» KeyForge: Czas Wstąpienia – Talia Archonta

KeyForge: Czas Wstąpienia – Talia Archonta

Dodał: Shadov

KeyForge: Czas Wstąpienia – Talia Archonta
-
Ocena użytkowników
Średnia z 0 głosów
-
Twoja ocena
Mają na liście życzeń: 0
Mają w kolekcji: 0
Obecnie grają: 0

Dodaj do swojej listy:
lista życzeń
kolekcja
obecnie gram
Tytuł: KeyForge: Czas Wstąpienia – Talia Archonta ( KeyForge: Age of Ascension)
Seria wydawnicza: KeyForge, KeyForge: Czas Wstąpienia
Typ gry: karciana niekolekcjonerska
Projektant: Richard Garfield
Wydawca oryginału: Fantasy Flight Games
Data wydania oryginału: 2019
Wydawca polski: Rebel
Data wydania polskiego: 29 maja 2019
Liczba graczy: 2
Wiek graczy: od 14 lat
Czas rozgrywki: 15-45 min.
Cena: 34,95 zł
Mechanika: Hand Management, Take That

KeyForge to pierwsza na świecie unikalna gra karciana. Podczas rozgrywki dwóch graczy wciela się w Archontów rywalizujących o to, kto pierwszy odkryje skarby Tygla - niezwykłego świata stworzonego z elementów planet.

Nastał Czas Wstąpienia!

A wraz z nim drugi zestaw talii KeyForge! Seria "Czas Wstąpienia" wprowadza do gry 204 nowe karty, zwiększając pulę unikalnych talii do odkrycia i ujarzmienia! Żadne dwie bitwy nigdy nie będą takie same!

Czym jest unikalna gra karciana?

Rozpoczynając swoją przygodę z KeyForge, możesz mieć pewność, że każda talia jest równie unikalna, co osoba, która nią włada, a każdy pojedynek - niepowtarzalny. Dzięki ogromnej liczbie dostępnych artefaktów, stworzeń i umiejętności, możliwe było wydrukowanie setek tysięcy różniących się między sobą talii. Co więcej - zestawy KeyForge są kompletne i nie podlegają modyfikacjom.

Jak to działa?

Rozgrywka KeyForge składa się z szeregu tur, podczas których wcielasz się w Archonta stojącego na czele kompanii. Wykorzystując istoty, technologie, artefakty i umiejętności związane z wybranym rodem, będziesz pozyskiwać cenny Æmber, odpierać ataki wroga i wykuwać klucze, którymi otworzysz Skarbiec Tygla. Na początku tury wybierasz jeden z trzech rodów znajdujących się w twojej talii i możesz zagrywać jedynie karty tego rodu.

Co wprowadza Talia Archonta?

Oprócz Pakietu startowego mamy do dyspozycji unikalne talie Archontów, które oferują nam pełną rozgrywkę bez potrzeby kupowania dodatkowych boosterów, czy konstruowania własnego zbalansowanego zestawu. Każda zakupiona talia jest unikalna i kompletna. To oznacza, że grając za jej pomocą, będziemy musieli nauczyć się w pełni wykorzystywać jej potencjał.

Każda z talii Archontów ma własną, wyjątkową nazwę i zawiera zestaw kart o unikalnym potencjale strategicznym. Każda jest również kolejną szansę na zwycięstwo!

Źródło: Opis wydawcy

Tagi: KeyForge: Czas Wstąpienia – Talia Archonta | Fantasy Flight Games | KeyForge | Czas Wstąpienia | Talia Archonta | Richard Garfield | KeyForge: Age of Ascension | Hand Management | Take That | Rebel | Asmodee


Czytaj również

KeyForge: Zew Archontów
Nie ma dwóch takich samych wojowników
- recenzja
X-Men: Bunt mutantów
Tacy sami, a mutant między nami
- recenzja
Fallout Shelter
Budujemy nowy schron, jeszcze jeden nowy schron…
- recenzja
Sherlock Holmes: Detektyw doradczy – wersja demonstracyjna
Elementarne mówisz?
- pierwsze wrażenia
Divinare
Cicho wszędzie, głucho wszędzie
- recenzja

Komentarze


Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.