» Wieści » Patroni odległej przyszłości Patroni odległej przyszłości 23-12-2022 12:29 | AdamWaskiewicz Na stronie wydawnictwa Cubicle 7 zamieszczono artykuł poświęcono tworzeniu patronów postaci graczy w nadchodzącej grze fabularnej Imperium Maledictum osadzonej w uniwersum Warhammera 40.000. Źródło: Cubicle 7 Tagi: Cubicle 7 | Imperium Maledictum | Warhammer 40.000 Czytaj również Imperium Maledictum Służyć w mrocznej przyszłości - recenzja Bohaterowie mrocznej przyszłości Witajcie w Ulu Rokarth Machariańskie Różności Imperium Maledictum: Chemical Burn Uzależnieni od herezji - recenzja Kuchnia z Sektora Machariańskiego Komentarze Johny Ocena: 0 Troszkę szkoda, że gra ma być na d100. [pokaż treść] [kto ukrył] 23-12-2022 22:42 Kaworu92 Ocena: 0 A co w tym smutnego? ;-) [pokaż treść] [kto ukrył] 23-12-2022 23:15 KFC Ocena: +1 Że to będzie reskin Wh 4e pod Dark Heresy. [pokaż treść] [kto ukrył] 24-12-2022 07:51 Kaworu92 Ocena: 0 Hm... Czy Dark Heresy nie było fajne...? :) I pewnie wprowadza jakieś zmiany...? :) [pokaż treść] [kto ukrył] 24-12-2022 11:18 Karghoul Zobacz profil Ocena: +1 DH2 raz, że długo nie pociągnęła, dwa, że mechanika miała urok i lekkość cegły. C7 rozwijając wciąż (lepiej lub gorzej) linię Wrath & Glory z Imperium Maledictum na d100 wyskakuje kompletnie od czapy. [pokaż treść] [kto ukrył] 24-12-2022 11:43 KFC Ocena: 0 Poniekąd jestem w stanie to zrozumieć. Idzie narracja że W&G jest łatwe proste i przyjemne dla każdego a IM ma być dla PROsów. Tyle że taki podział zwykle się nie sprawdza. Nawet największy gracz jakim było i jest D&D raczej się przejechał na dzieleniu linii na Basic i Advanced. Chyba że nie wiemy wszystkiego i jest to jakieś zabezpieczenie na przyszłość.. [pokaż treść] [kto ukrył] 01-01-2023 12:53 AdamWaskiewicz Ocena: 0 Mi pomysł systemu podoba się o tyle, że gra w założeniu ma być o czymś - nie tylko o graniu w uniwersum WH40K, ale o graniu ekipą konkretnego patrona. We Wrath & Glory niby też dostajemy opcję patronów (chociaż zrobioną tak sobie), ale zarówno fabularnie jak i mechanicznie to jednak system dający raczej sporo opcji, a nie patenty, jak je wykorzystać w praktyce. Interesuje mnie, jak będą finalnie prezentować się zasady Imperium Maledictum - bo gra może być fabularnym spadkobiercą Dark Heresy, a niekoniecznie mechanicznym; sam fakt oparcia mechaniki na k100 nie oznacza automatycznie, że będziemy mieć tyle samo regułek, co w DH. Niby patrząc na to, jak wygląda kostkologia czwartej edycji WFRP, można mieć obawy, ale mimo wszystko trzymam kciuki, by tym razem było inaczej. [pokaż treść] [kto ukrył] 01-01-2023 17:07 568233568234568240568241568244568370568378 Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.