» Wieści » Przedsprzedaż Wielkiej Księgi Szaleństwa

Przedsprzedaż Wielkiej Księgi Szaleństwa

05-07-2016 21:32 | Balint 'balint' Lengyel

Przedsprzedaż Wielkiej Księgi Szaleństwa

Przedsprzedaż Wielkiej Księgi Szaleństwa od wydawnictwa 2Pionki wystartowała! Przedsprzedaż trwa do 15 lipca! 

Informacja prasowa:

W tej grze wcielasz się w rolę uczniów szkoły czarodziejskiej. którzy nieopatrznie otworzyli prastary wolumin i uwolnili kryjące się w nim potwory! Zamknijcie ponownie księgę, strona po stronie wiążąc na powrót wszystkie stwory. Aby wygrać musicie współpracować, uczyć się nowych zaklęć poszerzać swoje umiejętności i nade wszystko nie dać się porwać szaleństwu! 

Wielka Księga Szaleństwa to gra kooperacyjna oparta o mechanizm budowania talii. To emocjonująca przygoda zarówno dla początkujących jak i bardziej zaawansowanych graczy. Podczas rozgrywki gracze wcielają się w jednego z uczniów czarodziejskiej szkoły magii, którzy otworzyli zakazaną księgę szaleństwa uwalniając magiczne stwory które starają się opętać graczy. Wspólnymi siłami gracze starają zamknąć się tytułową księgę.

Gra przebiega w ciągu 5 rund. W finałowej rundzie gracze starają się przełamać ostatnie klątwy rzucone przez stwory z księgi i zamknąć ją na zawsze… Runda składa się z ruchu gracza, w której wykonuje on poszczególne fazy:

Faza Koncentracji – gdzie czarodziej odświeża wszystkie swoje czary

Faza Potworów – czas, w której potwory uciekają z księgi

Faza Akcji – to faza, w której czarodzieje rzucają zaklęcia, zdobywają nowe elementy żywiołów, starają się przełamać klątwy potworów, zdobywają nowe zaklęcia czy też leczą się z szaleństwa!

Faza Uzdrawiania – faza, w której gracze regenerują swoje zapasy mocy magicznej potrzebne do rzucania zaklęć i przełamywania klątw.

Faza Akcji to całe serce gry Wielka Księga Szaleństwa, w której to gracze będą wykorzystywać swoje zdolności magiczne i zasoby żywiołów do władania potężnymi zaklęciami. Tylko dzięki ogromnej wiedzy, którą zdobędą podczas gry będą w stanie w pełni wykorzystać swój czarodziejski potencjał. Tylko dzięki współpracy będą w stanie stawić czoła przeciwieństwu!

Gra przeznaczona jest dla 2 – 5 graczy i jej średni czas rozgrywki to 60-90 minut. Sugerowany wiek graczy to 12+.

Zamawiając w przedsprzedaży egzemplarz gry Wielka Księga Szaleństwa, tylko u nas otrzymujecie dodatkowe dwie karty promocyjne!

O 2 Pionkach

Wydawnictwo 2pionki powstało z naszej pasji do gier planszowych i karcianych. Z potrzeby dzielenia się z ludźmi naszą wiedzą. W poszukiwaniu gier zwiedzamy różne zakątki świata. Gry, które wydajemy to takie, które poznaliśmy podczas naszych podróży. Wszystkie są sprawdzone, przemyślane. Wiemy, że dadzą graczom wiele radości i wciągną w nasze hobby.

Źródło: Informacja prasowa
Tagi: Wydawnictwo Portal Games | 2 Pionki | Wielka Księga Szaleństwa


Czytaj również

Wielka Księga Szaleństwa
Jak nie popaść w szaleństwo
- recenzja
Rączki Złączki
Podaj dłoń
- recenzja
Na sprzedaż
Kup pan igloo
- recenzja

Komentarze


Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.

ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.