» Krasnoludzkie wojny

Krasnoludzkie wojny

Dodał: Marcin 'DAME' Jasiunas

Krasnoludzkie wojny
6.62
Ocena użytkowników
Średnia z 8 głosów
-
Twoja ocena
Tytuł: Krasnoludzkie wojny (Dwarf Wars)
Linia wydawnicza: Warhammer FRP 1 ed.
Autorzy: Simon Forrest, Graeme Davis, Brad Freeman, Robin Laws, James Wallis
Tłumaczenie: Piotr Idzik
Okładka: Fangorn
Ilustracje: Tony Ackland, Ian Cooke, Colin Howard, Pete Knifton, Russ Nicholson, Kevin Walker
Wydawca oryginału: Games Workshop
Data wydania oryginału: 1990
Miejsce wydania oryginału: Anglia
Wydawca polski: MAG
Data wydania polskiego: 1998
Miejsce wydania polskiego: Warszawa
Liczba stron: 104
Oprawa: miękka
Format: 205 x 285 mm
ISBN-10: 83-87968-85-4

"Nasza sprawa jest słuszna! Choć ten uzurpator wysyła przeciw nam armię, spełnimy swe zadanie. Gdy zdobędziemy koronę Hargrima, warownie przejdą na stronę prawa i sprawiedliwości. Zgromadzą się wokół nas!"


Na południu Krańca Świata zanosi się na wojnę domową między krasnoludzkimi królestwami. Teraz, kiedy konflikt przybrał na sile, odkryto zapomnianą warownię Kadar-Gravning, twierdzę legendarnego Hargrima, wybitnego krasnoludzkiego monarchy. Dla krasnoludów z Krańca Świata nie ma wspanialszego symbolu władzy od jego korony. Ten, kto ją posiada jest prawdziwym królem, więc jeśli dojdzie do wojny strona, która zdobędzie artefakt z pewnością zwycięży.

Zaloguj się aby wyłączyć tę reklamę
Ale znalezienie korony nie będzie łatwe. Sto lat temu Kadar-Gravning splądrowały orki. Duża część warowni leży w gruzach, a królewskie grobowce chroni pierścień śmiertelnych pułapek. Ten zaś, kto dotrze do fortecy pierwszy może być pewien, że wróg nie pozostał daleko w tyle.
W tym samym czasie, co krasnoludzkie ekspedycje, do Kadar-Gravning zbliża się mała grupka śmiałków. Przybyli tu z własnych powodów: poszukują zaginionego Kryształu Wody, czwartego z Kamieni Zagłady. Ale czy krasnoludy uwierzą w ich historię?
Bohaterowie mogą przecież chcieć korony dla siebie.

Wojny krasnoludzkie to samodzielna przygoda, którą można też rozegrać jako czwartą część kampanii Kamienie Zagłady.
Tagi: Warhammer | Krasnoludzkie wojny | Kamienie zagłady


Czytaj również

Cesarstwo
W obronie Imperium
Total War: Warhammer II
Witamy w Nowym Świecie
- recenzja
Warhammer 40 000: Dawn of War III
Nierówna walka z błędami
- recenzja
Total War: Warhammer
Wojna totalna w świecie Chaosu i magii
- recenzja
Warhammer: The End Times – Vermintide
Szczurza plaga
- recenzja
Elfi czarodziej w WFRP 2ed
Odpinamy elfy od ludzkich kolegiów magii

Komentarze


Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.


ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.