten dziwny Thulhu, którego używa... sprawił, że Ftaghn zniknął! Nie mogłam go znaleźć nigdzie i gdy zażądałam, by go zwrócił, po prostu się zaśmiał! Jest starym, głupim łobuzem!” Gemini nie zna nazwy Thulhu który jest trenowany przez Joeya, lecz może go opisać: łasicowate stworzenie z humanoidalnymi (lecz futrzastymi) twarzą i rękami. To bardzo rzadki thulhu. Kultyści będą musieli wykonać Naprawdę Trudny test Thulhuznawstwa by dowiedzieć się, że mówi ona o Tan Jenkinsie, chyba, że mają oni Tan Jenkinsa w swoich osobistych Pokémoniconach. Gemini szczerze wierzy, że Joey ma parę takich istot – pokonała jednego,a on po prostu przywołał drugiego!

Scena Opcjonalna: Dzikie Thulhu

Ta przygoda zakłada, że Kultyści mają parę wytrenowanych Thulhu gotowych do walki dla nich. Jeśli sądzisz, że mogłyby im się przydać jakieś dodatkowe Thulhu dla nadchodzącego konfliktu z Joeyem Curwenem, pozwól im dostrzec parę łatwych do złapania dzikich Thulhu pośród zalesionej drogi. Schwytane Thulhu mogą być użyte natychmiast do walki – lecz bez odpowiedniego treningu ich zdolności nie będą dostatecznie dobre. 

Scena Druga: Sturm und Drang

Kultyści i ich nowo poznana przyjaciółka Gemini są niedaleko szczytu Zimnej Góry, na obrzeżach Cold Mountain Village. Zaczęło padać i chmury gromadzą się nad głowami Kultystów. Błyski błyskawic następują szybko, a zaraz po nich grzmoty. Widać wielu wieśniaków, lecz żaden z nich nie jest w wiosce przed Kultystami. Wszyscy są zgromadzeni w tłumie na obrzeżach. Paru oportunistów postawiło budki z drinkami i przekąskami. 

Joey Curwen

Wiek: 10 
Wioska rodzinna: G'dharn
Aspekt: NieEuklidesowy

Umiejętności:
Oceny szkolne [O]: 4
Wysportowanie: 4
Thulhuznawstwo: 10
Poczytalność: 3
Kradzież: 4
Wmawianie głupot: 5

Notka: Joey jest naprawdę idiotą, ale także bardzo dobrym trenerem Thulhu. Nie jest zbyt poczytalny...

Karta Pokéthulhu

Moc: 5 Szybkość 10 Punkty życia: 5
Nazwa: Tan Jenkin (Mutant)
Aspekty: Rozkładający się, NieEuklidesowy
Słabość: Energetyczny
Środowisko: Emerald Dodec
Zapach: stary strych
Ulubiona muzyka: C'est Moi

Atak: 2 kości (Wewnętrzne Zakopywanie, NieEuklidesowy)
Unik: 3 kości (Nie Ma Mnie Tu, NieEuklidesowy)
Pułapka: 3 kości (Drzwi DoNikąd, NieEuklidesowy)
Przerażenie: 1 kość (Wyskakiwanie z Torsu, Rozkładający się)

Kultyści mogą porozmawiać z każdym wieśniakiem z jakim zechcą. Większość jest po prostu przerażona – boją się Joeya Curwena i równocześnie (choć mniej) Kultystów. Jęczą, marudzą i rwą sobie włosy z głowy z frustracji. Joey Curwen trzęsie całą ich wioską, a razem z nią jedynym przejściem przez górę. Wszyscy wiedzą, że Joey używa Tan Jenkinsa by sterroryzować ich – sam Joey jest z tego bardzo dumny!

Kultyści nie będą mieli trudności ze znalezieniem Joeya. Wyjdzie on im naprzeciw, jeśli ośmielą się spróbować wejść do "jego” wioski. Nazwie on Kultystów głupimi i powie im, żeby poszli do domu, póki ciągle mają swoje "zwierzątka”. Utrzyma on bezpieczny dystans względem Kultystów i przywoła w razie potrzeby Tan Jenkinsy by bronić siebie i ogólnie powodować kłopoty. Posiada on nielimitowany zapas Tan Jenkinsów, z powodu specjalnego, szmaragdowego Dodecahedronu, który ukradł z domu swojej Cioci Fitch (patrz na następną scenę po więcej informacji o Zielonym Dodecahedronie).

