» Kłopoty z goblinami

Kłopoty z goblinami

Dodał: Tomasz 'Radnon' Cybulski

Kłopoty z goblinami
8.00
-
Ocena użytkowników
Średnia z 0 głosów
-
Twoja ocena
Mają na liście życzeń: 0
Mają w kolekcji: 0

Dodaj do swojej listy:
lista życzeń
kolekcja
Tytuł: Kłopoty z goblinami
Linia wydawnicza: Dungeons & Dragons
Autor: Janek Sielicki
Ilustracja na okładce: Dean Spencer
Ilustracje: Filip Gutowski, Anna Madrjas-Dymek
Wydawca oryginału: Dungeon Masters Guild
Data wydania oryginału: 13 marca 2019
Data wydania polskiego: 13 marca 2019
Liczba stron: 84
Format: PDF
Cena: 3,99 USD

Walka, rozmowy i negocjacje, spotkania losowe, skarby, eksploracja podziemi – wszystkie elementy klasycznej przygody do D&D w jednym scenariuszu.

Kłopoty z Goblinami to krótka przygoda do piątej edycji Dungeons and Dragons dla postaci na pierwszym poziomie doświadczenia. Rozegranie jej zajmuje około czterech godzin. Napisana dla Mistrzów Gry, którzy prowadzą sesję pierwszy raz, jest pełna użytecznych porad i wskazówek jak się przygotować do zabawy i jak prowadzić rozgrywkę.

Dla bardziej doświadczonych mistrzów gry i graczy przygotowano specjalne, dodatkowe opcje do każdego spotkania, które uatrakcyjniają i nieco utrudniają rozgrywkę.

W trakcie przygody bohaterowie i bohaterki trafią do małej, zagubionej w Zielonym Borze osady. Tam odkryją, że mieszkańcy mają duży kłopot: wredne gobliny atakują każdego, kto zapuści się za daleko w las… Czy drużyna dzielnych śmiałków sprosta temu wyzwaniu?

Jest to pierwszy polskojęzyczny scenariusz do piątej edycji Dungeons and Dragons. Dzięki współpracy z wydawnictwem Rebel wszystkie terminy i nazwy są zgodne z tymi występującymi w polskojęzycznej wersji gry! Jeśli nie możesz się doczekać polskiego wydania D&D, ta przygoda nieco zaspokoi twój apetyt.

Kupując ten dodatek otrzymujesz:

  • Pięknie ilustrowany scenariusz w formacie PDF
  • Cztery, wykonane specjalnie do tej przygody, kolorowe mapy w wersji dla graczy i dla Mistrza Podziemi. Wszystkie mapy dostępne są także jako osobne pliki, dzięki czemu łatwo je zaimportować do roll20 lub innego stołu wirtualnego
  • Specjalną kartę pomocy, dzięki której łatwej przygotujesz się do sesji, a potem ją poprowadzisz
  • Zestaw dwunastu gotowych postaci na pierwszym poziomie doświadczenia, dzięki którym od razu możecie zacząć rozgrywkę! Gracze znajdą też krótki przewodnik po gotowych bohaterach i bohaterkach, dzięki czemu sprawniej dokonają wyboru.

Kłopoty z goblinami same się nie rozwiążą. Czas ruszać na szlak!

Jesteś ciekaw, jak dodatek prezentuje się w środku? Powyżej, pod obrazkiem okładki, znajdziesz opcje podglądu!

Sprawdź także Krew na szlaku -- idealnie pasuje jako rozszerzenie Kłopotów z goblinami!

Uwaga! Do gry potrzebny jest Podręcznik Gracza do 5 edycji Dungeons and Dragons lub darmowe zasady Basic (w języku angielskim).

Źródło: Strona wydawcy

Tagi: Janek Sielicki | Dungeons & Dragons | Dungeon Masters Guild | DMGuild | D&D 5E | D&D


Czytaj również

Kłopoty z goblinami
Urokliwy samouczek
- recenzja
All Things Through the Bright Flames
Zapomniane Krainy w południowym sosie
- recenzja
Długi cień giganta
D&D 5E dwa lata po premierze
Curse of Strahd
Zagraj to jeszcze raz, hrabio
- recenzja
Finders Keepers
Epicko i z pomysłem
- recenzja
Zapomniane Krainy odkryte na nowo
Jasne strony piątoedycyjnego Faerunu

Komentarze


Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.


ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.