Erynie - kryminał z Kuźni Gier
04-11-2010 23:25 | Paweł 'Szept' Furman
"Jest rok 1939. Lwowem wstrząsa seria makabrycznych zbrodni. Strach jest wszechobecny, wybucha panika. Na miasto pada cień Erynii – bogiń zemsty.
Do pracy rusza cała lwowska policja, na której czele stoi Edward Popielski - komisarz do zadań specjalnych. Glina znany z gwałtownego charakteru, którego obawiają się nawet najtwardsi z lokalnych baciarów. Kto rozwiąże kryminalną zagadkę, zbierze dowody i doprowadzi do ukarania winnych? "
Kuźnia Gier na zlecenie Wydawnictwa Znak zaprojektowała i wyprodukowała grę planszową Erynie, opartą na powieści mistrza polskiego kryminału Marka Krajewskiego.
Gra będzie częścią specjalnego pakietu dla wielbicieli mocnych wrażeń zawierającego jeszcze powieść oraz przewodnik informacyjny "Makabryczna zbrodnia wstrząsnęła Lwowem" i ukaże się w okresie przedświątecznym.
Gra przeznaczona jest dla 3 do 5 osób. W pudełku znajdzie się: plansza, 12 kart winy i niewinności, 6 kart podejrzanych, 6 znaczników śledczych, wraz z podstawkami, 52 żetony, w tym 45 żetonów dowodów, 6 żetonów podejrzanych i 1 żeton śledztwa oraz instrukcja.
Grę wygrywa ten gracz, którego podejrzenia najlepiej się sprawdzą.
Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę
Do pracy rusza cała lwowska policja, na której czele stoi Edward Popielski - komisarz do zadań specjalnych. Glina znany z gwałtownego charakteru, którego obawiają się nawet najtwardsi z lokalnych baciarów. Kto rozwiąże kryminalną zagadkę, zbierze dowody i doprowadzi do ukarania winnych? "
Kuźnia Gier na zlecenie Wydawnictwa Znak zaprojektowała i wyprodukowała grę planszową Erynie, opartą na powieści mistrza polskiego kryminału Marka Krajewskiego.
Gra będzie częścią specjalnego pakietu dla wielbicieli mocnych wrażeń zawierającego jeszcze powieść oraz przewodnik informacyjny "Makabryczna zbrodnia wstrząsnęła Lwowem" i ukaże się w okresie przedświątecznym.
Gra przeznaczona jest dla 3 do 5 osób. W pudełku znajdzie się: plansza, 12 kart winy i niewinności, 6 kart podejrzanych, 6 znaczników śledczych, wraz z podstawkami, 52 żetony, w tym 45 żetonów dowodów, 6 żetonów podejrzanych i 1 żeton śledztwa oraz instrukcja.
Grę wygrywa ten gracz, którego podejrzenia najlepiej się sprawdzą.
Źródło: Kuźnia Gier