» Posiadłość Szaleństwa (II edycja) – Przerażające Podróże

Posiadłość Szaleństwa (II edycja) – Przerażające Podróże

Dodał: Shadov

Posiadłość Szaleństwa (II edycja) – Przerażające Podróże
-
Ocena użytkowników
Średnia z 0 głosów
-
Twoja ocena
Mają na liście życzeń: 0
Mają w kolekcji: 0
Obecnie grają: 0

Dodaj do swojej listy:
lista życzeń
kolekcja
obecnie gram
Tytuł: Posiadłość Szaleństwa (II edycja) – Przerażające Podróże
Seria wydawnicza: Posiadłość Szaleństwa (II edycja)
Typ gry: kooperacyjna
Projektant: Kara Centell-Dunk
Wydawca oryginału: Fantasy Flight Games
Data wydania oryginału: 2018
Wydawca polski: Galakta
Data wydania polskiego: 2019
Liczba graczy: od 1 do 5
Wiek graczy: od 14 lat
Czas rozgrywki: 120-180 min.

"Przedwieczni byli, Przedwieczni są i Przedwieczni będą. Najpierwsi i najjaśniejsi nie mieszkają w znanych nam przestrzeniach, lecz pomiędzy nimi, przeto są niewymierni i dla naszych oczu niewidoczni." – H. P. Lovecraft,  Zgroza w Dunwich

Przerażające podróże to rozszerzenie do gry Posiadłość Szaleństwa (II edycja), w której badacze znajdą się z daleka od domu, mierząc się ze stale rosnącym zagrożeniem. Podczas podróży koleją przez urokliwą prowincję Nowej Anglii dojdzie do rozpadu rzeczywistości, na pokładzie sterowca wysoko nad Atlantykiem rozpocznie się niebezpieczny rytuał, a tajemnicza eksplozja na luksusowym liniowcu pozostawi kolejne pytania bez odpowiedzi. Gdziekolwiek wyruszą badacze, będą musieli zmierzyć się z powstającym złem, a ich podróże nie pozostawią ich niezmienionych. Niniejsze rozszerzenie umożliwia rozgrywkę w trzy nowe scenariusze, wraz z wieloma wydarzeniami mitów i nową łamigłówką. Wprowadza także nowy rodzaj kart – Tożsamości, oraz nowy rodzaj terenu – Szczelinę/Wodę. W rozszerzeniu znajdują się także nowe kafelki mapy, potwory, badacze oraz karty, które pozwolą dodatkowo urozmaicić śledztwa.

Do rozgrywki wymagana jest Posiadłość Szaleństwa (II edycja).

Źródło: Opis wydawcy

Tagi: Posiadłość Szaleństwa (II edycja) – Przerażające Podróże | Posiadłość Szaleństwa | Przerażające podróże | Kara Centell-Dunk | Fantasy Flight Games | Galakta | Posiadłość Szaleństwa (II edycja)


Czytaj również

Fallout
A niech to atom!
- recenzja
Beowulf
Bohater logiczny według Knizii
- recenzja
Gra o Tron (druga edycja)
Jeden, by Westeros rządzić
- recenzja
Władca Pierścieni LCG - Czarni Jeźdźcy
Na przełaj przez pieczarki
- recenzja
Zimna Wojna: CIA vs KGB
Karciana wojna wywiadów
- recenzja

Komentarze


Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.