» Wieści » Klanarchia w przedsprzedaży!

Klanarchia w przedsprzedaży!

|

Klanarchia w przedsprzedaży!
Jak podaje wydawnictwo Copernicus Corporation premiera Klanarchii planowana jest na 30 czerwca 2009 roku, a już dzisiaj grę można zamówić w przedsprzedaży. W ofercie dostępny jest Pakiet Gracza (do 5 czerwca w cenie 99 zł) i Pakiet dla drużyny (280 zł), które oprócz podręczników zawierają mapy oraz specjalne dziesięciościenne kostki.

Po premierze ceny zestawów wyniosą odpowiednio 129 i 330 zł.

Przejdź dalej: Klanarchia w przedsprzedaży!

Źródło: Copernicus Corporation
Tagi: Klanarchia


Czytaj również

Komentarze


Furiath
   
Ocena:
+5
1) szyta
2) q-workshop będzie później kości Klanarchii miało w swojej ofercie.

Dodatkowo porozmawiałem z Wydawcą w sprwie mylnej nazwy "Pakietu MG" i aby nie wprowadzać zamieszania Copernicus zmienił nazwę na "Pakiet dla drużyny".
22-05-2009 09:52
Kastor Krieg
   
Ocena:
+1
Dodatkowo porozmawiałem z Wydawcą w sprwie mylnej nazwy "Pakietu MG" i aby nie wprowadzać zamieszania Copernicus zmienił nazwę na "Pakiet dla drużyny".

Whoa, wydawca który przejmuje się detalami. Rispekt, serio. Dla ciebie również, za reakcję :)
22-05-2009 09:56
karp
   
Ocena:
0
Ja też życzę Klanarchii jak najlepiej, a owe zyczenia poparłem zamówieniem pakietu MG ;)

Z niecierpliwościa wypatruję pojawienia sie Klanarchii na liście bestsellerow Copernicusa.
22-05-2009 10:56
Raziell
   
Ocena:
0
O ile już na niej nie jest ;D
22-05-2009 11:40
karp
   
Ocena:
0
Na chwilę obecną nie:
01. Królestwo Magii
02. Dziedzictwo Sigmara
03. Księga Spaczenia
04. Rycerze Graala
05. Dzieci Rogatego Szczura

ale pożyjemy zobaczymy ;)
22-05-2009 12:08
Kastor Krieg
   
Ocena:
0
Furiath, może mnie coś ominęło, ale czy "samodzielna zamknięta gra" oznacza, że nie będzie dodatków do Klanarchii?

I kiedy dział na Polterze? :P
22-05-2009 12:18
Furiath
   
Ocena:
+8
"samodzielna zamknięta gra" oznacza, że nie potrzebujesz kupować innych podręczników aby w nią grać. Są zasady, jest świat, inspiracje, antagoniści, wszystko co potrzeba.

Niestety, w przypadku znanych taktyk marketingowych dymania klienta standardem jest rzucanie tańszych podręczników, ale za to musisz ich kupić kilka, aby móc w ogóle zagrać (w stylu: świat, który bazuje na mechanice, która musisz osobno kupić lub odwrotnie) :P TO tez pewien drogowskaz dla tych, którzy nie za bardzo kumają co to jest "podręcznik do gry" - instrukcja jakas do komputerówki, czy co? :)

W dodatkach planujemy zawrzeć przede wszystkim dużo mięsa i inspiracji do gry.
22-05-2009 12:30
Icon
    Icon
Ocena:
+1
Sztandarowy przykład tego jak NIE wygląda zamknięta gra to np. świat mroku.
22-05-2009 17:02
Kastor Krieg
   
Ocena:
0
Sztandarowy przykład tego jak NIE wygląda zamknięta gra to np. świat mroku.

"samodzielna zamknięta gra" oznacza, że nie potrzebujesz kupować innych podręczników aby w nią grać. Są zasady, jest świat, inspiracje, antagoniści, wszystko co potrzeba.

