» Wieści » Nowa odsłona portalu Elixir

Nowa odsłona portalu Elixir

16-02-2007 22:04 | Michał 'Furiath' Markowski

W portalu Elixir rozpoczęła się właśnie premiera trzeciej odsłony akcji "rEVOLUCJA". Jak informuje Redakcja, oprócz nowej oprawy graficznej rozszerzono serwis o nowe działy, internetową grę karcianą oraz blogi.

Przejdź dalej: Nowa odsłona portalu Elixir

Źródło: Redakcja Elixiru

Komentarze

string(15) ""

Chavez
   
Ocena:
0
Szczerze? Przebajerowane.
16-02-2007 22:20
~Draven

Użytkownik niezarejestrowany
    No tak
Ocena:
0
Masz racje Chavez ;] 10 nowych serwisow to rzeczywiscie przebajer ;]
16-02-2007 22:40
Chavez
   
Ocena:
0
Nie, masa flasha, jakas muzyka, jakies podglady linkow niczym snap, czego nienawidze. Jak ktos robi serwis do ogladania to ok, ja wole serwisy do czytania.
16-02-2007 22:45
Cathan
    taaaa
Ocena:
0
Kolory wala po galach ale... to dziala. Intro mnie zabilo. Rzeczywiscie przebajerowane hehe ;] 10 nowych serwisow, gra internetowa taaa. Chavez - czytaj 10 nowych serwisow na ktorych jest lekko "wiecej" niz po 3 teksty ;]
16-02-2007 22:47
~Driden

Użytkownik niezarejestrowany
    Niekoniecznie
Ocena:
0
Jak się zrobi coś do czytania bez oprawy graficznej i czegokolwiek to ludzie nawet akapitu nie przeczytają.
Pierwsza strona to miał być i jest fajerwerkiem na dzień dobry po dwóch latach roboty nad revolką (Wszystko z resztą da sie wyłączyć). Wejdźcie głębiej w Monastyr, Bagend, czy inny serwis. Tam nie ma flasha, tandetnej muzyczki, et cetera. Za to jest tekst.
16-02-2007 22:49
Chavez
   
Ocena:
0
Cathan - 10 nowych serwisow nie robi na mnie wrazenia, mam caly internet ;)

Driden - Nie wnikam jak jest glebiej, bo pierwsza strona mnie odrzucila. Aczkolwiek owszem, w druga strone tez nie mozna przesadzic.
16-02-2007 22:56
~Driden

Użytkownik niezarejestrowany
    Hmm
Ocena:
0
W takim razie polecam stare przysłowie: Nie oceniaj książki po okładce.
Zaś patrząc, że ma się cały Internet to nic nie robi wrażenia. Z tym, ze w Internecie jest lekki śmietnik, a jak masz wypróbowane miejsce to możesz liczyć na markę. Znasz poziom i wiesz, że możesz się spodziewać dobrego tekstu.
Póki co artykułów nie ma wiele, ale tak to już bywa. Najpierw musi być serwis by ludzie mieli do czego pisać.
16-02-2007 23:03
rincewind bpm
   
Ocena:
0
Wszedłem w dedeki, tak żeby zobaczyć jaki poziom prezentuje. Już nie wspominając o merytoryce, radziłbym przed dopakowywaniem muzyczki zająć się samym formatowaniem tekstów, które bardzo skutecznie zniechęca do czytania: choćby http://dnd.elx.pl/articles.php?id= 251. Same pogrubienia i entery w kluczowych momentach dałyby dużo więcej niż trzy muzyczki grające na raz :)

Wyłączanie muzyki zresztą mogłoby być bardziej widoczne.

