» Posiadłość Szaleństwa (II edycja) – Świątynia Świtu

Posiadłość Szaleństwa (II edycja) – Świątynia Świtu

Dodał: Joanna 'Shadov' Walczak

Posiadłość Szaleństwa (II edycja) – Świątynia Świtu
-
Ocena użytkowników
Średnia z 0 głosów
-
Twoja ocena
Mają na liście życzeń: 0
Mają w kolekcji: 0
Obecnie grają: 0

Dodaj do swojej listy:
lista życzeń
kolekcja
obecnie gram
Tytuł: Posiadłość Szaleństwa (II edycja) – Świątynia Świtu
Seria wydawnicza: Posiadłość Szaleństwa (II edycja)
Typ gry: kooperacyjna
Projektant: Kara Centell-Dunk, Grace Holdinghaus
Wydawca oryginału: Fantasy Flight Games
Data wydania oryginału: 2018
Wydawca polski: Galakta
Liczba graczy: od 1 do 5
Wiek graczy: od 14 lat
Czas rozgrywki: 120-180 min.

Wedrzyjcie się do Wewnętrznego Sanktuarium

W pełnych przepychu pomieszczeniach Loży Srebrnego Świtu najbardziej wpływowi mieszkańcy Arkham gromadzą się, aby tworzyć biznesowe sojusze, planować pochody i wywierać nacisk na polityków. Potajemnie spotykają się także po to, aby odbywać zakazane rytuały, których konsekwencje trudno przewidzieć. Nieszczęśnicy, którzy odkryli prawdę, często znikają bez śladu.

Rozszerzenie Świątynia Świtu wprowadza do gry dwa scenariusze oparte na machinacjach Loży Srebrnego Świtu. W jednym z nich badacze muszą odkryć złowieszczą intrygę, kryjącą się za doroczną paradą organizowaną przez ten wybitny zakon. W drugim zadaniem badaczy jest znalezienie drogi ucieczki przed Lożą i zapewnienie bezpieczeństwa jej więźniom. Rozszerzenie to zawiera również nowych badaczy, zaklęcia i przedmioty, które pomogą badaczom w ich śledztwach, a także nowe, bezcielesne zagrożenie – upiory

Do rozgrywki wymagana jest Posiadłość Szaleństwa (II edycja).

Źródło: Opis wydawcy

Tagi: Fantasy Flight Games | Posiadłość Szaleństwa (II edycja) | Posiadłość Szaleństwa (II edycja) – Świątynia Świtu | Posiadłość Szaleństwa | Świątynia Świtu | Kara Centell-Dunk | Grace Holdinghaus | Fantasy Flight Games


Czytaj również

X-Men: Bunt mutantów
Tacy sami, a mutant między nami
- recenzja
Fallout Shelter
Budujemy nowy schron, jeszcze jeden nowy schron…
- recenzja
Legend of the Five Rings Core Rulebook
Samuraje na nowo
- recenzja
Fallout
A niech to atom!
- recenzja
Dark Heresy: Enemies Within
Czarownicy żyć nie pozwolisz
- recenzja

Komentarze

string(15) ""

Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.