» Neuroshima 1.5

Neuroshima 1.5

Dodał: Łukasz 'Chavez' Maludy

Neuroshima 1.5
7.87
Ocena użytkowników
Średnia z 82 głosów
-
Twoja ocena
Tytuł: Neuroshima 1.5
Linia wydawnicza: Neuroshima
Autorzy: Ignacy Trzewiczek, Marcin Blacha, Michał Oracz, Marcin Baryłka
Okładka: Michał Oracz
Ilustracje: Tomasz Jędruszek, Radosław Gruszewicz, Tomasz Oracz, Michał Oracz, Piotr Macha, Sebastian Mazur
Wydawca polski: Portal
Data wydania polskiego: 2005
Miejsce wydania polskiego: Gliwice
Liczba stron: 416
Oprawa: twarda / miękka
Format: 235 x 165 mm
ISBN-10: 83-921612-6-2
Cena: 75,00 zł / 45,00 zł

Wzdłuż autostrad stoją wraki dawnych samochodów, poprzewracane kikuty drogowskazów i zniszczone linie wysokiego napięcia. Na mapie Stanów ostało się kilka miast, kilkanaście większych miasteczek i setki, tysiące osad. Ruszysz sto mil i znajdziesz się samotny, jak rozbitek na falach oceanu. Gdziekolwiek się skierujesz, czeka cię niewiadoma i niebezpieczeństwo. Każde miasto przez lata odcięcia od innych wykształciło własne zwyczaje i prawa. Każda najmniejsza wieć to zupełnie nowy świat.

Neuroshima 1.5 to nowe, poprawione wydanie gry, która zdobyła sobie miano kultowej. W niniejszej edycji ulepszone zostały zasady. Pojawiło się mnóstwo reguł dodatkowych i alternatywnych. Zmieniły się zasady walki wręcz i strzelania, reguły pancerzy oraz leczenia. Wprowadzono kilkanaście dodatkowych rodzajów broni i inne reguły walki z bestiami - potwory stały się jeszcze większym wyzwaniem.

Podręcznik zawiera ponad 50 nowych Sztuczek, dodatkową Profesję i nowe Cechy z Pochodzenia. W Neuroshimie 1.5 znajdziesz także specjalnie przygotowaną mapę kontynentu i nową Kartę Postaci. Napisana do tego wydania przygoda pomoże od razu wprowadzić graczy w postapokaliptyczny świat, a dodanie do Czterech Kolorów reguły ułatwiają dostosowanie gry do Twoich oczekiwań
Tagi: Neuroshima


Czytaj również

Poradnik: Angażujące rozpoczynanie sesji
Nie zaczynacie w karczmie. Ani na trakcie. Zaczynacie w środku przygody.
Neuroshima: Last Aurora – Przebudzenie Molocha
Podróż przez tereny Molocha
- recenzja
Neuroshima: Last Aurora
Wyścigi w świecie Neuroshimy
- recenzja
Neuroshima Hex 3.0: Iron Gang - Hexogłówki
Neuroshima solo? Tak!
- recenzja
Baniak Baniaka #12
Mistrzu, nie wykorzystuj graczy
Zasady i linia wydawnicza
Omówienie linii wydawniczej NS - część trzecia

Komentarze


alek93
    noo
Ocena:
0
wreście coś znalazłem o neuroshimie
ale gdzie moge znależć karty postaci
19-06-2007 13:37
10679

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
www.neuroshima.org

A tak wogóle, wypadałoby w cenie napisac 75,00 zł oprawa twarda/ 45,00 zł oprawa miękka.
26-12-2007 13:49
Chavez
   
Ocena:
0
Dopisane :)
20-04-2008 16:36
27383
   
Ocena:
0
doskonałe RPG
04-02-2009 18:30
    MaWro
Ocena:
0
Gra jest doskonała.

Wypadałoby jednak zmienić cene na aktualną(59 zł)
13-09-2009 13:10
Horus-Aegon
    Polecam!
Ocena:
0
Świetny podręcznik do doskonałej gry, napisany "z jajem", z mechaniką trochę problemów, przykładowy scenariusz denny, dużo zmian w stosunku do v. 1.0 (sztuczki!).
Nigdy nie ufaj maszynom!
13-11-2011 22:13
54591

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Dalej surowa, choć wyczyszczona z bzdur w porównaniu do 1.0.
17-07-2013 11:51

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.