» Wieści » Megakonkurs – postscriptum

Megakonkurs – postscriptum

|

Megakonkurs – postscriptum
Po dwóch latach od zakończenia Megakonkursu jego organizator, Bartosz 'Finn' Kubera, zdecydował się publicznie wyjaśnić przyczyny niepowodzenia projektu.

Tekst będący podsumowaniem Rewolucji Kreatywnej ukazał się w najnowszym (nr. 24 - wrzesień) numerze pisma Rebel Times, z którym współpracuje Finn. .

Czytelników Poltera - który był jednym z patronów konkursu - jako pierwszy poinformował na swoim blogu kaduceusz.

Autor zwycięskiego projektu, Andrzej 'Enc' Stój, skomentował wyjaśnienia Finna na swoim blogu.

Przypomnijmy, że Megakonkurs określany również mianem Rewolucji Kreatywnej był konkursem na setting d20 lub też pełnoprawną grę RPG na mechanice zbliżonej do tej używanej w edycji 3.x Dungeon&Dragons. Spośród prawie dwustu nadesłanych propozycji zostało wybranych 20 projektów, które następnie przez rok rywalizowały o zwycięstwo, które zależało od ilości premium SMSów nadesłanych przez zainteresowane daną grą osoby. Zwycięski projekt miał zostać wydany, a jego autor otrzymać wynagrodzenie oraz procent od sprzedaży.

W rywalizacji zwyciężyła gra SF Nemezis autorstwa Andrzeja 'Enca' Stója, podręcznik nie ujrzał jednak światła dziennego, a organizator aż do teraz publicznie nie wypowiadał się na temat konkursu.
Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę
Źródło: Blog kaduceusza
Tagi: Finn | Megakonkurs | Nemezis | Rebel Times | RPG


Czytaj również

Komentarze


Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.