Codex Martialis
Dodała: Katarzyna 'Zireael' Moszczyńska
Tytuł: Codex Martialis
Autor: Jean Henri Chandler
Ilustracje: Reynard Rochon, Ramon Estevez
Wydawca oryginału: Ire Games
Data wydania oryginału: 2007 (2011)
Miejsce wydania oryginału: USA
Liczba stron: 112
Oprawa: PDF
Cena: 12$
Codex Martialis to podręcznik zawierający nowe opcje związane z walką do D&D 3.5, opartych na podręcznikach sztuk walki z epoki Renesansu. Nie są to skomplikowane tabele ani formuły, tylko dynamiczny, filmowy system oparty na prawdziwych sztukach walki z Europy i Azji. Podręcznik ma uczynić walkę dynamiczną i intuicyjną dodając nowy poziom immersji poprzez stworzenie nowych możliwości taktycznych.
Codex wprowadza wiele opcjonalnych innowacji - od nowej metody "turlania" ataku i obrony po specjalne bojowe atuty które otwierają przed twoją postacią unikalne historyczne techniki walki. Nowe statystyki broni sprawiają, że wybór narzędzi walki odpowiada indywidualnemu stylowi i strategii zamiast być ozdobnikiem. Wybierasz drąg dla jego defensywnych własności i zasięgu, sztylet dla bycia zabójczym na krótki dystans czy też długi miecz z powodu wszechstronności?
Sięgając do prawdziwych strategii spisanych w czasach, kiedy ludzie żyli z mieczem u boku, Codex pozwala ci wprowadzić nowe życie (i śmierć) do walki w twojej grze. Napisany został przez praktykujących sztuki walki z doświadczeniem z prawdziwego życia i oparty jest na kilkusetletnich podręcznikach spisanych przez takich mistrzów jak Sigmund Ringeck, Joachim Meyer, Jud Lew, Miyamoto Musashi, Fiore Dei Liberi i Achille Marozzo.
Autor: Jean Henri Chandler
Ilustracje: Reynard Rochon, Ramon Estevez
Wydawca oryginału: Ire Games
Data wydania oryginału: 2007 (2011)
Miejsce wydania oryginału: USA
Liczba stron: 112
Oprawa: PDF
Cena: 12$
Codex Martialis to podręcznik zawierający nowe opcje związane z walką do D&D 3.5, opartych na podręcznikach sztuk walki z epoki Renesansu. Nie są to skomplikowane tabele ani formuły, tylko dynamiczny, filmowy system oparty na prawdziwych sztukach walki z Europy i Azji. Podręcznik ma uczynić walkę dynamiczną i intuicyjną dodając nowy poziom immersji poprzez stworzenie nowych możliwości taktycznych.
Codex wprowadza wiele opcjonalnych innowacji - od nowej metody "turlania" ataku i obrony po specjalne bojowe atuty które otwierają przed twoją postacią unikalne historyczne techniki walki. Nowe statystyki broni sprawiają, że wybór narzędzi walki odpowiada indywidualnemu stylowi i strategii zamiast być ozdobnikiem. Wybierasz drąg dla jego defensywnych własności i zasięgu, sztylet dla bycia zabójczym na krótki dystans czy też długi miecz z powodu wszechstronności?
Sięgając do prawdziwych strategii spisanych w czasach, kiedy ludzie żyli z mieczem u boku, Codex pozwala ci wprowadzić nowe życie (i śmierć) do walki w twojej grze. Napisany został przez praktykujących sztuki walki z doświadczeniem z prawdziwego życia i oparty jest na kilkusetletnich podręcznikach spisanych przez takich mistrzów jak Sigmund Ringeck, Joachim Meyer, Jud Lew, Miyamoto Musashi, Fiore Dei Liberi i Achille Marozzo.