Czyli jak Świat Mroku jednak. Nie potrzebujesz żeby grać niczego więcej ponad podstawkę za 45 zeta. Jeśli chcesz grać jednak Wampirami, to są to inne gry po prostu. Znowu, podstawka do Wampira w zupełności wystarcza do grania i nie musisz kupować dodatków.

Niestety, w przypadku znanych taktyk marketingowych dymania klienta standardem jest rzucanie tańszych podręczników, ale za to musisz ich kupić kilka, aby móc w ogóle zagrać (w stylu: świat, który bazuje na mechanice, która musisz osobno kupić lub odwrotnie)

Akurat ŚM do którego ewidetnie pijesz można byłoby nazwać tak, gdyby nie dało się grać na "śmiertelniczej" podstawce. Ponieważ się da, a znam także ludzi, którzy grają wyłącznie w "czarną linię" i nie kupili stuffu do Wampira czy Wilka, nie bardzo jestem w stanie postrzegać to jako dymanie klienta.

Gdyby było tak, jak w starym WoDzie, że ze względu na metaplot albo inne bzdurki MUSISZ kupować dodatki, by się połapać w świecie i z niego korzystać, to OK. To jest koszenie kasiory z klienta. Ze względu na modularność nWoDu jednak, kupujesz to, co uważasz za stosowne i tematycznie zgodne z Twoją kroniką. Jak bonus zaś masz możliwość zagrania w dowolną śmiertelniczą historię za grosze jakie wydałeś na poda z zasadami (a zasady dla zjaw z łatwością możesz wykorzystać do oddania innych nadnaturali jeśli chcesz, np. demonów).

Chamskim dymaniem klienta było raczej staro Świato Mrokowe powielanie co podręcznik podstawowy tych samych ~150-200 stron mechaniki. Wyobraź sobie, że ludzie wtedy MUSIELI kupić tyle podstawek "śmiertelniczych", ile kupowali poszczególnych gier ŚM - w Wampirze jedna, w Wilkołaku jedna, w Magu jedna, w Upiorze jedna, w Changelu jedna, w Orpheusie jedna, w fafnastu wcieleniach Dark Ages po jednej, w Victorian jedna... geez. A teraz kupujesz jedną, a w dodatku podstawki są nie dość, że grubsze, to jeszcze zamiast 200 stron tej samej sieczki mechanicznej masz mięsko.

W dodatkach planujemy zawrzeć przede wszystkim dużo mięsa i inspiracji do gry.

Czyli czym się to różni od innych gier? Nie będzie mechaniki nowej, nowego crunchu (mam nadzieję)?

Nie pytam, żeby jątrzyć, tylko autentycznie szukam w tym stwierdzeniu wyróżnika. Chyba, że nie ma się różnić.
22-05-2009 17:28
Furiath
    Kastor
Ocena:
0
Ani przez moment nie myślałem o ŚM, sądziłem że nowy Wampir i Wilkołak mają wszystko co trzeba. Myślałem o d20 :P
22-05-2009 17:30
Icon
    Kastor
Ocena:
0
Jak pisze Świat Mroku to mam na myśli podręcznik "Świat Mroku", czy podstawkę podstawek.

Podstawka za 45 zeta wystarczy co najwyżej do gry w system autorski na bazie mechaniku nWoDa, chyba, że uważasz, że system RPG = opis mechaniki.

Co najwyżej na podstawie jakiś szczątkowych informacji o duchach da się zrobić jakąś jednostrzałówkę, a dalej trzeba wymyślać, bo brak jest jakichkolwiek informacji na których można by się było oprzeć, przy konstruowaniu kolejnych przygód.
22-05-2009 18:01
Icon
   
Ocena:
+1
Jeżeli kupują podstawkę za 45 zeta i mogę na jej podstawie poprowadzić jedną sesję, to czy to nie jest dymanie klienta?
22-05-2009 18:02
~B_D

Użytkownik niezarejestrowany
    ...
Ocena:
0
Co prawda to prawda. Minimum 3 pody, w rzeczywistości 4 jednak. Mniejsza o to jednak.

