» Rising Sun: Inwazja Dynastii

Rising Sun: Inwazja Dynastii

Dodał: Marcin 'Karriari' Martyniuk

Rising Sun: Inwazja Dynastii
-
Ocena użytkowników
Średnia z 0 głosów
-
Twoja ocena
Mają na liście życzeń: 0
Mają w kolekcji: 0
Obecnie grają: 0

Dodaj do swojej listy:
lista życzeń
kolekcja
obecnie gram
Tytuł: Rising Sun: Inwazja Dynastii
Seria wydawnicza: Rising Sun
Typ gry: strategiczna
Projektant: Eric M. Lang
Ilustracje: Adrian Smith
Wydawca oryginału: CMON
Wydawca polski: Portal Games
Data wydania polskiego: I kwartał 2019
Liczba graczy: od 3 do 6
Wiek graczy: od 13 lat
Czas rozgrywki: 90-120 min.
Cena: 239,95 zł

Rozszerzenie Inwazja Dynastii zawiera dwa nowe klany: Słońca i Księżyca. Dzięki włączeniu ich do gry możliwa staje się 6-osobowa rozgrywka w Rising Sun! Zwiększenie liczby graczy nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi zasadami – obowiązują reguły gry podstawowej.

Choć każdy Klan jest na swój sposób unikatowy, Klany z rozszerzenia Inwazja Dynastii mają dodatkową, wyjątkową cechę. Jako przybysze z innego lądu, kryjącego się za bezmiarem wód oceanu, nie wchodzą w przymierze z japońskimi Potworami, ufając w siłę własnych Siedmiu Bóstw Szczęścia.

Bóstwa Szczęścia

Jeśli co najmniej jeden z Klanów Dynastii bierze udział w grze, przygotuj przed grą 7 kart Bóstw Szczęścia. Podczas przygotowywania talii Pór Roku, do każdej z nich, poza 7 podstawowymi kartami Pór Roku oraz 5 kartami z wybranego zestawu, wtasuj także odpowiednią liczbę kart Bóstw Szczęścia (3 dla Wiosny, po 2 dla Lata i Jesieni).

Bóstwa Szczęścia należą do Potworów i stosują się do wszystkich ich zasad z jednym ważnym wyjątkiem – tylko Klany Dynastii (Słońca i Księżyca) mogą je pozyskać. Z drugiej strony, Klany Dynastii nie mogą pozyskiwać zwykłych kart Potworów.

Każde Bóstwo Szczęścia jest Potworem z własną, unikatową zdolnością opisaną na jego karcie. Ich pozyskanie otwiera przed właścicielem nowe możliwości taktyczne i strategiczne.

Klan Księżyca

Brutalność – Klan Księżyca to wyzuty z uczciwości przeciwnik, wspierany przez przepotężne i tajemnicze siły, co czyni ich znacznie silniejszymi od każdego innego Klanu.

Wszystkie figurki należące do Klanu Księżyca liczą się jako co najmniej 2 punkty siły. Jeśli pozyskasz Wzmocnienie, które dodaje siłę danemu rodzajowi figurek, dodajesz ją do podstawowej siły równej 2.

Jeśli pozyskasz Potwora (czyli Bóstwo Szczęścia), którego siła jest większa niż 2, zdolność Klanu Księżyca nie ma tu zastosowania.

Klan Słońca

Oświecenie – pławiąc się w blasku Honoru, Klan Słońca prowokuje każdego przeciwnika do rzucenia mu honorowego wyzwania, wyczerpując do cna tych, którzy okazali się niegodni.

Za każdym razem, gdy Klan Słońca wygra dowolny konflikt, w którym był remis i którego rozstrzygnięcie zależało od pozycji na torze Honoru, zyskuje on 1 Monetę i 1 PZ, a przegrany Klan (lub Klany) traci 1 Monetę i 1 PZ (jeśli je posiada). Taka sytuacja może mieć miejsce, gdy Klan Słońca wygrywa:

  • Remis w sile w Prowincji podczas rozpatrywania Rozkazu Żniwa.
  • Remis w sile w danej Świątyni podczas tury Kami.
  • Remis w sile w Prowincji podczas rozpatrywania Bitwy.
  • Remis w liczbie Monet podczas licytowania Przewag Wojennych.
  • Remis w PZ na koniec gry.
  • Jeśli grasz z dodatkiem Zstąpienie Kami, Oświecenie działa gdy przejmujesz kontrolę nad Kami, nie jest aktywne natomiast, gdy powstrzymujesz innego gracza przed przejęciem kontroli nad Kami.

Instrukcja dostępna na stronie wydawcy.

Uwaga! To nie jest samodzielna gra i wymaga podstawowej wersji Rising Sun.

Źródło: Opis wydawcy

Tagi: Portal Games | Eric M. Lang | CMON | Adrian Smith | Rising Sun | Rising Sun: Inwazja Dynastii


Czytaj również

Rising Sun
Wiśnie i miecze
- recenzja
Blood Rage
Po złoto, kobiety i chwałę!
- recenzja
A Song of Ice & Fire: Figurkowa Gra Bitewna
Wprowadzenie do systemu, część #1
Narcos
Zabawa w policjantów i … złodzieja
- recenzja
Zombicide: Zielona Horda
Z motyką na zombie
- recenzja
Bloodborne: Gra karciana
Po krew i trofea
- recenzja

Komentarze


Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.