» Wielka Księga Szaleństwa

Wielka Księga Szaleństwa

Dodał: Balint 'balint' Lengyel

Wielka Księga Szaleństwa
9.00
-
Ocena użytkowników
Średnia z 0 głosów
-
Twoja ocena
Mają na liście życzeń: 0
Mają w kolekcji: 0
Obecnie grają: 0

Dodaj do swojej listy:
lista życzeń
kolekcja
obecnie gram
Tytuł: Wielka Księga Szaleństwa (The Big Book of Madness)
Typ gry: kooperacyjna
Projektant: Maxime Rambourg
Ilustracje: Xavier Gueniffey Durin
Wydawca oryginału: IELLO
Data wydania oryginału: 2015
Wydawca polski: Portal Games
Data wydania polskiego: 2016
Liczba graczy: od 2 do 4
Wiek graczy: od 12 lat
Czas rozgrywki: 60-90 minut
Cena: 149,95 zł

W magicznej bibliotece daliście się porwać wrodzonej ciekawości młodych adeptów magii. Otworzyliście księgę z działu woluminów zakazanych. Wiele o niej słyszeliście, ale chcieliście zobaczyć to na własne oczy. Nie spodziewaliście się, że konsekwencje mogą być tak okropne... Z każdej ze stron wylewają się magiczne zaklęcia i niebezpieczne monstra zrodzone z magii zagrażające całemu światu!

Teraz to Wy, jako zwykłe żółtodzioby, staniecie w szranki z Wielką Księgą Szaleństwa!

Wielka Księga Szaleństwa to gra kooperacyjna oparta o mechanizm budowania talii. To emocjonująca przygoda zarówno dla początkujących jak i bardziej zaawansowanych graczy. Podczas rozgrywki gracze wcielają się w uczniów czarodziejskiej szkoły magii, którzy otworzyli zakazaną księgę szaleństwa uwalniając magiczne stwory starające się ich opętać.

Wspólnymi siłami gracze starają się zamknąć tytułową księgę.

Gra przebiega w ciągu 5 rund. W finałowej rundzie gracze starają się przełamać ostatnie klątwy rzucone przez stwory z księgi i zamknąć ją na zawsze…

Runda składa się z ruchu gracza, w której wykonuje on poszczególne fazy:

  • Faza Koncentracji – gdzie czarodziej odświeża wszystkie swoje czary
  • Faza Potworów – czas, w której potwory uciekają z księgi
  • Faza Akcji – czarodzieje rzucają zaklęcia, zdobywają nowe elementy żywiołów, starają się przełamać klątwy potworów, zdobywają nowe zaklęcia, czy też leczą się z szaleństwa!
  • Faza Uzdrawiania – faza, w której gracze regenerują swoje zapasy mocy magicznej potrzebne do rzucania zaklęć i przełamywania klątw.

Faza Akcji to całe serce gry Wielka Księga Szaleństwa, w której to gracze będą wykorzystywać swoje zdolności magiczne i zasoby żywiołów do władania potężnymi zaklęciami.

Tylko dzięki ogromnej wiedzy, którą zdobędą podczas gry, będą w stanie w pełni wykorzystać swój czarodziejski potencjał. Tylko dzięki współpracy będą w stanie stawić czoła przeciwieństwu losu i ujść z życiem!

Źródło: rebel.pl

Tagi: Xavier Gueniffey Durin | Maxime Rambourg | The Big Book of Madness | Wielka Księga Szaleństwa


Czytaj również

Wielka Księga Szaleństwa
Jak nie popaść w szaleństwo
- recenzja
Pasikonik i Mrówka
Owady i spółka
- recenzja
Najlepsze planszówki pod choinkę #1
W co zagrać na święta
Tokaido: Rozdroża
Umiejętność wyborów
- recenzja
Lords of Xidit
Wybawca może być tylko jeden!
- recenzja

Komentarze


Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.


ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.