Te Tan Jenkinsy są zmutowaną kreację specjalnego Dodecahedronu Joeya. Normalny atak-pułapka "Niespodziewanie Rozkładające się Rzeczy, Rozkładający się” którego używają dzikie Jenkinsy został zastąpiony przez „Drzwi DoNikąd, NieEuklidesowy”. W tym ataku Jenkin obraca się w kółko, tworząc ranę w rzeczywistości. 

Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę

Jeśli którykolwiek z jego własnych Thulhu zostanie pokonany, Joey przywoła więcej Jenkinsów. Będzie to robił dopóki uwięzi przynajmniej jednego z Thulhu Kultystów Drzwiach DoNikąd, a następnie zaatakuje ponownie. 

Jednakże, coś się wydarzy podczas tej potyczki – burza. Nagle, deszcz wyda się wypełniony energią, a powietrze wypełni się zielenią. Włosy wszystkich staną jeża, a powietrze zapachnie ozonem. Zapytaj Kultystów jak zareagują, i upewnij się, że mają tylko ułamek sekundy, by coś zrobić!

BOOM!!! Błyskawica uderza, prosto w środek walki. Wszyscy się rozpraszają, a wszyscy ludzie i wolne (nie przechowywane w krysztale) Pokéthulhu niedaleko miejsca walki otrzymują jeden punkt obrażeń (do ich Punktów Życia lub do ich Wysportowania, dla ludzi). Dwójka walczących Thulhu zostaje spalona na wiór (poza oczyma, które są szeroko otwarte i mrugają zanim spadną na małą kupkę popiołu. Obydwa Thulhu są permanentnie zniszczone (wyjątek: Energetyczne thulhu przetrwają, nieprzytomne), a wszyscy inni zbierają się do kupy. Kiedy Kultyści dochodzą do swoich zmysłów, deszcz jest silniejszy, wokół rozlega się więcej błyskawic. Joey zniknął – tak samo jak wieśniacy. Każdy się rozbiegł w poszukiwaniu schronienia i Kultyści także powinni – zaczęła się okropna burza!

Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę

Scena Trzecia: W Domu Fitch

Jeśli Kultyści nie znajdą schronienia, zostaną zaatakowani przez spadające z nieba kawałki lodu i błyskawice. Jeśli chcą wybrać któryś z domów, możesz dać im do wyboru cztery kolory (brązowy, zielony, czerwony i biały). Któregokolwiek jednak nie wybiorą, będzie on domem Ledory Fitch, Słynnej Wiedźmy... która także jest ciotką Joeya Curwena. W domu Fitch Kultyści dowiedzą się, o co biega. 

Kultyści najpierw znajdują schronienie w skrzypiącym, starym ganku. Lód może ich tu wciąż dosięgnąć, i drzwi do domu (najwyraźniej opuszczonego) stoją otworem. Pozwól Kultystom eksplorować dom w sposób, który sami wybiorą. 

1. Stary ganek: Są tu jakieś stare krzesła przy oknach, a grad i deszcz ciągle mogą dosięgnąć kultystów. Dom wygląda na opuszczony, a drzwi do niego stoją otworem. Zaglądanie głębiej ujawnia tylko ciemność. Gemini ma latarkę i jeśli Kultyści nie posiadają wasnej, podzieli się nią. 

2. Korytarz: Ławki i wieszaki nie wyglądają może zbyt groźnie, ale głowa Lllidorino z pewnością! Jest zamontowana na zachodniej ścianie, na prawo od drzwi (najpewniej jest sztuczna, ale i tak wygląda okropnie). Na wschodniej ścianie jest przybita kołdra, z wyszytą na niej stylizowaną literą "F”. Gdy Gemini to zobaczy, zabraknie jej powietrza. Ledora Fitch jest słynna w Nameless Harbor z powodu mikstur, które (jak powiadają) przyrządza z ciał Pokéthulhu. Gemini będzie bardzo nerwowa, lecz jeśli Kultyści będą zbyt chętni do opuszczenia domu wiedźmy, powie ona, że potężna wiedźma (lub coś skradzionego potężnej wiedźmie) może najpewniej pomóc jej rozwiązać problem Joeya Curwena. Użyj Gemini, by gracze byli przerażeni, lecz chętni do eksploracji (poza tym, w tym momencie burza na zewnątrz JEST większym problemem). 

