» Wieści » Przedsprzedaż Wielkiej Księgi Szaleństwa

Przedsprzedaż Wielkiej Księgi Szaleństwa

05-07-2016 21:32 | Balint 'balint' Lengyel

Przedsprzedaż Wielkiej Księgi Szaleństwa

Przedsprzedaż Wielkiej Księgi Szaleństwa od wydawnictwa 2Pionki wystartowała! Przedsprzedaż trwa do 15 lipca! 

Informacja prasowa:

W tej grze wcielasz się w rolę uczniów szkoły czarodziejskiej. którzy nieopatrznie otworzyli prastary wolumin i uwolnili kryjące się w nim potwory! Zamknijcie ponownie księgę, strona po stronie wiążąc na powrót wszystkie stwory. Aby wygrać musicie współpracować, uczyć się nowych zaklęć poszerzać swoje umiejętności i nade wszystko nie dać się porwać szaleństwu! 

Wielka Księga Szaleństwa to gra kooperacyjna oparta o mechanizm budowania talii. To emocjonująca przygoda zarówno dla początkujących jak i bardziej zaawansowanych graczy. Podczas rozgrywki gracze wcielają się w jednego z uczniów czarodziejskiej szkoły magii, którzy otworzyli zakazaną księgę szaleństwa uwalniając magiczne stwory które starają się opętać graczy. Wspólnymi siłami gracze starają zamknąć się tytułową księgę.

Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę

Gra przebiega w ciągu 5 rund. W finałowej rundzie gracze starają się przełamać ostatnie klątwy rzucone przez stwory z księgi i zamknąć ją na zawsze… Runda składa się z ruchu gracza, w której wykonuje on poszczególne fazy:

Faza Koncentracji – gdzie czarodziej odświeża wszystkie swoje czary

Faza Potworów – czas, w której potwory uciekają z księgi

Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę

Faza Akcji – to faza, w której czarodzieje rzucają zaklęcia, zdobywają nowe elementy żywiołów, starają się przełamać klątwy potworów, zdobywają nowe zaklęcia czy też leczą się z szaleństwa!

Faza Uzdrawiania – faza, w której gracze regenerują swoje zapasy mocy magicznej potrzebne do rzucania zaklęć i przełamywania klątw.

Faza Akcji to całe serce gry Wielka Księga Szaleństwa, w której to gracze będą wykorzystywać swoje zdolności magiczne i zasoby żywiołów do władania potężnymi zaklęciami. Tylko dzięki ogromnej wiedzy, którą zdobędą podczas gry będą w stanie w pełni wykorzystać swój czarodziejski potencjał. Tylko dzięki współpracy będą w stanie stawić czoła przeciwieństwu!

Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę

Gra przeznaczona jest dla 2 – 5 graczy i jej średni czas rozgrywki to 60-90 minut. Sugerowany wiek graczy to 12+.

Zamawiając w przedsprzedaży egzemplarz gry Wielka Księga Szaleństwa, tylko u nas otrzymujecie dodatkowe dwie karty promocyjne!

O 2 Pionkach

Wydawnictwo 2pionki powstało z naszej pasji do gier planszowych i karcianych. Z potrzeby dzielenia się z ludźmi naszą wiedzą. W poszukiwaniu gier zwiedzamy różne zakątki świata. Gry, które wydajemy to takie, które poznaliśmy podczas naszych podróży. Wszystkie są sprawdzone, przemyślane. Wiemy, że dadzą graczom wiele radości i wciągną w nasze hobby.

Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę
Źródło: Informacja prasowa
Tagi: Wydawnictwo Portal Games | 2 Pionki | Wielka Księga Szaleństwa


Czytaj również

Wielka Księga Szaleństwa
Jak nie popaść w szaleństwo
- recenzja
Rączki Złączki
Podaj dłoń
- recenzja
Na sprzedaż
Kup pan igloo
- recenzja

Komentarze


Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.

ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.