» Mage Wars

Mage Wars

Dodał: Mateusz 'TheProdigy' Gołaszewski

Mage Wars
8.4
Ocena użytkowników
Średnia z 5 głosów
-
Twoja ocena
Mają na liście życzeń: 0
Mają w kolekcji: 2
Obecnie grają: 1

Dodaj do swojej listy:
lista życzeń
kolekcja
obecnie gram
Tytuł: Mage Wars
Seria wydawnicza: Mage Wars
Typ gry: karciana niekolekcjonerska
Projektant: Bryan Pope, Benjamin Pope
Ilustracje: Drew Baker, Tiziano Baracchi, Claire Beard, Dleoblack, Jason Engle, Mariusz Gandzel, John Guytan, Diego Gisbert Llorens, Raven Mimura, Jim Pavelec, Roberto Pitturru, R. K. Post, Maichol Quinto, Chris Seaman, Craig J. Spearing, Ron Spencer, John Stanko, Christophe Swal, Peter Tikos, Darek Zabrocki
Data wydania oryginału: 2012
Wydawca polski: Arcane Wonders
Liczba graczy: 2
Wiek graczy: od 13 lat
Czas rozgrywki: ok. 90 min.
Cena: ok. 200 zł

Mage Wars jest dynamiczną grą strategiczną o pojedynkach magów. Gracze wcielają się w rolę potężnych czarowników, wkraczających na arenę do walki o supremację. Mage Wars jest unikatowym, łamiącym schematy pomysłem, łączącym w sobie najlepsze elementy dynamicznych karcianek oraz taktycznych gier z miniaturkami.


Gracze mogą przyjąć rolę Czarodzieja (Wizard), Czarnoksiężnika (Warlock), Przywoływacza (Beastmaster) lub Kapłanki (Priestess). Każda z tych postaci posiada własną niepowtarzalną strategię oraz styl gry. Rozgrywka toczona jest w szybkim, pozbawionym przestojów tempie, gdzie w każdej turze stajesz przed wymagającymi decyzjami taktycznymi.
Gracze budują swoją własną oryginalną księgę zaklęć, wybierając z ponad 300 dostępnych zaklęć. Ta gra nie ma kolekcjonerskiego charakteru – każdy ma równy dostęp do tych samych czarów. W rozgrywce nie występuje też losowe dociąganie kart – gracze samodzielnie wybierają, które czary chcą rzucić i kiedy chcą to zrobić. W ten sposób udało się zapewnić Mage Wars równocześnie bezprecedensowy poziom strategii i taktyki. Przywołuj do walki potężne stworzenia, ciskaj pioruny i kule ognia, wyposaż się w potężną broń i zbroję, lub wręcz przeciwnie – utkaj sieć ukrytych uroków, aby pokonać przeciwnika przez zaskoczenie. Wszystko to i wiele więcej czeka na Ciebie na arenie Mage Wars! Dzięki subtelnym strategiom oraz diabolicznym niespodziankom, równowaga sił może zmieniać się w każdej rundzie, zapewniając ekscytującą rozgrywkę oraz niepewność ostatecznego zwycięstwa.

Przyszłe dodatki zaoferują nowych magów, czary oraz strategie! Co bardzo ważne: Mage Wars jest dynamiczny, ale nie jest to gra kolekcjonerska. Wszystko, czego potrzebujesz do gry jest w pudełku! Pamiętaj, że gracze mogą swobodnie wybierać i kupować tylko te dodatki, które chcą posiadać.

(opis ze strony wydawcy)
Tagi: Mage Wars | Bryan Pope | Benjamin Pope | Drew Baker | Tiziano Baracchi | Claire Beard | Dleoblack | Jason Engle | Mariusz Gandzel | John Guytan | Diego Gisbert Llorens | Raven Mimura | Jim Pavelec | Roberto Pitturru | R. K. Post | Maichol Quinto | Chris Seaman | Craig J. Spearing | Ron Spencer | John Stanko | Christophe Swal | Peter Tikos | Darek Zabrocki | Arcane Wonders


Czytaj również

Mage Wars: Arena
To, co magowie lubią najbardziej
- recenzja
Mage Wars: Akademia
Będziemy czarować
- recenzja
Szeryf z Nottingham
Przechytrzyć czy przekupić? – to jest pytanie!
- recenzja
Prêt-à-Porter (trzecia edycja)
Przepraszam, czy tu dziergają?
- recenzja
Mage Wars
Arena pełna magii
- recenzja
Siege Storm: Siege Mode
Walka na raty
- recenzja

Komentarze


Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.