Obydwie pary drzwi są zamknięte – żadne na klucz. Od tej chwili Kultyści będą co jakiś czas słyszeć dźwięki z wnętrza ścian.

3. Stary pokój dzienny: Są tu komfortowe kanapy i mały stolik do kawy. Zaimprowizuj inne detale w razie potrzeby, mając w głowie "niebieskowłosą, starą szaloną kobietę”. Są tu, pośród innych rzeczy, trzy przedmioty, które mogą zainteresować graczy:

- lista zakupów: Leży ona na stoliku od herbaty. To lista Przypadkowych Okultystycznych Składników (np.: żądło ślepego robaka) zatytułowana "Nie zapomnij o tym w Nameless Harbor”. Na dole znajduje się krótka notka "Pamiętaj, żeby zostawić mrożone obiady dla syna moje siostry”. 

- rodzinne fotografie: jest ich mnóstwo na pobliskiej ścianie, z porcelanowymi świnkami pomiędzy nimi. Niektóre ze zdjęć pokazują syna siostry Fitcha – jej siostrzeńca, Joeya Curwena! Przypomnij graczom o odgłosach ze ścian. 

-świnka-przełącznik: Jedna ze świnek stoi przy ścianie, z ogonkiem "wbitym” w ścianę. Jeśli zostanie ona chwycona i przekręcona, ukryte drzwi zostaną otwarte z głośnym dźwiękiem. Nikt nie dostrzeże dziwnej świnki, jeśli nie poświęci czasu, by ją dostrzec. Jeśli Kultysta prosi o ogólny opis pomieszczenia, opisz świnkę tylko wówczas, jeśli uzyska od sukces na (sekretnym) Naprawdę Ciężkim teście Ocen Szkolnych. Z drugiej strony, jeśli ktoś szuka czegoś sekretnego lub dziwnego, jest jest tylko Troszkę Trudny. Będziesz chciał – oczywiście – by gracze ewentualnie dostrzegli tę świnkę, lecz nie musisz się spieszyć, jeśli gracze nie byli jeszcze w kuchni. Jeśli byli, szybko wprowadź świnkę do opisu. 

Karta Pokéthulhu

Moc: 5 Szybkość: 10 Punkty życia: 5
Nazwa: Tan Jenkin
Aspekty: Rozkładający się, NieEuklidesowy
Słabość: Energetyczny
Środowisko: Emerald Dodec
Zapach: Stary strych
Ulubiona muzyka: Hello, Dolly
Atak: 2 kości (Wewnętrzne Zakopywanie, NieEuklidesowy)
Unik: 3 kości (Nie Ma Mnie Tu, NieEuklidesowy)
Pułapka: 3 kości (Niespodziewanie Rozkładająca Się Rzecz, Rzokładający się)
Przerażenie: 1 kość (Wyskakiwanie z Torsu, Rozkładający się)

4. Stara kuchnia: Tu motywy "świnek” i "szalonej kobiety” w pełni przejmują kontrolę, od tapety z tańczącymi świniami do tostera w kształcie świni. Świniowate magnesy spoglądają prześmiewczo z drzwi lodówki (w środku znajdują się zamrożone obiady dla Joey'a – wieprzowina). Na mikrofalówce (w której powoli gnije wieprzowa kolacja) stoi słoik w kształcie świnki, spoglądając w dół niczym straszny strażnik. Jest tu stół i krzesła, by można było coś zjeść. Sam zgadniesz, co jest wydrukowane na obrusie. 

5. Skrzypiące, stare schody: Sekretne drzwi otwierają się na te wąskie schody, oświetlane przez błyski piorunów uderzających za oknem. 

6. Stary strych: Ten pokój jest używany do przechowywania śmieci. Ostatnio wlicza się w to Joey Curwen. Pani Pitch położyła mu tu posłanie, lecz woli spać na kanapie w pokoju dziennym. Pojemniki, które tu się znajdują, są w pełni wypełnione narzędziami złej magii – pozwól Kultystom znaleźć wszystko, co mogłoby ich zainteresować lub przestraszyć. Gemini zachłyśnie się głośno – usłyszy ona ruch za drzwiami na południu! Jest nawet zielone światło dochodzące zza zamkniętych drzwi. 

