» Wieści » Konkurs na neuroshimową reklamę

Konkurs na neuroshimową reklamę

|

Konkurs na neuroshimową reklamę
Od samego początku istnienia linii Neuroshimy RPG, na kartach jej podręcznika i dodatków napotkać można upchnięte między kolumnami tekstu reklamy (czy też ogłoszenia, plakaty itp.). Reklamy te są o tyle dziwne, że nie zachęcają ani do zakupu kolejnych dodatków do NS, ani torebek na podręcznik, ani figurek do gry, ani nawet czapeczek z logiem NS. To reklamy prosto ze świata gry - dziwne, zabawne, czasem drastyczne, często koszmarnie napisane przez jakiegoś zmutowanego analfabetę. Reklamy te pozwalają zmęczonemu tekstem oku odpocząć, usta na ich widok rozluźniają się w uśmiechu, a dodatkowo poznajemy kawałek świata NS.

Jeśli chcesz, by to właśnie Twoja reklama zdobiła (lub szpeciła) jeden z dodatków do Neuroshimy, uruchom szare komórki, wydobądź z siebie nieco zapału, spisz wszystko, oby krótko, przeczytaj to jeszcze raz rano i, jeśli pomysł nadal będzie:
- zabawny
- wstrząsający
- i/lub ciekawy
wyślij go na adres:
[email protected]
W tytule e-maila koniecznie napisz:
KONKURS NA REKLAMĘ NS
Inaczej mała szansa, że Twój pomysł dotrze tam, gdzie powinien.

Najlepsze propozycje zostaną przygotowane graficznie i znajdą się w kolejnych dodatkach do NS. Jeśli potrafisz i chce Ci się przygotować swój pomysł także od strony graficznej – nic nie stoi na przeszkodzie, co najwyżej - jeśli będzie to naprawdę koszmarne - poprawimy lub zrobimy na nowo!

Czy są za to jakieś nagrody? Oczywiście! Po pierwsze, publikacja w najlepszej polskiej grze RPG, po drugie, dla dziesięciu najlepszych propozycji przygotowaliśmy zestaw neuroshimowych gadżetów (plakaty, kości neuroshimowe), zaś dla zwycięzcy – wybrane przez niego trzy dodatki NS (tylko spośród dostępnych). Ale czymże są jakieś nagrody przy publikacji w NS?!

Konkurs trwa do końca kwietnia 2009, a wyniki zostaną ogłoszone do końca maja 2009 - na stronie wydawnictwa.
Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę
Źródło: Portal
Tagi: konkurs | Neuroshima | Portal


Czytaj również

Komentarze


Marsavius
   
Ocena:
+9
"często koszmarnie napisane przez jakiegoś zmutowanego analfabetę"
To pewnie ten sam, który pisał te podręczniki...


"Ale czymże są jakieś nagrody przy publikacji w NS?!"
Górą do ziarnka grochu.
Słońcem w porównaniu z księżycem.

I by było neuroshimowo:
Molochem a drużyną graczy.
07-01-2009 17:11
Feniks
   
Ocena:
+1
Niepotrzebny sarkazm moim zdaniem
07-01-2009 19:08
996

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
+9
Moim zdanie trafna krytyka. NS przydała by się korekta. No i jak się pisze "Ale czymże są jakieś nagrody przy publikacji w NS" to należy się liczyć z odpowiedzią.

Ale widzę, że follołerzy karnie wyminusowali komentarz. Ku chwale! :D
07-01-2009 19:33
Chavez
   
Ocena:
+10
"publikacja w najlepszej polskiej grze RPG"
No i dzieki za poprawienie humoru po calym dniu pracy :>
07-01-2009 19:48
~Raziel

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
+5
Portal jednak umie rozśmieszyć ludzi :)
07-01-2009 19:53
rincewind bpm
   
Ocena:
+4
Hm, czy nie chodzi tu o reklamę długości smsa, którą można spisać / złożyć w 15 minut? Biorąc pod uwagę że jakieś nagrody jednak są nie jest to zły konkurs. Może samo ogłoszenie nie brzmi najlepiej, ale nie widzę szczególnych powodów do tarzania się po ziemi w spazmach ironicznego śmiechu.
07-01-2009 20:07
Chavez
    rincewind bpm
Ocena:
0
Pograsz w inne polskie gry to zrozumiesz :>
07-01-2009 20:12
Micronus
   
Ocena:
+11
W które? W Klanarchię, Wolsunga czy RPO?;p
A z ciekawości, jaka polska gra RPG sprzedała się lepiej od Neuro? Do której wyszło więcej dodatków? Bo chyba kryterium czy gra jest najlepsza, nie powinny być opinie kilku netowych nołlajfów, a raczej wyniki sprzedaży (jak mi którys wystrzeli, że muchy też lecą do gówna to ubiję!).

