» Wampir: Maskarada – Wendeta

Wampir: Maskarada – Wendeta

Dodał: Shadov

Wampir: Maskarada – Wendeta
-
Ocena użytkowników
Średnia z 0 głosów
-
Twoja ocena
Mają na liście życzeń: 0
Mają w kolekcji: 0
Obecnie grają: 0

Dodaj do swojej listy:
lista życzeń
kolekcja
obecnie gram
Tytuł: Wampir: Maskarada – Wendeta
Seria wydawnicza: Wampir: Maskarada
Typ gry: strategiczna
Projektant: Charlie Cleveland, Bruno Faidutti
Ilustracje: Martin Mottet
Wydawca oryginału: Horrible Guild
Wydawca polski: Galakta
Liczba graczy: od 3 do 5
Wiek graczy: od 14 lat
Czas rozgrywki: 30 min.
Cena: 139,90 zł

Chicago. Klejnot koronny Camarilli w Ameryce Północnej. Książę Kevin Jackson umiejętnie zdobył władzę po brutalnej wojnie z wilkołakami i od jej zakończenia rządzi w mieście żelazną ręką. Spokrewnieni z Chicago utrzymują pozorny pokój, oficjalnie popierając Księcia. Jednak w tajemnicy niektórzy z nich już rozpoczęli zakulisowe działania, dążąc do obalenia władcy…

Wampir: Maskarada – Wendeta to asymetryczna rywalizacyjna gra karciana opierająca się na strategii, blefie i dedukcji, zaprojektowana przez uznanych twórców gier planszowych Charliego Clevelanda oraz Bruno Faiduttiego. Od 3 do 5 graczy wcieli się w spiskujące wampiry walczące w różnych dzielnicach miasta o poparcie wpływowych popleczników, by ostatecznie zawładnąć tronem Chicago.

Każdy z graczy wcieli się w przedstawiciela jednego z wampirzych klanów (Brujah, Gangrele, Malkavianie, Nosferatu, Toreadorzy, Tremere, Ventrue). Jako spiskujący wampir reprezentujący dany klan, waszym celem będzie pozyskanie jak największej liczby punktów wpływów, by przejąć kontrolę nad miastem i stać się nowym Księciem.

Na przestrzeni trzech rund gracze będą dokładać karty oraz żetony krwi, walcząc o poparcie popleczników w różnych dzielnicach – zarówno ludzi, jak i Spokrewnionych – zdobywając tym samym wpływy i zyskując dostęp do ich zdolności specjalnych. Z kolei nowe karty, dobierane z początkiem każdej rundy, pozwolą zaskakiwać przeciwników nowo nabytymi mocami.

Zawartość pudełka:

  • 7 arkuszy klanu 
  • 30 kart popleczników 
  • 35 kart ofiar 
  • 7 kart miejsc
  • 8 kart relikwii
  • 63 karty klanu
  • 4 kafelki dzielnic
  • 28 kafelków obszaru
  • żeton ambicji
  • 7 żetonów „wycofaj”
  • 7 żetonów „zostań”
  • 50 żetonów wpływów (15 o wartości 3 i 35 o wartości 1)
  • 40 żetonów krwi (15 o wartości 3 i 25 o wartości 1)
  • 8 żetonów Diabolizmu 

Źródło: Opis wydawcy

Tagi: Galakta | Charlie Cleveland | Bruno Faidutti | Wampir: Maskarada | Wendeta | Martin Mottet | Horrible Guild


Czytaj również

Cytadela
Gra, która będzie legendą...
- recenzja
Dreadful Circus
Cyrk licytujących
- recenzja
Obcy Gra Fabularna: Zestaw startowy
Śmierć czai się wszędzie
- recenzja
Wampir: Maskarada – Kły zimy #1
Świat Mroku okiem erpegowego laika
- recenzja
Cytadela (nowa edycja)
Powrót klasyka
- recenzja
Wampir: Maskarada – Kły zimy #1
Bliźniacze miasta skąpane we krwi
- recenzja

Komentarze

string(15) ""

Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.