» Neuroshima Hex: Babel 13

Neuroshima Hex: Babel 13

Dodał: Adam 'Aki' Kasprzak

Tytuł: Neuroshima Hex: Babel13
Seria wydawnicza: Neuroshima Hex
Typ gry: strategiczna
Projektant: Michał Oracz
Ilustracje: Jakub Jabłoński
Data wydania oryginału: 2008
Wydawca polski: Portal
Liczba graczy: dla 2 osób
Wiek graczy: od 8 lat
Czas rozgrywki: ok. 30-60 minut
Cena: 57,90 zł

Babel13 to pierwszy dodatek do gry Neuroshima Hex. W pudełku znajdują się dwie nowe armie oraz żetony terenu, dzięki którym można rozgrywać pasjonujące scenariusze.

Pierwszą z nowych armii jest Nowy Jork, defensywna armia, której sztab daje punkt wytrzymałości każdej sąsiadującej sojuszniczej jednostce. Drugą armią jest Neodżungla, posiadająca unikalną zdolność tworzenia macierzy - każdy żeton sąsiadujący ze sztabem i każdy kolejny sąsiedni tworzy niebezpieczną konstrukcję. Dołączone do macierzy moduły działają na każdy żeton macierzy! Wśród terenów znajdują się wzgórza, jeziora, las - każde odpowiednio powiększając planszę i modyfikując reguły walki.

Instrukcja w języku polskim dostępna jest na stronie wydawcy.

Galeria

Zobacz wszystkie »
Tagi: Michał Oracz | Neuroshima Hex: Babel 13 | Portal


Czytaj również

Bohater Maxx
Zostań Stalowym Policjantem lub zakałą ludzkości
- recenzja
Neuroshima Tactics
Przyczajony Posterunek, ukryty Moloch
- recenzja
Stalowa Policja
Nigdy nie zadzieraj ze Stalową Policją
- recenzja
Neuroshima Hex 3.0: Iron Gang - Hexogłówki
Neuroshima solo? Tak!
- recenzja
This War of Mine
Ograni przez życie
- recenzja
Neuroshima HEX! 3.0: Iron Gang
Nie zapominaj o Mad Maksie
- recenzja

Komentarze


Carramba
   
Ocena:
0
Są jakieś ilustracje tych terenów?
O ile neodżungla nie jest mi obca, o tyle tereny chętnie bym zobaczył przed zakupem.
02-10-2009 07:51

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.


ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.