Księga wiedzy
Tytuł: Księga wiedzy (Earthdawn Companion)
Linia wydawnicza: Earthdawn
Autor: Greg Gordon, Louis J. Prosperi
Tłumaczenie: Jacek Brzeziński, Tomek Kreczmar, Natalia Kuczyńska, Dariusz Paszkowski, Wojciech T. Szypuła, Grzegorz Zieliński
Okładka: Tony Szczudlo
Ilustracje: Joel Biske, Steve Bryant, Earl Geier, Jeff Laubenstein, Larry MacDougall, Darrel Midgette, Robert Nelson, Mike Nielsen, Tony Szczudlo, Karl Waller
Wydawca oryginału: FASA
Data wydania oryginału: 1993
Miejsce wydania oryginału: USA
Wydawca polski: MAG
Data wydania polskiego: 1998
Miejsce wydania polskiego: Warszawa
Liczba stron: 161
Oprawa: miękka
Format: 200 x 280 mm
ISBN-10: 83-86572-14-0
Numer katalogowy: EDKSW
Cena: 45,00 zł
Księga Wiedzy - dodatek do gry Earthdawn - zawiera zasady pozwalające bohaterom przekroczyć granice ustalone w podręczniku głównym. Teraz mogą oni awansować aż na piętnaste kręgi, zdobyć nowe talenty i nauczyć się potężniejszych czarów, a także poznać całkiem odmienne wykorzystanie magii wątków. Znajdziecie tu również wyczerpujące informacje o głosicielach i Świetlistych oraz opisy nowych dyscyplin, a także zasady przeprowadzania walk okrętów, wskazówki tworzenia nowych dyscyplin i potworów.
Linia wydawnicza: Earthdawn
Autor: Greg Gordon, Louis J. Prosperi
Tłumaczenie: Jacek Brzeziński, Tomek Kreczmar, Natalia Kuczyńska, Dariusz Paszkowski, Wojciech T. Szypuła, Grzegorz Zieliński
Okładka: Tony Szczudlo
Ilustracje: Joel Biske, Steve Bryant, Earl Geier, Jeff Laubenstein, Larry MacDougall, Darrel Midgette, Robert Nelson, Mike Nielsen, Tony Szczudlo, Karl Waller
Wydawca oryginału: FASA
Data wydania oryginału: 1993
Miejsce wydania oryginału: USA
Wydawca polski: MAG
Data wydania polskiego: 1998
Miejsce wydania polskiego: Warszawa
Liczba stron: 161
Oprawa: miękka
Format: 200 x 280 mm
ISBN-10: 83-86572-14-0
Numer katalogowy: EDKSW
Cena: 45,00 zł
Księga Wiedzy - dodatek do gry Earthdawn - zawiera zasady pozwalające bohaterom przekroczyć granice ustalone w podręczniku głównym. Teraz mogą oni awansować aż na piętnaste kręgi, zdobyć nowe talenty i nauczyć się potężniejszych czarów, a także poznać całkiem odmienne wykorzystanie magii wątków. Znajdziecie tu również wyczerpujące informacje o głosicielach i Świetlistych oraz opisy nowych dyscyplin, a także zasady przeprowadzania walk okrętów, wskazówki tworzenia nowych dyscyplin i potworów.
Tagi:
Księga wiedzy | Earthdawn