Ab in die Tonne
Gracze do kosza wyrzucają śmieci, które dzielą się na następujące rodzaje: kartony po mleku, puszki, butelki oraz ogryzki jabłka. W każdej rundzie gracze wybierają w sekrecie kartę ponumerowaną od 1 do 10. Uczestnik zabawy z najniższym numerem kart wyrzuca do śmietnika liczbę śmieci, jaką przedstawia karta. Gracz, któremu odpady nie zmieściły się do śmietnika i wypadły poza pole, dostaje kartę kary. Wtedy śmietnik jest opróżniany i zabawa się zaczyna się od nowa. Gra się kończy, gdy skończą się karty kary, a osoba mająca ich najmniej wygrywa. Wydawnictwo ABACUSSPIELE zapowiedziało ten tytuł na przełom lutego i marca.
Alles Käse!
Gracze wcielają się mysz, która chce zdobyć cały ser. Z 36 kart serów wybieranych jest sześć. Na rewersie danej karty jest zaznaczona liczba punktów za zdobycie jej, a na awersie jest zaznaczone czy karta jest serem czy pułapką. Następnie gracz po kolei rzuca sześcienną kością. Jeżeli wypadnie liczba oczek, która nie pasuje do żadnego numeru karty, można potajemnie podglądnąć dowolną kartę. Jeżeli zaś rzut przedstawia liczbę oczek, która pasuje do karty gracz może podjąć dwie decyzje:
- Zabrać tę kartę.
- Odrzucić ją z gry.
Family farm
Jest to prosta gra dla rodzinna przeznaczona dla dzieci powyżej piątego roku życia. Każdy gracz posiada rysunek przedstawiający farmę oraz talię kart. Każdy uczestnik zabawy wyciąga po kolei kartę przedstawiającą dwa różne elementy związane z obrazkiem planszy gracza. Gdy ktoś się zorientuje, że jeden z tych elementów pasuje do jego obrazka, zabiera jak najszybciej kartę. Gdy wszystkim skończy się talia, gra się kończy i wygrywa ta osoba, która zebrała największą liczbę kart. Ten tytuł wyda Piatnik w pierwszym kwartale 2013 roku.
Säulen der Macht
Uczestnicy zabawy rozpoczynają grę ze swoim rycerzem na środku planszy. W swojej turze gracz przesuwa rycerza w linii prostej (mijając puste pola) tak długo aż natrafi na kolorowy dysk. Jeżeli ruch rycerza rozpoczął się od kolorowej płytki, gracz zabiera ją umieszczając w zdobytych zasobach. W przypadku, gdy rycerz ruszył z dysku o kolorze, który ma już w posiadaniu może oznaczyć, że jest on w jego posiadaniu (blokując tym samym rycerzowi przeciwnika wejście na ten dysk). W tym celu kładzie się zdobyty wcześniej dysk na aktualne pole, ustawiając dodatkowo znacznik gracza. Poza tym tak oznaczony dysk może służyć do zmiany kierunku ruchu rycerza. Gdy już żaden z graczy nie ma możliwości ruchu, gra się kończy. Wtedy to przyznawane są punkty za wysokość kolumn według określonego schematu. Gra pojawi się w marcu tego roku za sprawą wydawnictwa intellego holzspiele.
Catch
Gra Reinera Knizii, która jest rozgrywana na planszy o wymiarach 8x8 pól. Gracze na przemian układają drewniane bloki ograniczające miejsce na planszy. Utrudnieniem jest fakt, że jedna osoba wykłada te bloki poziomo, a druga pionowo. Jeżeli któraś z osób wyłoży tak klocek, że utworzy zamkniętą pustą przestrzeń składającą się od jednego do trzech pól, to umieszcza kulki swojego koloru w tę przestrzeń. Gdy żaden z graczy nie może wykonać żadnego ruchu, gra się kończy, a wygrywa osoba mająca najwięcej wyłożonych kulek. Tytuł ten zostanie wydany w marcu przez intellego holzspiele.