Ramka Mądrości Pikathulhu

Kawa czyni Pokéthulhu nieco gazowymi. Od Posiadacza zależy, czy zapewnia to bonus do Przerażenia[/ramka]

7. Coś nowego: Na zewnątrz, burza jest gorsza niż kiedykolwiek wcześniej. Gdy Kultyści wejdą do pokoju, zostaną natychmiastowo zaatakowani przez parę Tan Jenkinsów, wyskakujących z dziur na ścianach!

Traktuj je jak Dzikie Thulhu z lepszymi atrybutami. Zauważ, że posiadają one tradycyjny atak-pułapkę Jenkinsów, nie Drzwi DoNikąd. Będa walczyć do samego końca. 

Znajduje się tu sypialnia i laboratorium Ledory. Jest tu wiele ciekawych przedmiotów, ale jeden jest szczególnie ważny: Grimuar Ezekiela Fitcha, otwarty na piedestale z czarnego drewna. Grimuar został napisany przez dziadka Joey'a (ojca Ledory) który był potężnym czarownikiem (zanim zadławił się na śmierć wieprzowinką zrobioną dla niego przez Ledorę). Jest otwarty na wiele mówiącej stronie:

O zastosowaniach Zielonego Dodecahedronu

… Jest to portal do dwóch wymiarów. Jedne zawiera nieskończoną ilość zmutowanych Tan Jenkinsów, drugi to najwyraźniej nieskończona przestrzeń do której trafia wszystko to, co Jenkinsy schwytają. Jest bardzo potężny. Być może podbiję nim świat w przyszłym tygodniu, po mojej wizycie do Ledory w Zimnej Górze. Zobaczymy...

Kultyści mogą chcieć przewrócić stronę. To uczyniłoby ich bystrzejszymi od Joey'a, który nigdy tego nie zrobił. 

Jednak martwią mnie Demony Burz. Im bardziej wypełniam wymiar, tym bardziej agresywne się stają. Jeśli tego nadużyję, mogą powstać spoza ścian czasu i zniszczyć mnie (razem z  otoczeniem). To bez znaczenia. Musze tylko regularnie opróżniać wymiar Rytuałem Yuga. 

Powinienem odłożyć długopis – czuję już zapach wieprzowinki. Moje córki mogą mnie nienawidzić, ale z pewnością umieją gotować. Zastanawiam się co zrobią, gdy powiem im, że zostawiam wszystkie moje pieniądze mojej papużce? Głupie dzieciaki.

Nie ma więcej nowych zapisków w Grimuarze Ezekiela Fitcha – pozostałe strony są puste. Rytuał Yuga został opisany wcześniej w Grimuarze – może zostać znaleziony dzięki Wymagającemu testowi Ocen Szkolnych. Rytuał wymaga użycia Zielonego Dodecahedronu (a także "zabawnej statuetki zwierzęcia z farmy” i zwyczajnych inkantacji)

Scena Czwarta: Opanowując Burzę!

Dom zaczyna się trząść, a grad uderza o okna. Poprzez okno, Kultyści mogą dostrzec dlaczego – Joey używa tłumu Jenkinsów by zaabsorbować grad spadający na niego – używając Drzwi DoNikąd jako... parasolki! Przemieszcza się on poprzez ulice wioski jakby nic się nie działo, patrząc na wszystko, co się porusza. Gdy inny wymiar wypełnia się gradem, burza staje się bardziej mordercza. Błyskawica niszczy dom po drugiej stronie ulicy, by zilustrować to niebezpieczeństwo. 

Ramka Mądrości Pikathulhu

W Pokéthulhu: The Movie, głos Pikathulhu Randy'ego (który był najbardziej kontrowersyjną maskotką roku 2000 i utworzył linię pierwszej "adult-only” serii gier w roku 2002) był głosem Czempiona Pokéthulhu CCG Chrisa Reida.

To czas ostateczny i Kultyści muszą ocalić świat (przynajmniej tę jego część). Mogą odnieść sukces na wiele sposobów, lecz wszystko to sprowadza się do dwóch ważnych zadań:

- Kultyści muszą posiąść Zielony Dodecahedron Joey'a. Mogą to zrobić pokonując go w walce, przechytrzając go, lub przekonując go, że zagraża sam sobie i wszystkim w pobliżu.