Jedyne do czego można się przyczepić to ta nieszczęsna korekta, która ssie godzillową pałkę. A nagrody całkiem fajne, chociaż Portal i jego konkursy... Widział ktoś wyniki konkursu na opko do Czerwonego Oka II, a chyba i do tej pory z jakiegoś Moryca się nie pojawiły (choć ręki uciąć sobie nie dam...).
07-01-2009 20:20
~Diabeł

Użytkownik niezarejestrowany
    @Micronus
Ocena:
+1
Moryc ostatni to dupy nie dał Portal, a raczej organizatorzy konkursu. Portal tam był głównie sponsorem nagród. Co do Czerwonego Oka II to fakt, tu już sam Portek dał dupy....

Ale ale! Wszystkie konkursy związane z Neuroshima i publikacją w dodatkach rozstrzygnięto w terminie. W końcu brałem udział w każdym ;P .

07-01-2009 20:35
Chavez
    Micronus
Ocena:
0
No jeden zrozumial :P
07-01-2009 20:45
~

Użytkownik niezarejestrowany
    :/
Ocena:
+3
Nigdy nie rozumiałem tego polterowego ostracyzmu względem NS. Ignacego można nie lubić, można nie lubić wydawnictwa (za coś tam, wymyślcie sobie), ale sorry - polski system, który doczekał się kilkunastu dodatków i spin-offa w postaci planszówki to *jest* sukces. Czy NS jest, czy nie jest najlepsza to już jak zwykle kwestia dyskusyjna. Czasami mam wrażenie, że żal ściska tyłki fanboyom jednostrzałowych efemeryd (vide Poza Czasem, Arkona - jeśli chodzi o polskie produkcje, czy 7th Sea albo inny nWoD, choć to ostatnie może się zupełnym przypadkiem zmienić), albo jeszcze lepiej - gier-widmo, takich Wolsungów na przykład (to nic, że wychodzi od miliarda lat, de facto go więc nie ma - i tak jest najlepszy... :/).
Nie kapuję, po prostu nie kapuję, tego pieniactwa i jadu, którego hektolitry całe można na Polterze uświadczyć. Chyba odzywa się nasza narodowa cecha - Polak po prostu nie potrafi się cieszyć sukcesem sąsiada.
I jak to ładnie napisał Furiath - Portal robi to co do niego należy - po prostu wydaje podręczniki (a nie na przykład szarpie się rok czasu z tłumaczem, którego ego jest wielkie jak tyłek Kalisza).

Peace out!
07-01-2009 20:48
996

Użytkownik niezarejestrowany
    Micronus masz rację
Ocena:
+2
Titanic jest najlepszym filmem w historii. Dwa razy lepszym od Mrocznego Rycerza i cztery razy lepszy od Matrixa :-)

EDIT: niezalogowany, niepodpisańcze - Polter z natury jest toksyczny i jadowity. Smutna praktyka. Ale w tu akurat tego jadu/ostracyzmu nie widzę. Ponadto nikt nie neguje *sukcesu* NS. Tylko jakość tego RPGa pozostaje wątpliwa dla niektórych.

EDIT: @Micronus masz plusa za ripostę.
07-01-2009 20:49
rincewind bpm
   
Ocena:
+1
Z polskich rpgów posiadam i grałem w Dzikie Pola, podręcznik do Neuroshimy miałem w ręku przez kilka minut mniej więcej dwa lata temu :) Niezbyt mnie zachwycił, ale nie ma to specjalnego związku z tematem.

