KeyForge: Czas Wstąpienia - Pakiet startowy
Dodał: ShadovMają w kolekcji: 0
Obecnie grają: 0
Dodaj do swojej listy:



Seria wydawnicza: KeyForge, KeyForge: Czas Wstąpienia
Typ gry: karciana niekolekcjonerska
Projektant: Richard Garfield
Wydawca oryginału: Fantasy Flight Games
Data wydania oryginału: 2019
Wydawca polski: Rebel
Data wydania polskiego: 29 maja 2019
Liczba graczy: 2
Wiek graczy: od 14 lat
Czas rozgrywki: 15-45 min.
Cena: 109,95 zł
Mechanika: Hand Management, Take That
KeyForge to pierwsza na świecie unikalna gra karciana. Podczas rozgrywki dwóch graczy wciela się w Archontów rywalizujących o to, kto pierwszy odkryje skarby Tygla - niezwykłego świata stworzonego z elementów planet.
Nastał "Czas Wstąpienia"!
A wraz z nim drugi zestaw talii KeyForge! Seria Czas Wstąpienia wprowadza do gry 204 nowe karty, zwiększając pulę unikalnych talii do odkrycia i ujarzmienia! Żadne dwie bitwy nigdy nie będą takie same!
Czym jest unikalna gra karciana?
Rozpoczynając swoją przygodę z KeyForge, możesz mieć pewność, że każda talia jest równie unikalna, co osoba, która nią włada, a każdy pojedynek - niepowtarzalny. Dzięki ogromnej liczbie dostępnych artefaktów, stworzeń i umiejętności, możliwe było wydrukowanie setek tysięcy różniących się między sobą talii. Co więcej - zestawy KeyForge są kompletne i nie podlegają modyfikacjom.
Jak to działa?
Rozgrywka KeyForge składa się z szeregu tur, podczas których wcielasz się w Archonta stojącego na czele kompanii. Wykorzystując istoty, technologie, artefakty i umiejętności związane z wybranym rodem, będziesz pozyskiwać cenny Æmber, odpierać ataki wroga i wykuwać klucze, którymi otworzysz Skarbiec Tygla. Na początku tury wybierasz jeden z trzech rodów znajdujących się w twojej talii i możesz zagrywać jedynie karty tego rodu.
Pakiet startowy KeyForge to idealny sposób na rozpoczęcie swojej przygody ze światem Tygla. Znajdziemy w nim dwie unikalne, pełnoprawne talie Archontów, które pozwolą Tobie i Twojemu przeciwnikowi na poznanie zasad gry.
Źródło: Opis wydawcy