Neuroshima Hex: Duel
Dodał: Krystian 'Bajer' BajerskiMają na liście życzeń: 0
Mają w kolekcji: 10
Obecnie grają: 2
Dodaj do swojej listy:
lista życzeń
kolekcja
obecnie gram
Mają w kolekcji: 10
Obecnie grają: 2
Dodaj do swojej listy:
lista życzeń
kolekcja
obecnie gram
Seria wydawnicza: Neuroshima Hex
Typ gry: strategiczna
Projektant: Michał Oracz
Ilustracje: Sławomir Maniak
Data wydania oryginału: 2009
Wydawca polski: Portal
Liczba graczy: dla 2 osób
Wiek graczy: od 8 lat
Czas rozgrywki: ok. 30-60 minut
Cena: 64,90 zł
Duel jest drugim dodatkiem do gry Neuroshima Hex. Podobnie jak pierwszy z linii dodatków, Duel zawiera dwie nowe armie oraz coś specjalnego – tym razem jest to unikalna plansza przeznaczona do rozgrywek dla dwóch graczy. Duel jest zarazem samodzielną grą – do gry nie potrzeba podstawowej wersji Neuroshimy Hex.
Pierwszą z armii w dodatku jest Vegas, armia ludzi, którzy wychowali się w mieście hazardu. Jej cechą szczególną jest umiejętność kontroli ludzi i maszyn wroga za pomocą specjalnych jednostek – Agitatorów.
Drugą armią w dodatku jest Smart, ruchliwa, siejąca spustoszenie armia pół-maszyn, pół-mutantów, której eksperymentalne hybrydy przewożone są na pola walki w szczelnych transporterach.
Unikalna plansza przeznaczona do rozgrywek dla dwóch graczy posiada nowe, specjalne reguły – na siedmiu jej polach znajdują się specjalne miejsca, tzw. Terminale, które uruchamiane za pomocą punktów energii potrafią przeważyć szalę zwycięstwa na stronę jednego z graczy.
Instrukcja w języku polskim dostępna jest na stronie wydawcy.