Że samochwalstwo? No come on, oni wydają tą grę, nie mogą napisać, że ich czołowy produkt to "popularna gra z kiepską mechaniką, słabą korektą" albo cokolwiek w tym guście. Każda firma chwali swoje dzieła, szczególnie te wciąż rozwijane i sprzedawane. Choć tak, zgadzam się, że to ogłoszenie nie brzmi najlepiej :)
07-01-2009 20:54
Jetmaniac
    niepodpisany
Ocena:
+1
@Craven - o cholera, nie byłem zalogowany, ale to pisałem ja - Jarząbek. :)

Polter jest toksyczny - zgadzam się. Czasami się zastanawiam co mnie tu trzyma. :) I wtedy sobie przypominam, że pomimo tego całego samozadowolenia, kółek wzajemnej adoracji i innych wypaczeń, merytorycznie Polter bije inne portale na głowę (ale niech mnie cholera - smug wkurza mnie niemożliwie). :)

Co do jakości NS - jakość oczywiście dyskusyjna, pewnie... (zdaje się w pierwszej edycji natknąłem się gdzieś w podstawce na "kture" - WTF!?) Ale koniec końców sukces jest sukcesem. Moim zdaniem niebagatelną rolę odgrywa tutaj też fanowskie zaplecze, które, przyznam szczerze, naprawdę mi imponuje.
07-01-2009 21:07
Micronus
   
Ocena:
+1
Craven, napisałeś o muchach i gównie, tylko w zawoalowanej formie, więc fakaj się;p
Czyli znowuż, są gusta i mangusta.
07-01-2009 21:16
Chavez
   
Ocena:
0
"Nie kapuję, po prostu nie kapuję, tego pieniactwa i jadu, którego hektolitry całe można na Polterze uświadczyć."
Humor mam dalej, wiec spiesze z wyjasnieniem, a co :) Tu nie ma jadu, nigdzie nie napisalem, ze NS to nie sukces. Ba, ja zycze Portalowi samych takich komercyjnych sukcesow, niech chlopaki maja! Ale pisanie "najlepsza polska gra RPG" po prostu mnie rozsmieszylo (no zajadow niedlugo dostane ;) ) patrzac na to, jaka to "konkurencje" ma NS na rynku - martwe archaiczne systemy ;) A ze "lepszosc" to rzecz dyskusyjna, to pisanie w taki sposob chocby i reklam nie jest fajne. I wiem co mowie, bo swego czasu sam pare glupot napisalem i szluszne baty dostalem ;)

Tak ze sukces rynkowy niekoniecznie rowna sie "najlepszosci" w danej kategorii :) Ale nie bedzie much, bo nie chce mi sie fakac :P
07-01-2009 21:32
Jetmaniac
   
Ocena:
+1
A pointa jest taka, że "we agree to disagree". :) (szkoda, że w j. polskim nie ma ładnego odpowiednika - może to właśnie wynika z kultury dyskusji w naszym kraju?)

A NS gdyby była *aż tak* słaba, nie odniosłaby sukcesu. To raczej nie tak, przecież, że fani się umówili: "hej! dzikich pól nie kupujemy, arkony nie kupujemy, poza czasem nie kupujemy, a neuroshimę... a neuroshimę kupujemy! o!"

Swoją drogą, to może to jest tak, że NS ma szczęście być wydawana przez kogoś, kto pomimo wielu (wieeeeluuuu....) błędów, jednak potrafi trafić do odbiorcy?
07-01-2009 21:42
Micronus
   
Ocena:
+1
NS jest fajna, bo jest postapo (a kto nie lubi ten kiep) i nie ma konkurencji:p
07-01-2009 21:44
~Diabeł

Użytkownik niezarejestrowany
    Hyh
Ocena:
+1
Wiecie muchy muchami, ale jak chcecie się do nich porównywać to spoko. To ze innych polskich systemów nie? To raczej nie wina kiepskiej koniunktury, ale spieprzenia swietnych tematów (vide Arkona, ciągle wołam o pomste do Peruna). Sorry, ale prawda jest taka że ze wszystkich stworzonych przez Polaków systemów Neuroshima wykazuje się największą grywalnością bez zbytniego babrania. Większość systemów może jej tego pozazdrościć...

Ale tu jest Polter, oaza anty neuroshimowa ;) . Wiec nawet nie mam zamiaru przekonywać kogokolwiek. A patrząc na sukces komercyjny - na naszym rynku NS i tak nie przoduje, więc jak mowimy o muchach i gównie (a co, będę się fakał), to co mam powiedzieć o WFRP i D&D ? ;)
07-01-2009 21:47
Micronus
   
Ocena:
0
Ale to zagramaniczne tałatajstwo, tylko spolszczone cranczi flufy i metaploty, więc się nie liczy!
07-01-2009 21:49

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.