Wydawnictwo Rebel poinformowało nas o planach wydawniczych na październik i listopad bieżącego roku.
Informacja prasowa:
Small World: Riverworld
W grze Small World: River World gracze odkrywają nowy świat pełen wodnych i rzecznych regionów plądrowany regularnie przez bezlitosnych piratów. Gracze muszą chronić przed nimi swoje porty walcząc z nimi na rzekach, nie zapominając jednak o zagrożeniu agresywnymi poczynaniami innych graczy. Niektóre regiony takie jak stocznia czy świątynia proroctw może im w tym pomóc, ale w tym Rzecznym Świecie i tak nie ma dość miejsca dla wszystkich. A jak do tego dołożymy losowe wydarzenia odsłaniane co turę to na planszy sytuacja zmieniać się zacznie jak w kalejdoskopie!
Mamy Szpiega 2!
W drugiej części popularnej gry Mamy Szpiega! odwiedzicie 20 nowych miejsc i będziecie mogli zagrać nawet w 12 osób. Ponadto dwoje graczy wcieli się w role szpiegów pracujących dla rywalizujących ze sobą agencji.
Trzy życzenia (3 Wishes)
3 życzenia są prostą grą karcianą dla od 3 do 5 graczy, w którą jedną partię rozgrywa się w nie dłużej niż 5 minut. Posiadając proste zasady ta gra blefu z elementami pamięciowymi, jest bardziej grą innymi graczami niż kartami. Umiejętność zachowania pokerowej twarzy, trzymania emocji na wodzy oraz intuicyjnego wyczucia przyda Ci się bardzo podczas tej szybkiej i zabawnej gry i nie raz zdecyduje o Twoim zwycięstwie lub przegranej.
Wiarusi (The Grizzled)
Drugi sierpnia 1914 roku. Na rynku małego miasteczka grupka nierozłącznych przyjaciół wciąż jest w szoku po przeczytaniu przytwierdzonego do drzwi ratusza obwieszczenia o mobilizacji. Nagłówki gazet niepokoiły już od kilku tygodni, ale treść ogłoszenia zaskoczyła wszystkich. Nie zdając sobie sprawy z piekła, które ich czeka, mężczyźni przyrzekają sobie, że niezależnie od tego, co się wydarzy, wszyscy wrócą żywi. Niestety rzeczywistość, z którą przyjdzie się im zmierzyć, jest dużo gorsza niż ich najgorsze koszmary.
Nota intencyjna od autorów
Podobnie jak literatura i kino, gry są niezaprzeczalnie zaangażowanym medium kulturowym. Nie ma tematów, których nie mogłyby poruszać, choć niektóre z nich są bardziej delikatne niż inne. Życie wiarusów jest jednym z tych delikatniejszych. Projektowaliśmy i ulepszaliśmy tę grę powodowani najwyższym szacunkiem, jaki wzbudziło w nas cierpienie, które znieśli ci żołnierze.
W tym poważnym przedsięwzięciu postanowiliśmy skupić się na jednostce, na jej codziennych troskach i lękach. Jedyną wskazywaną przez nas metodą przetrwania jest międzyludzka solidarność, braterstwo i wzajemna pomoc.
Wiarusi dają każdemu graczowi szansę odczuć niektóre z trudności, jakie napotykali żołnierze w okopach. Gra nie przedstawia pełnego obrazu wojny, ale narastające wokół stołu emocje i tak często mogą być bardzo silne.
Droga do zwycięstwa może wydawać się trudna, ale nie traćcie odwagi – nie ustępujcie, a przetrwacie wielką wojnę!
Niektóre z postaci przedstawionych w grze rzeczywiście istniały. Niektóre są przodkami ludzi, którzy pracowali nad tą grą. Gra Wiarusi to hołd złożony wszystkim ludziom, którzy żyli w tych tragicznych czasach.