» Wieści » Cyfrografia szuka testerów nowego RPG

Cyfrografia szuka testerów nowego RPG

16-05-2012 19:41 | AdamWaskiewicz

Wydawnictwo CYFROGRAFIA poszukuje betatesterów powstającej gry fabularnej w klimatach postapokaliptycznych.


Jak informuje wydawca:

Akcja gry rozgrywa się na terenie USA, około roku 2100 czyli 150 lat po atomowej zagładzie.

Bardzo mile widziane doświadczenie w testowaniu systemów RPG, rozeznanie w tego typu grach i zainteresowanie tematyką postapokaliptyczną w ogóle. Wymagane będzie podpisanie umowy o zachowaniu poufności i raportowanie swoich przemyśleń, refleksji, znalezionych błędów.

Zainteresowani powinni kontaktować się poprzez e-mail [email protected] wraz z krótkim uzasadnieniem chęci udziału testach i opisem swojej osoby. W zamian za przeprowadzenie testów wydawnictwo oferuje wymienienie na łamach książki w sekcji "testerzy" oraz, po wydaniu podręcznika, dostarczenie darmowego egzemplarza gry w wersji książkowej wraz z materiałami dodatkowymi.

Wydawca zapowiada, że z przyjemnością odpowie na pytania i oferty, choć z góry uprzedza, że zapewne nie zdoła zaangażować wszystkich chętnych.
Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę
Źródło: Informacja prasowa
Tagi: Wydawnictwo CYFROGRAFIA


Czytaj również

Komentarze

string(15) ""

Malaggar
   
Ocena:
+10
Śmiała próba ze strony kolesia, którego większośc osób interesujących się RPG w Polsce kojarzy zapewne głównie z barwnego podsumowania roku RPGowego, kasowania niewygodnych komentarzy, sprawy z Encem i "gdyby nie piracili to bym był polskim Erikiem Klaptonem RPG".
16-05-2012 20:14
Repek
   
Ocena:
+3
To ja tak już na wszelki wypadek zaznaczę, że nie mam dziś skrupułów, żeby kasować wszystko jak leci. :)

Proszę zatem wyprzedzająco, żeby - po poniższym wnikliwym streszczeniu - oszczędzić czytającym wycieczek pod adresem właściciela wydawnictwa.

Pozdrawiam!
16-05-2012 20:19
38850

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
+6
E, wiecie co? Ja bym potestował - serio! Bardzo chętnie potestuję kolejną polską Neuroshimę. A swoją drogą, czy ktoś wie co się stało z "Flintstones RPG" od Cyfrografii?
16-05-2012 20:29
Repek
   
Ocena:
+2
Aha, żeby nie było, liczby z newsa pochodzą z notki prasowej. Czyli zagłada - o ile to nie literówka [czy raczej "cyfrówka", haha, żarcik] - nastąpiła jakieś 60 lat temu.

Pozdro
16-05-2012 20:43
Malaggar
   
Ocena:
+1
A mnie to nie dziwi, pewnie Ruskie od razu po pierwszym teście wzieli się za wojnę nuklarną i tyle.
16-05-2012 20:47
38850

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
+2
Moze to nie literowka? Moze to swiat w ktorym zaglada nastąpila w latach '50tych?
16-05-2012 20:47
Drachu
   
Ocena:
+2
Zagłada 50 lat temu?
Czyli jak Fallout? Tzn. niby przyszłość, ale estetyka lat 60-tych?
16-05-2012 20:48
38850

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
+1
50tych. :)
16-05-2012 20:50
Kastor Krieg
   
Ocena:
+2
Ziew. Nie, nic wspólnego z tym panem mieć nie chcę. Nawet nie spojrzę na cokolwiek, co wyprodukował, o kupowaniu nie wspominając. Dziękuję, postoję.

