Mage Wars: Arena
Dodał: Marcin 'Karriari' MartyniukMają w kolekcji: 1
Obecnie grają: 0
Dodaj do swojej listy:
lista życzeń
kolekcja
obecnie gram
Seria wydawnicza: Mage Wars
Typ gry: karciana niekolekcjonerska
Projektant: Bryan Pope, Benjamin Pope
Ilustracje: Drew Baker, Tiziano Baracchi, Claire Beard, Dleoblack, Jason Engle, Mariusz Gandzel, John Guytan, Diego Gisbert Llorens, Raven Mimura, Jim Pavelec, Roberto Pitturru, R. K. Post, Maichol Quinto, Chris Seaman, Craig J. Spearing, Ron Spencer, John Stanko, Christophe Swal, Peter Tikos, Darek Zabrocki
Wydawca oryginału: Arcane Wonders
Data wydania oryginału: 2012
Wydawca polski: Games Factory
Data wydania polskiego: grudzień 2018
Liczba graczy: 2
Wiek graczy: od 13 lat
Czas rozgrywki: 45-90 min.
Cena: 176,90 zł
Mechanika: Grid Movement, Dice Rolling, Simultaneous Action Selection, Variable Player Powers
Mage Wars: Arena to rozbudowana, niekolekcjonerska gra karciana, przenosząca graczy w sam środek pojedynku między rywalizującymi ze sobą magami, rozgrywanego na śmiercionośnej arenie. Każdy z magów używa własnej, stworzonej przed rozgrywką księgi czarów, aby pokonać przeciwnika – zagrywając wybrane przez siebie karty, tworzące wyjątkową taktykę, dostosowaną do preferowanego stylu gry.
Przyzywajcie potężne bestie i potwory, by walczyły w waszym imieniu. Zagrywajcie śmiercionośne zaklęcia, by zmieść przeciwnika w pył lub pokrzyżować jego plany. Używajcie magicznych wzmocnień, aby zmienić zasady i losy całego pojedynku. Wykorzystajcie starożytne artefakty, zaklęte bronie i zbroje, by wzmocnić swój atak i obronę. Zróbcie wszystko, aby przetrwać w Mage Wars: Arena!
Pojedynek rozgrywany jest na specjalnej arenie, podzielonej na 12 segmentów – regulujących ruchy oraz możliwości zagrywania kart. Każdy z graczy używa własnej księgi czarów, przygotowanej przed grą z dostępnych, najbardziej odpowiadających graczowi kart. W czasie gry przeciwnicy zagrywają przeciw sobie karty czarów, dobywając je prosto z księgi, dostosowując strategię do aktualnej sytuacji na stole. Specjalny system punktowy pozwala na stworzenie odpowiadających sobie talii – każdy rodzaj maga posiada biegłość w określonych szkołach magii, jednak nie jest przez nie ograniczony – za podwójny koszt można dobrać karty pochodzące z innych szkół, aby zaskoczyć przeciwnika! W ten sposób gra nie jest ograniczona przez losowe dobieranie kart z talii – dostarczając wielu taktycznych rozwiązań oraz zapewniając pełną kontrolę nad własną strategią. Wiele rodzajów zaklęć – takich jak potwory, przedmioty czy wzmocnienia – pojawiają się na planszy, aby działać w następnych kolejkach. Potężne magiczne ataki służą nie tylko do zadawania obrażeń wrogim bestiom oraz magom, lecz powodują także szereg dodatkowych efektów: podpalają, ogłuszają, przesuwają, unieruchamiają czy paraliżują przeciwnika. Mage Wars: Arena stawia przed graczami niezliczone możliwości prowadzenia rozgrywki!
Zawartość pudełka:
- plansza areny
- 2 księgi czarów
- 336 kart czarów
- 4 karty magów
- 4 karty umiejętności magów
- 2 plansze atrybutów magów
- 8 znaczników wartości atrybutów
- 20 znaczników akcji
- 2 znaczniki szybkiego czarowania
- 9 kości ataku
- 1 kość efektu k12
- żetony
- instrukcja
Źródło: Opis wydawcy