» KeyForge: Czas Wstąpienia - Pakiet startowy

KeyForge: Czas Wstąpienia - Pakiet startowy

Dodał: Joanna 'Shadov' Walczak

KeyForge: Czas Wstąpienia - Pakiet startowy
-
Ocena użytkowników
Średnia z 0 głosów
-
Twoja ocena
Mają na liście życzeń: 0
Mają w kolekcji: 0
Obecnie grają: 0

Dodaj do swojej listy:
lista życzeń
kolekcja
obecnie gram
Tytuł: KeyForge: Czas Wstąpienia - Pakiet startowy
Seria wydawnicza: KeyForge, Czas Wstąpienia
Typ gry: karciana niekolekcjonerska
Projektant: Richard Garfield
Wydawca oryginału: Asmodee
Data wydania oryginału: 2019
Wydawca polski: Rebel
Data wydania polskiego: 29 maja 2019
Liczba graczy: 2
Wiek graczy: od 14 lat
Czas rozgrywki: 15-45 min.
Cena: 109,95 zł
Mechaniki: Hand Management, Take That

KeyForge to pierwsza na świecie unikalna gra karciana. Podczas rozgrywki dwóch graczy wciela się w Archontów rywalizujących o to, kto pierwszy odkryje skarby Tygla - niezwykłego świata stworzonego z elementów planet.

Nastał "Czas Wstąpienia"!

A wraz z nim drugi zestaw talii KeyForge! Seria Czas Wstąpienia wprowadza do gry 204 nowe karty, zwiększając pulę unikalnych talii do odkrycia i ujarzmienia! Żadne dwie bitwy nigdy nie będą takie same!

Czym jest unikalna gra karciana?

Rozpoczynając swoją przygodę z KeyForge, możesz mieć pewność, że każda talia jest równie unikalna, co osoba, która nią włada, a każdy pojedynek - niepowtarzalny. Dzięki ogromnej liczbie dostępnych artefaktów, stworzeń i umiejętności, możliwe było wydrukowanie setek tysięcy różniących się między sobą talii. Co więcej - zestawy KeyForge są kompletne i nie podlegają modyfikacjom.

Jak to działa?

Rozgrywka KeyForge składa się z szeregu tur, podczas których wcielasz się w Archonta stojącego na czele kompanii. Wykorzystując istoty, technologie, artefakty i umiejętności związane z wybranym rodem, będziesz pozyskiwać cenny Æmber, odpierać ataki wroga i wykuwać klucze, którymi otworzysz Skarbiec Tygla. Na początku tury wybierasz jeden z trzech rodów znajdujących się w twojej talii i możesz zagrywać jedynie karty tego rodu.

Pakiet startowy KeyForge to idealny sposób na rozpoczęcie swojej przygody ze światem Tygla. Znajdziemy w nim dwie unikalne, pełnoprawne talie Archontów, które pozwolą Tobie i Twojemu przeciwnikowi na poznanie zasad gry.

Źródło: Opis wydawcy

Tagi: KeyForge | Czas Wstąpienia | Pakiet startowy | Richard Garfield | Asmodee | Rebel | Hand Management | Take That


Czytaj również

KeyForge: Zew Archontów
Nie ma dwóch takich samych wojowników
- recenzja
Sherlock Holmes: Detektyw doradczy – wersja demonstracyjna
Elementarne mówisz?
- pierwsze wrażenia
Divinare
Cicho wszędzie, głucho wszędzie
- recenzja
Pora liczyć
Owoce, warzywa, refleks
- recenzja
Mr. Jack – dodatek
Świeża krew
- recenzja
Zakazana Pustynia
Doświadczeni przez wiatr i piach
- recenzja

Komentarze


Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.


ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.