» Wieści » Kolejne informacje o Omenach Wojny

Kolejne informacje o Omenach Wojny

16-03-2011 19:35 | AdamWaskiewicz

Kolejne informacje o Omenach Wojny
Na stronie wydawnictwa Fantasy Flight Games zamieszczone zostały kolejne informacje na temat zapowiadanego dodatku do trzeciej edycji Warhammera zatytułowanego Omens of War.

Poznajemy nowe style walki, pozwalające wojownikom doskonalić sztukę posługiwania się konkretnym typem oręża i karty Wzmocnienia (Enhance) - rodzaj Akcji pozwalających usuwać kości z puli ataku w zamian za dodatkowe korzyści w rodzaju zwiększenia zadawanych obrażeń.
Źródło: Fantasy Flight Games
Tagi: Fantasy Flight Games | Warhammer Fantasy Roleplay 3 ed. - Omens of War | Warhammer Fantasy Roleplay 3 ed.


Czytaj również

Komentarze


Nadiv
   
Ocena:
0
Ciekawi mnie, jak radzą sobie miłośnicy 3 ed. z tak wielką ilością nowych kartoników po tylu dodatkach :)
16-03-2011 21:37
Podtxt
   
Ocena:
0
Wybierasz karty odpowiedniego typu - wtasowujesz do talii kart tego typu które miałeś już z poprzednich dodatków - zapominasz. A nowej karty (odpowiednika nowego czaru czy atutu w tradycyjnym rpg) uczysz się dopiero jak pojawi się w grze, a i tak zawsze leży przed tobą/graczem.
16-03-2011 22:31
Repek
   
Ocena:
0
@Nadiv
Nie musisz używać wszystkiego. To podstawa.

Większy problem to wielkość pudełka - to od podstawki zaczyna się robić małe. :)

P3ed.
16-03-2011 22:42
Armoks
   
Ocena:
0
@Repek
Z tego powodu od pewnego czasu nie noszę podręczników na sesję (bo po co?), dzięki temu mam więcej miejsca w pudełeczku :)
17-03-2011 10:20
Krishakh
    Omeny
Ocena:
+1
@Armoks
Ja podręczniki noszę w osobnym pudełku, a "główne" i to z Adventurer's Toolkita zostawiam na karty/żetony. Miejsca i tak zaczyna brakować, dlatego fajnie by było, gdyby FFG znów wydało coś w twardym opakowaniu. Wersja light po dwóch wędrówkach w plecaku nadaje się na przemiał.

A co do dodatku to ślinka cieknie.
Podoba mi się idea nowych kart akcji- daje w pip nowych możliwości strategicznych- Gracze mogą przed rzutem odejmować kostki wzamian za określone (pewne) korzyści, jeśli rzut wyjdzie. Pomysł przedni- i wypełnia lukę, jaką powoduje kwadratowość systemu, która daje się odczuć ze względu na stosunkowo niewielki rozrzut obrażeń.
18-03-2011 10:05
raskoks
   
Ocena:
0
oby te zmiany rozruszaly system :D
btw ma ktos jakies dodatki z serii vault/gudie ? ma sens to kupowac jesli sie ma pozostale ?
18-03-2011 16:38
Podtxt
   
Ocena:
0
Ja mam creature vault, nie nie ma sensu, jest kilka różnic ale naprawdę małe.
19-03-2011 11:14
Armoks
   
Ocena:
0
Posiadam Creature Vault i Guide.

Prawdę mówiąc bardziej polecałbym Guide'a niż Vaulta, jeżeli miałbyś wybierać spomiędzy nich. Niemniej jednak obydwa są przydatne, mniej lub bardziej, ale to zależy już od własnych potrzeb.
19-03-2011 18:20
~garfields

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Jeśli takie drobiazgi to rewolucja - tym bardziej nie zachęca mnie to do poznania zmian wprowadzonych do warhammera w tej edycji.
20-03-2011 10:02
Podtxt
   
Ocena:
+3
Jakby ktoś tutaj chciał cię zachęcać.
20-03-2011 10:29
raskoks
   
Ocena:
0
a te MG i Player guide/vault ? z tego co czytalem to roznice sa jakies znikome - i raczej szkoda na to wywalac tyle kasy :>
22-03-2011 14:01
Armoks
    @raskoks
Ocena:
0
Dodatki te, tak jak powiedziałeś, wprowadzają jedynie drobne zmiany, ale dość interesujące, na przykład takie trzy:

- "Chaos Stars that fuel miscast results remain available to trigger eviromental or other Chaos Star effects.";
- zmiana właściwości Włóczni;
- lepiej sprecyzowano jak działają sceny, akty i tak dalej.

Reszta zmian, czyli wypis wszystkiego w formie tabelek, nie interesuje mnie na tyle, aby dublować posiadany materiał. Niemniej, co kto lubi.
25-03-2011 10:28
Repek
   
Ocena:
0
A jak jest w końcu z tymi kartami potworów? Bo to miało być w zasadzie największym ułatwieniem na sesjach - że nie szukasz statsów w podręczniku, ale masz wszystko na jednym kartoniku.

Działa? Ile tych kart jest?

Pozdr3ed.
25-03-2011 10:50
Armoks
    @repek
Ocena:
0
The Creature Vault:

1) 131 action cards (ponad 10 nadaje się dla graczy!)
2) 105 creature stat cards
3) 14 creature category sheets

Zajefajnie jest mieć obrazki wszystkich potworów jakie do tej pory spisano - główny powód dla którego nabyłem Vaulta.

Kart akcji jest multum, idzie się pogubić przy wybieraniu odpowiednich dla potworów, w szczególności, że nie umieszczono porządnej wypiski, ani w Guidzie, ani w Vaulcie, jakie stwory korzystają z jakich akcji. Niby zrobiono to specjalnie, ale...

Czy działają?

Plusem jest to, że nie trzeba przynosić ani bestiariusza, ani innych podręczników z potworami na sesję - wystarczy zabrać ze sobą 5 kart. No i łatwiej jest kłaść żetony na kartach niż na otwartej książce.

"nie szukasz statsów w podręczniku, ale masz wszystko na jednym kartoniku."
I to się zgadza.

Jednakże warto wspomnieć, iż nie każdemu MG może pasować rozkładanie kart za zasłoną.
25-03-2011 12:25
Repek
   
Ocena:
0
@Armoks
Dzięki, o takie info mi chodziło. Co do rozkładania za zasłoną - i tak to robię, by móc czasem oszukać na korzyść drużyny...:P

Pozdr.
25-03-2011 13:05
raskoks
    @Armoks
Ocena:
0
dzieki za odpowiedz - creaturesy sobie pewnie kupie jak bede mial zbedna gotowke - co do reszty zastanowie sie - moze pdfy ?:D
25-03-2011 17:25

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.

ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.