Oczywiście, jak każdemu wydawcy, życzę sukcesu i jako redaktor / edytor trzymam kciuki za każdą książkę idącą na rynek. Nie mam jednak wielkich złudzeń, niestety.
16-05-2012 21:30
Tyldodymomen
   
Ocena:
+1
Ja bym dał czystą kartę temu projektowi. Ma szanse powstać gra zjadliwa,trafiająca w gusta współczesnego erpegowca, bez większych luk i usterek mechanicznych ( pozdrawiam twórców Shadowruna 4E, gdyby nie fora to dla połowy rzeczy musiałbym robić hałsrule). Fajnie że Rol,zamiast kopać się kolejny raz z userami, wychodzi w końcu naprzeciw.Ja się zgłaszam.
16-05-2012 21:32
KFC
   
Ocena:
0
Ciekawe że to jeden z obszerniejszych newsów od wieków na Polterze.. węszę spisek :P
16-05-2012 21:48
38850

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
+4
Niech sie jeszcze zglosi Malaggar i Bielow i będzie do testowania Czterech Jeźców Apokalipsy...tfu, Czterech Trolli Poltera :D
Testujących grę ROLA - CZUJECIE TO? Jakby ta gra przeszla te testy pozytywnie, to nic by nie powstrzymało jej sukcesu :)
Niech ROL sie zgłosi na priv :)
16-05-2012 21:50
Shakaras
   
Ocena:
+3
"Akcja gry rozgrywa się na terenie USA"

Nie, dziękuję.
16-05-2012 21:53
KFC
   
Ocena:
0
Pokory więcej Bracie Zigzaku :P
a i tak Rol oleje was mocznikiem czyli stwierdzi że może przebierać w chętnych jak w ulęgałkach, za wysokie progi, etc.
i... that's all folks ;)
16-05-2012 21:55
38850

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
+2
Pewnie ze oleje, bedzie mial pewnie kupe chetnych, ktorych opinii sie nie boi i ktorym latwo wmowic, ze system jest świetny :)
Ale serio bym potestował, pomysl mi sie podoba, bo jak sie uda to mam nadzieje ze zlamie monopol Neuroshimy.

Edit: swoją drogą chcial kiedys by "hejterzy" potestowali Robo, ze zaplaci im, ale zeby wskazali mu błędy. Zglosilem gotowość publicznie. Nie było odzewu.
16-05-2012 21:57
Kot
   
Ocena:
+4
Tylko że wiecie, taka gra już powstała. I jest dość popularna. Nie sądzę, aby cyfrografia była w stanie zaprezentować produkt konkurujący z Neuroshimą...
16-05-2012 22:03
Malaggar
   
Ocena:
+2
Jest też (imho dużo lepsze) Hell on Earth.
16-05-2012 22:05
KFC
   
Ocena:
0
@ zigzak edited
do tego właśnie olewania piję.

@ kot
obawiam się że na fali popularności post apo w PL i zmęczenia 20 z kolei dodatkiem do NS, ten pomysł może wypalić. Markę Rol ma już wyrobioną więc droga do glorii i chwały stoi otworem :P


Osobiście wolałbym już tą nieszczęsną Furię albo Grę o Dinotron, niż odgrzewanie znowu motywów postapo..
16-05-2012 22:09
Malaggar
   
Ocena:
+7
Nie uważam Neuro za system, z którym nie da się konkurować. Ba, uważam, że Neuro jest systemem z kategorii słabo-średnich i, o ile Rol da radę napisać coś z sensem, posłucha rozsądnych testerów i porzuci bucówę, to ma szansę zrobić system przynajmniej o klasę lepszy.
16-05-2012 22:11
Tyldodymomen
   
Ocena:
+3
Ja bym obstawiał raczej pójście w kierunku klonów, cybernetyki,sztucznych inteligencji czy wariacji genetycznych/ A co do HoE- fani wypowiedzieli się za czasów MiMa o fajności settingu głosując portfelem.
16-05-2012 22:11

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.