Po wstukaniu adresu kaze przesiąść się na IE. Minus :P

To tak na pierwszy rzut oka, nie mam teraz czasu na więcej. Ale życze szczęścia :)
16-02-2007 23:07
Chavez
   
Ocena:
0
"W takim razie polecam stare przysłowie: Nie oceniaj książki po okładce"
Ktore nijak ma sie do internetu. Tutaj wlasnie liczy sie pierwsze wrazenie. Gdy na wstepie dostaje info, ze mam zmienic przegladarke i wlaczyc flasha, to zazwyczaj dziekuje. Jestem jednak mily i wszedlem dalej. I mowie, co widze - przebajerowanie.

W necie tez znajduje informacje bez problemu :)

W kazdym razie powodzenia.
16-02-2007 23:38
~Storm

Użytkownik niezarejestrowany
    rev3
Ocena:
0
IE, mości panie, szybciej obsługuje flasha. To dlatego nie 'karze' a jest 'polecany' IE.
Skoro uważasz, że grafika jest zbyt przebajerowana to czy podobnie osądzasz nowe serwisy? I chodzi mnie tutaj o zawartość tekstową, bo moim zdaniem 'przebajerowanie' grafiki działa na korzyść czytania, a słaba grafika odstręcza ludzi. Na każdym serwisie można znaleźć słabsze teksty, a ponadto otwarcie serwisu z 3 tekstami nie jest jakimś osiągnięciem (co jest praktyką na polter.pl). Na ELX przy każdym nowym serwisie można znaleźć 20 lub więcej tekstów, proponuje przeczytać większość tych tekstów i zaznajomić się z ich treścią i ocenić całokształt treści, a nie oceniać pojedynczy tekst i przedkładać tę ocenę na cały serwis. Elixir jako serwis niekomercyjny dopuszcza nowych autorów, tak zwaną 'świeżą krew' i [publikuje artykuły ludzi 'nowych', więc może się zdarzyć, iż istnieją gorsze lecz niekoniecznie bezwartościowe artykuły.
16-02-2007 23:51
Chavez
    @Storm
Ocena:
0
"IE, mości panie, szybciej obsługuje flasha. To dlatego nie 'karze' a jest 'polecany' IE."
Szybciej tez obsluguje dziury. A juz najszybciej obsluzy mi linuksa ;)

"Skoro uważasz, że grafika jest zbyt przebajerowana to czy podobnie osądzasz nowe serwisy?"
Tak. Jesli serwis odrzuca mnie oprawa, nie zaglebiam sie w tresc.

" I chodzi mnie tutaj o zawartość tekstową, bo moim zdaniem 'przebajerowanie' grafiki działa na korzyść czytania, a słaba grafika odstręcza ludzi."
To Twoje zdanie i masz do niego pelne prawo. Ja mam inne.

"Elixir jako serwis niekomercyjny dopuszcza nowych autorów, tak zwaną 'świeżą krew' i [publikuje artykuły ludzi 'nowych', więc może się zdarzyć, iż istnieją gorsze lecz niekoniecznie bezwartościowe artykuły."
A co w tym jest niezwyklego, to nie mam pojecia.

Chcialbym tylko podkreslic - nie oceniam zawartosci merytorycznej serwisu. Ba, nawet nie oceniam grafiki poszczegolnych dzialow. Wypowiadam sie wylocznie o stronie startowej i moich wrazeniach zwiazanych z wejsciem na nia.
16-02-2007 23:58
Krakonman
    Pytanie
Ocena:
0
Czy macie pozwolenie na wykorzystanie Alma Mater?
17-02-2007 00:07
~Storm

Użytkownik niezarejestrowany
    aha
Ocena:
0
w sumie jak na fana poltera przystało to masz rację.
Jednakowoż zważ na ostatni akapit swojego posta...
17-02-2007 00:10
Chavez
    @Storm
Ocena:
0
Rozwin wypowiedz jesli mozesz, bo nie wiem o czym mowisz.
17-02-2007 00:12
Ra-V
    Hm
Ocena:
0
A nie da sie wejsc omijajac tego mhrocznego flasha?
17-02-2007 00:23
~Storm