- Muszą też wykonać Rytuał Yuga, by opróżnić wymiar kieszonkowy i odesłać Demony Burzy.

Przekonanie Joey'a nie będzie łatwe. Jeśli zajdzie taka potrzeba, zagrozi on niewinnym mieszkańcom wioski by rozproszyć uwagę Kultystów. Nie zamierza także przestać używać Jenkinsów w jakikolwiek tylko sposób przyjdzie mu do głowy. Będzie bardzo uparty jeśli Kultyści spróbują mu cokolwiek wytłumaczyć. 

Jednakże, w trakcie sceny coś się zmieni – coś, co może przemówić mu do rozsądku. Za każdym razem, gdy Joey używa mocy Jenkinsów by "zassać” coś rozmiaru Thulhu lub większego (lub co każde kilka minut, gdyż ciągle wykonuje trick z parasolką) zdarzą się dwie rzeczy:

- Tan Jenkinsy staną się trudniejsze w kontroli. Są posłuszne Joey'owi w tej chwili, lecz w miarę, jak wyczuwać będą przybycie ich władców (Demonów Burzy), staną się nieprzewidywalne.

- Burza staje się groźniejsza i groźniejsza. Nawet głupek pokroju Joey'a zacznie podejrzewać, że to nie zwykły zbieg okoliczności (zwłaszcza, jeśli Kultyści wskażą na powiązanie między zjawiskami). Kiedy Jenkinsy staną się na tyle nieprzewidywalne, by odmówić wykonywania tricku z parasolką, Joey będzie bardzo, bardzo wściekły, a następnie bardzo, bardzo przerażony. Będzie bezradny – tak bezradny, że Kultyści być może będą musieli ocalić go w celu uzyskania Zielonego Dodecahedronu!

Pozwól wieśniakom zapewnić wszelkich wrzeszczących bezbronnych statystów, jakich będziesz potrzebował. Ta scena będzie się rozgrywać w kierunku wyznaczonym przez działania Kultystów. 

Gdy nadchodzi czas na odprawienie Rytuału Yuga, należy wykonać Naprawdę Ciężki test Thulhuznawstwa. Jeśli rzut się nie uda, odprawiający ma prawo próbować aż do skutku. Możesz także zadecydować, że różnorodne rzeczy zostaną przypadkowo wessane w kieszonkowy wymiar kiedy rzut się nie uda, by dać graczom do zrozumienia, że istnieją niebezpieczne konsekwencje porażki.

Kiedy rytuał się powiedzie, burza zniknie natychmiastowo, zostawiając zdemolowaną wioskę muskaną grzecznie przez chłodną, górską bryzę. Wszystko będzie bardzo ciche. Cień pojedynczej chmury przebiegnie przez scenerię, ścigany przez światło słoneczne. 

Pięć sekund później, wymiar kieszonkowy wyrzuci swoją zawartość w chaotycznej eksplozji Pokéthulhu, mebli, gdakających kurczaków, wieśniaków i mnóstwa gradu.

Hurra!

Kultyści – i Gemini – odzyskują wszystko, co stracili w wymiarze kieszonkowym, wliczając wszelkie Pokéthulhu - które nie zostały zniszczone przez błyskawicę, oczywiście. One są dalej stracone, lecz jeden lub dwa Dzikie Thulhu jako "odszkodowanie” (i ewentualne nowe Thulhu, które Posiadacz da jako nagrodę) są bardzo możliwe. Joey uwięził mnóstwo Thulhu kiedy bawił się skradzionym klejnotem i niektóre z nich wynurzają się z chaosu śpiąc szczęśliwie (reszta ucieka w przerażeniu prawie natychmiast). 

Zielony Dodecahedron zostaje zniszczony podczas odprawienia Rytuału Yuga – napięcia odprawiania rytuału z Demonami Burzy tak blisko były zbyt wielkie, tak więc zmutowane Tan Jenkinsy przepadły, przynajmniej na jakiś czas. Pani Fitch będzie bardzo smutna, kiedy wróci do domu. 

Nameless Harbor czeka, a Kultyści mają nową przyjaciółkę – Gemini – która może ich oprowadzić!

 

Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę



Czytaj również

Komentarze


Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.