» D&D: Zstąpienie do Avernusa

D&D: Zstąpienie do Avernusa

Dodał: AdamWaskiewicz

D&D: Zstąpienie do Avernusa
8.00
5
Ocena użytkowników
Średnia z 2 głosów
-
Twoja ocena
Mają na liście życzeń: 0
Mają w kolekcji: 0

Dodaj do swojej listy:
lista życzeń
kolekcja
Tytuł: D&D: Zstąpienie do Avernusa)
Linia wydawnicza: D&D
Autorzy: Adam Lee, James Introcaso, Ari Levitch, Mike Mearls, Lysa Penrose, Christopher Perkins, Ben Petrisor, Matthew Sernett, Kate Welch, Richard Whitters, Shawn Wood
Tłumaczenie: Karolina Majcher, Lea Mikolcz, Tomasz Mikolcz, Dagny Schaedler
Okładka: twarda
Ilustracja na okładce: Tyler Jacobson, Hydro74
Ilustracje: Victor Adam Minguez, Even Amundsen, Alexey Aparin, Mark Behm, Michael Berube, Zoltan Boros, Aleksi Briclot, Christopher Burdett, Sam Burley, Wesley Burt, Clint Cearley, Sidarth Chaturvedi, Daarken, Olga Drebas, Steve Ellis, Nils Hamm, Leesha Hannigan, Ralph Horsley, Lake Hurwitz, Tyler Jacobson, Sam Keiser, Ju;ian Kok, Daniel Landerman, Larian Studios, Titus Lunter, Brynn Mentheney, Scott Murphy, Claudio Pozas, Vincent Proce, Chris Rallis, Mike Schley, ilya Shkipin, David Sladek, Zack Stella, Matt Stewart, Cory Trego-Erdner, Beth Trott, Unit Image, Richard Whitters, Shawn Wood, Be Wootten
Wydawca oryginału: Wizards of the Coast
Miejsce wydania oryginału: USA
Wydawca polski: Rebel
Miejsce wydania polskiego: Gdańsk
Liczba stron: 256
Oprawa: twarda
Format: A4
ISBN-13: 978-83-949332-7-2
Cena: 199,95 PLN

Witajcie we Wrotach Baldura, mieście ambicji, korupcji i zbrodni. Stawiacie ledwie pierwsze kroki na ścieżce poszukiwaczy przygód, a już zostajecie uwikłani w intrygę, której sieci rozciągają się od cieni Wrót Baldura aż ku szeregom Krwawej Wojny!

Czy zdołacie zwrócić piekielne machiny wojenne i złowrogich najemników przeciw arcydiablicy Zariel i jej piekielnym legionom? Czy bezpiecznie powrócicie do domu, gdy na waszej drodze stanie niezmierzone zło Dziewięciu Piekieł?

Dungeons & Dragons: Baldur's Gate - Zstąpienie do Avernusa to przygoda dla postaci na poziomach 1-13. Scenariusz przenosi nas do ikonicznych Wrót Baldura, gdzie rozpoczynamy naszą podróż, której koniec znajdziemy w samym sercu pierwszego poziomu piekła. Przygoda bezpardonowo zaprasza nas do wzięcia udziału w Wojnie Krwi - odwiecznym konflikcie pomiędzy diabłami i demonami. Scenariusz z początku oferuje klimat odkrywania tajemnicy nadnaturalnych sił, aby potem przenieść się do Avernusa i zasiąść za sterami machin z piekła rodem. 

Za co pokochasz tę przygodę?

  • Scenariusz przygotowany został tak, aby poczuć rosnącą heroiczność postaci. Tutaj ważą się losy wielu istnień i to my będziemy grać pierwsze skrzypce.
  • W trakcie przygody gracze będą mieli okazje odwiedzić jedno z najbardziej ikonicznych miejsc nie tylko dla fanów gry fabularnej, ale także wielu gier cRPG.
  • Różnorodność lokacji a także wyzwań w scenariuszu zasługuje na szczególną uwagę. Od miejskich intryg aż do dynamicznych wyścigów po pustkowiach pierwszego kręgu piekła.
  • Wydarzenia z tej przygody stanowią oficjalne (choć częściowe) połączenie wątków z gier Baldur's Gate II: Cienie Amn oraz Baldur's Gate III.
  • Poza 150 stronami opisującymi epicki scenariusz, znajdziemy także dokładny przewodnik po ikonicznych Wrotach Baldura na ponad 50 stron!
  • W polskiej edycji otrzymasz także dwustronną mapę (52 x 74 cm) bezpiecznie umieszczoną w specjalnej kieszonce z tylu okładki.
  • Do wykorzystania są także nowe magiczne przedmioty, stworzenia i zasady dotyczące piekielnych machin wojennych.

Piąta edycja Dungeons & Dragons® to najnowsza odsłona najbardziej popularnej gry fabularnej na całym świecie wydawanej od 1974 roku, aktualnie przez wydawnictwo Wizards of the Coast.

Wrota Baldura - Zstąpienie do Avernusa stanowi rozszerzenie do trzech podręczników podstawowych: Player's Handbook (Podręcznika Gracza), Monster Manual (Księgi Potworów) i Dungeon Master's Guide (Przewodniku Mistrza Podziemi)

Źródło: Strona wydawcy

Tagi: Dungeons & Dragons | D&D | Rebel | Zstąpienie do Avernusa


Czytaj również

D&D: Zstąpienie do Avernusa
Piekielnie dobra przygoda
- recenzja
Zasadzka we mgle
Czasem myśliwy staje się zwierzyną
D&D: Karty Czarów – Moce Bojowe i Rasy
Prawie jak zaklęcia
- recenzja
Smoki, psionicy i kosmiczne żaglowce
Klasyczne settingi na drodze do reedycji
D&D: Karty Czarów – Wtajemniczenia
Magia ukryta w kartach
- recenzja
Arsenał prawdziwego Łotra (D&D 5E)
Zestaw broni dla Łotra i Mistrz Oręża po nowemu

Komentarze

string(15) ""

Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.