Użytkownik niezarejestrowany
    heh
Ocena:
0
najpierw mówisz o wadach, zawartości itd. Później zbijasz wszystko zabójczym argumentem o grafice :D Dlatego uważam, wybacz, że gadasz od rzeczy kolego :D 'Nie oceniam wartości merytorycznej'? Wszystko to wygląda tak jakbyś oceniał samą grafikę. Więc oceń wartość logiczną swojej wypowiedzi, szczególnie 4 pierwszych postów, a porównaj z piątym postem ;)
17-02-2007 00:25
Chavez
   
Ocena:
0
"najpierw mówisz o wadach, zawartości itd."
Nigdzie nie ocenialem zawartosci. Mozesz mnie zacytowac, gdzie to robie?

"Wszystko to wygląda tak jakbyś oceniał samą grafikę."
Oceniam strone startowa. Co na niej jest, sam mozesz zobaczyc.

"Więc oceń wartość logiczną swojej wypowiedzi, szczególnie 4 pierwszych postów, a porównaj z piątym postem ;)"
Od 1 postu pisze, ze strona jest przebajerowana. Dodatkowo dalej takze nadmieniam, ze nie zagladam dalej poza strone startowa. Problem z czytaniem ze zrozumieniem?
17-02-2007 00:33
~blondi

Użytkownik niezarejestrowany
    wciaz ten sam
Ocena:
0
Mrocznego flasha powiadasz? Witam w klubie kolorowych blondynek. W sumie masz racje też myślę, a nawet uważam że elx.pl to przerost formy nad treścią. W sumie rybka mnie to. Mi się podoba wstęp jak w filmie, strona jak z kosmosu, w cale nie funkcjonalna i niepraktyczna. A co mi tam przecież mnie nikt nie zabije za komentarz ponarzekać można szczególnie że to jakiś tam elixir. Nie wiem o czym tak dyskutujecie. Portal jak portal strona jak każda inna, a że mają świetna grafę to nieistotne. Jako serwis z treścią są do bani bo ni cholery tam znaleźć nic nie można. Robią wrażenie tylko tyle powiem może odważę się zajrzeć głębiej pożyjemy zobaczymy.
17-02-2007 00:34
~Storm

Użytkownik niezarejestrowany
    heh
Ocena:
0
Jesli serwis odrzuca mnie oprawa, nie zaglebiam sie w tresc.
nie zaglębiasz się w treść czyli olewasz zawartość.
Poza tym, pewnie twórcy Elixiru żałują, że nie ma reklam bo pewnoie byłaby kasa na marketing :D (a pewnie i nie tylko)
"Elixir jako serwis niekomercyjny dopuszcza nowych autorów, tak zwaną 'świeżą krew' i [publikuje artykuły ludzi 'nowych', więc może się zdarzyć, iż istnieją gorsze lecz niekoniecznie bezwartościowe artykuły."
A co w tym jest niezwyklego, to nie mam pojecia.'
No nie zauważyłem by jakikolwiek serwis przyznawałby się do takich praktyk.
" I chodzi mnie tutaj o zawartość tekstową, bo moim zdaniem 'przebajerowanie' grafiki działa na korzyść czytania, a słaba grafika odstręcza ludzi."
To Twoje zdanie i masz do niego pelne prawo. Ja mam inne.'
Owszem, mam inne
"Skoro uważasz, że grafika jest zbyt przebajerowana to czy podobnie osądzasz nowe serwisy?"
Tak. Jesli serwis odrzuca mnie oprawa, nie zaglebiam sie w tresc.
Ke? Znaczy ocenisz caly seriws nie czytając - (cut - troche kultury... moderator)
17-02-2007 00:44
Ra-V
    Wow
Ocena:
0
zostalem sklasyfikowany jako kolorowa blondynka bo nie slucham Moonspella w zapetlonym flashu i chcialbym wejsc na strone inaczej niz przez googla? Zreszta fajny dysonans po mhrocznym intro elektroniczna lupanina na stronie. Ide sie wyzalic na blogasku.

Storm: eot i plonk
17-02-2007 00:47

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.