» D&D: Karty czarów - Wtajemniczenia

D&D: Karty czarów - Wtajemniczenia

Dodał: AdamWaskiewicz

D&D: Karty czarów - Wtajemniczenia
6.50
6.5
Ocena użytkowników
Średnia z 1 głosów
-
Twoja ocena
Mają na liście życzeń: 0
Mają w kolekcji: 0

Dodaj do swojej listy:
lista życzeń
kolekcja
Tytuł: D&D: Karty czarów - Wtajemniczenia
Linia wydawnicza: Dungeons & Dragons
Wydawca oryginału: Wizards of the Coast
Miejsce wydania oryginału: USA
Wydawca polski: Rebel
Liczba stron: 257 kart
Oprawa: pudełko
Format: 63x88mm
Cena: 89,95 PLN

Karty Zaklęć do piątej edycji D&D® to nieoceniona pomoc zarówno dla graczy, jak i Mistrza Podziemi. Intuicyjnie, szybko i skutecznie wykorzystaj kartę odpowiedniego zaklęcia zamiast poszukiwać odpowiedzi dotyczącej zasięgu, obrażeń czy komponentów pośród wielu stron Podręcznika Gracza.

Zestaw tych 257 kart ułatwi życie każdemu magowi, zaklinaczowi i czarownikowi. Dzięki nim możliwy jest szybki dostęp do zaklęć, którymi postać umie się posługiwać. Nie ma już potrzeby wkładania, nie wiadomo ilu zakładek. Wystarczy tylko ułożyć przed sobą lub trzymać w ręku cały swój arsenał zaklęć.

Karty zawierają:

  • Nazwy zaklęć i ich efekty są łatwe do znalezienia. 
  • Opisy mechaniczne zaklęć są zapisane w pełni zawsze, gdy tylko jest to możliwe, a jeśli nie to jest podany numer strony w Player’s Handbook (Podręcznik Gracza), na której są wszystkie potrzebne informacje. 
  • Skalowanie zaklęć, a także, w jaki sposób ulepszają się z czasem. 
  • Rewers zawiera informacje, do jakiego kręgu należy dane zaklęcie.

Karty zostały wykonane z myślą o długim użytkowaniu, dlatego każda została zalaminowana, co także umożliwia nanoszenie na nie notatek za pomocą ścieralnych markerów.

Piąta edycja Dungeons & Dragons® to najnowsza odsłona najbardziej popularnej gry fabularnej na całym świecie wydawanej od 1974 roku, aktualnie przez wydawnictwo Wizards of the Coast.

Źródło: Strona wydawcy

Tagi: rebel.pl | D&D | D&D: Karty czarów - Wtajemniczenia | Dungeons & Dragons


Czytaj również

D&D: Karty Czarów – Wtajemniczenia
Magia ukryta w kartach
- recenzja
D&D: Karty Czarów – Moce Bojowe i Rasy
Prawie jak zaklęcia
- recenzja
D&D: Klątwa Strahda
Powrót do zamku Ravenloft
- recenzja
D&D: Ekran Mistrza Podziemi
Tarcza ze smoczej łuski
- recenzja
Zasadzka we mgle
Czasem myśliwy staje się zwierzyną
Smoki, psionicy i kosmiczne żaglowce
Klasyczne settingi na drodze do reedycji

Komentarze

string(15) ""

Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.