» Star Wars: Rebelia – Imperium u Władzy

Star Wars: Rebelia – Imperium u Władzy

Dodał: Marcin 'Karriari' Martyniuk

Star Wars: Rebelia – Imperium u Władzy
-
Ocena użytkowników
Średnia z 0 głosów
-
Twoja ocena
Mają na liście życzeń: 0
Mają w kolekcji: 0
Obecnie grają: 0

Dodaj do swojej listy:
lista życzeń
kolekcja
obecnie gram
Tytuł: Star Wars: Rebelia – Imperium u Władzy (Star Wars: Rebellion – Rise of the Empire)
Seria wydawnicza: Star Wars: Rebelia
Typ gry: strategiczna
Projektant: Corey Konieczka
Ilustracje: Justin Adams, Borja Pindado Arribas, Tiziano Baracchi, Ryan Barger
Wydawca oryginału: Fantasy Flight Games
Data wydania oryginału: 2017
Wydawca polski: Galakta
Data wydania polskiego: 2017
Liczba graczy: od 2 do 4
Wiek graczy: od 14 lat
Czas rozgrywki: 240-360 min.
Cena: 159,90 zł
Mechanika: Area Control / Area Influence, Area Movement, Dice Rolling, Hand Management, Partnerships, Variable Player Powers

W tych trudnych czasach dla Galaktyki tli się płomień nadziei. Mimo niebezpieczeństw grupa nietypowych bohaterów zbiera się, aby powstrzymać Imperium przed wygraniem konfliktu za pomocą broni o niemal nieograniczonej mocy. W tym celu muszą udać się na serię tajnych i niebezpiecznych misji, od których powodzenia zależą losy całej Galaktyki.

Imperium u władzy skupia się na tych tajnych działaniach, wprowadzając do gry nowe talie Misji zarówno dla Imperium, jak i Rebelii, które pozwolą wam przeżyć wydarzenia jeszcze sprzed oryginalnej trylogii.

Przetrwanie Rebelii zależy wyłącznie od powodzenia tych misji. Gracz Rebelii musi przywiązywać szczególną uwagę do swoich tajnych działań. Czy lepszym rozwiązaniem będzie wysłanie Cassiana Andora na Tajną misję czy skupienie się na walkach Za linią wroga? A może lepiej rozwijać swoje siły zbrojne i dowodzenie, Awansując Admirała Ackbara lub Wedge’a Antillesa?

Imperium u władzy to nie tylko tajne misje, dywersja i dzieje bohaterów. To także nowe wyzwania podczas bitew kosmicznych i na powierzchni planety. Wraz z nowymi taliami taktyki do walki wkracza nowy wymiar planowania. 

Jeśli zdecydujecie się na grę z nowymi zasadami walki kinowej, na początku każdej rundy walki każdy z graczy w tajemnicy będzie wybierać jedną kartę taktyki. Efekty kart mogą wykraczać daleko poza samą scenę walki, przechylając szalę zwycięstwa na którąś ze stron i zmieniając balans sił.

Na przykład wykorzystując kartę Łotr 1, gracz może przy odwrocie uratować jednego pochwyconego lidera, dzięki czemu ta szczególna walka może stać się punktem zwrotnym w całej rozgrywce. Czasem jedna walka, jeden celny cios, może przyczynić się do rozpadu Imperium – dobrze zaplanowana Konfrontacja to czasem wszystko, czego trzeba, aby pozbyć się uciążliwego lidera przeciwnika.

Imperium u władzy wprowadza ośmiu nowych liderów, trzydzieści sześć figurek, pięć znaczników zadań, dwa pierścienie dodatków, trzy nowe kości i ponad sto kart. Wśród nowych statków znajdziecie U-wingi, TIE Strikery, Nebulony-B i Krążowniki przechwytujące Interdictor. Nie można pominąć także nowych sposobów na zakończenie Galaktycznej Wojny Domowej.

Uwaga! Do gry niezbędna jest podstawowa wersja gry Star Wars: Rebelia.

Źródło: Opis wydawcy

Tagi: Star Wars: Rebelia | Fantasy Flight Games | Star Wars: Rebelia – Imperium u Władzy | Imperium u Władzy | Star Wars: Rebellion – Rise of the Empire | Star Wars: Rebellion | Corey Konieczka | Justin Adams | Borja Pindado Arribas | Tiziano Baracchi | Ryan Barger


Czytaj również

Eldritch Horror: Przedwieczna Groza
Nowy wymiar Cthulhu
- recenzja
Eldritch Horror
Fotounboxing #3
Runewars
Zmagania o Smocze Runy
- recenzja
X-Men: Bunt mutantów
Tacy sami, a mutant między nami
- recenzja
Fallout Shelter
Budujemy nowy schron, jeszcze jeden nowy schron…
- recenzja

Komentarze


Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.