Cieszę się, że wreszcie jest Klanarchia. Idę kombinować zrzutkę na pakiet drużynowy.
22-05-2009 18:06
EmperorShard
   
Ocena:
+3
8536

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Super! Zamawiam na Rebelu :)

Edit: Zamowione :)
22-05-2009 21:27
~Snoth vel Raza-Toth

Użytkownik niezarejestrowany
    Forsa poszła, pozostaje oczekiwanie :P
Ocena:
0
Kupione. Teraz nie pozostaje nic innego jak czekać do 30tego czerwca. Mam tylko nadzieję, iż mechanika nie będzie podobna do tej z Wodu. Że nie będzie to takie jakieś pulowe, narracyjne, niegrywalne coś, lecz pełnokrwista mechanika. Wciąż mam w pamięci pochlebną wypowiedź autora na temat Exalted z jego ”rozwiązaniami”.

@Kastor Krieg & Icon
O tym, co jest a co nie jest „dymaniem klienta” porozmawiamy jak wyjdzie n’Wilkołak czy n’Wampir. Jeśli ów „Klient” będzie musiał zapłacić za n’podręcznik tak samo jak za stary. Z tym, że teraz każą mu jeszcze dodatkowo zapłacić za n’podstawkę.

Prawda to, że pilnowanie kolejnych zmian, reform i poprawek w mechanice jest na dłuższą metę „męczące”. Nie mam jednak osobiście nic przeciwko zapoznawaniu się z nowymi zastosowaniami tej istniejącej. Skoro mamy już walkę, dyplomację, magię i parkur to może jeszcze skradanie się, leczenie (spora część życia postaci) jeździectwo, kierowanie powozami i okrętami. Jeśli chodzi o te obszary, które już są to skoro jest to wszystko to może być nie tak bardzo szczegółowo jak chciałby tego mag, dyplomata lub wojownik myślę, iż żaden z nich nie narzekałby na większą ilość możliwości. W końcu nie samym tekstem człowiek żyje ;)
23-05-2009 06:37
~Swietlo

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
łyknę po wypłacie - wprawdzie nie moje klimaty ale trzeba wspierać rodzimy rynek i przede wszystkim twórców
23-05-2009 08:48
Icon
   
Ocena:
0
Ciekawe czy będą podane za jakiś czas jakieś statystyki - ciekawi mnie ile osób zdecydowało się na klanarchię i czy rewolucyjny jak na nasz rynek ;) pakiet mistrza gry/ drużyny okazał się strzałem w dziesiątkę
23-05-2009 09:13
~Ys z zajęć

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Fajnie, że Klanarchia wychodzi. :)

Gratulacje Furiath.



PS. To kto mi pożyczy podręcznik do poczytania? ;)
23-05-2009 10:18
Kastor Krieg
   
Ocena:
+1
@Snoth
O tym, co jest a co nie jest „dymaniem klienta” porozmawiamy jak wyjdzie n’Wilkołak czy n’Wampir. Jeśli ów „Klient” będzie musiał zapłacić za n’podręcznik tak samo jak za stary.

Znaczy, co? Liczysz na to, że ISA wyda o połowę grubszy podręcznik (~320 stron Wilkołaka vs. ~200 Core) w cenie o połowę cieńszego, wydanego po kosztach produkcji (45 PLN) jeszcze przed kryzysem?

Obudź się.

Z tym, że teraz każą mu jeszcze dodatkowo zapłacić za n’podstawkę.

Wut? oO'

W oWoDzie płaciłeś za podstawkę za każdym razem gdy kupowałeś Core do którejś z gier i miałeś 200-stronicową dziurę w podręczniku, bo nie potrzebowałeś tego szajsu po raz fafnasty. Tutaj masz grubszy pod główny i dziura po mechanice jest wypełniona mięskiem.

Dodatki zaś mają po 140-200 stron, a nie 80-120, z których jeszcze 30-40 wypadało na badziewia w rodzaju NPCów na końcu i inne bzdury.

Ja rozumiem, że polskiemu fanowi trudno dogodzić, ale bez przesadyzmu, skok jakościowy jest przecież dramatyczny.
23-05-2009 12:15

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.