Galakta potwierdziła polskie wydania Ścieżki Węża i Pożeraczy snów, rozszerzeń do drugiej edycji Posiadłości Szaleństwa i Horroru w Arkham: Gry karcianej.
Zapowiedź:
Horror w Arkham: Gra karciana – Pożeracze snów
"Są pewne zakrzywienia czasu, przestrzeni, wizji i rzeczywistości, które jedynie śniący jest w stanie przepowiedzieć…"
– H. P. Lovecraft, "Srebrny klucz
Poza granicami świata jawy istnieje pewna ukryta kraina: zadziwiający świat wyobrażeń i koszmarów. Po przeczytaniu okultystycznych dzieł Virgila Graya opowiadających o jego podróżach do „Krain snów” postanawiacie sami wyruszyć w drogę i zobaczyć prawdę na własne oczy. Jednak im bardziej zagłębiacie się w śledztwo, tym częściej zastanawiacie się, co jest rzeczywistością, a co fikcją? Jakie tajemnice kryją się w mrocznych, zakazanych miejscach po drugiej stronie bram snu?
W tym rozszerzeniu, które rozpoczyna piąty cykl Horroru w Arkham: Gry karcianej, 1-4 graczy wciela się w rolę grupy badaczy przemierzającej Krainy snów lub ich towarzyszy, którzy pozostali w świecie jawy. Zawiera ono 95 kart scenariuszy, wprowadzających nowe wyzwania, a także 56 kart graczy, pozwalających na nowe ścieżki rozwoju Waszych badaczy. Rozszerzenie składa się z dwóch pierwszych scenariuszy cyklu Pożeracze snów – po jednym scenariuszu dla każdej z obu grup. Na jakie dziwy i okropieństwa natkniecie się, gdy przekroczycie granice Waszych przebudzonych umysłów?
Posiadłość Szaleństwa: Ścieżka Węża
"Zapuśśśściliśśśście sssię za daleko" – wysyczał jeden z nich. – "Nie opuśśśścicie tej dżungli żywi". Wężoczłek sięgnął po kolejną strzałę, jednak przerwały mu dwa ogłuszające wystrzały i stworzenie zwaliło się martwe na ziemię. Leo wymierzył wciąż dymiący pistolet w kolejną istotę. "Pamiętajcie, przed nami pięć mil marszu. Załatwmy to jak najszybciej". Ursula sięgnęła po swój nóż. Norman zaczął kartkować niedużą książkę, mamrocząc coś pod nosem. Kiedy jeden z węży ruszył do ataku, Daniela westchnęła głęboko, rozluźniła chwyt i pewnie uniosła maczetę do ciosu.
Mimo całego swojego piękna, dżungla kryje wiele niebezpieczeństw – od bezlitosnego upału i szybko kurczących się zapasów po przeklęte posągi i wypełnione pułapkami świątynie. Każdy kto odważy się stawić czoła tym zagrożeniom z pewnością szybko zapragnie powrócić do względnego bezpieczeństwa miasta, które znało.
Tym razem w Posiadłości Szaleństwa wcielicie się w role nieustraszonych badaczy, którzy muszą wkroczyć na dzikie tereny niezbadanej amazońskiej dżungli i zbadać rozpadające się ruiny, odkryć sekrety zapomnianych cywilizacji i powstrzymać klątwę Węża zanim świat pogrąży się w chaosie.
W trzech nowych scenariuszach badacze staną do walki z przerażającymi wężoludźmi, stawią czoła ożywionym kamiennym potwornościom i spróbują uniknąć ciągle grożącego im widma zgubienia się w dżungli na zawsze. Czy jesteście gotowi na nowe wyzwanie?
Wydawnictwo Galakta z przyjemnością prezentuje zapowiedź nowego rozszerzenia do Posiadłości Szaleństwa – Ścieżka Węża.
Rozszerzenie zaoferuje:
- 4 nowych badaczy
- 3 nowe scenariusze
- nowych przeciwników (wężowych)
- 6 nowych kafli terenu
- nową zagadkę
- kilka nowych żetonów i kart