» Wieści » Dodatki do Rising Sun dostępne w przedsprzedaży!

Dodatki do Rising Sun dostępne w przedsprzedaży!

|

Dodatki do Rising Sun dostępne w przedsprzedaży!

Wydawnictwo Portal Games rozpoczęło przedsprzedaż dodatków do gry Rising Sun, za którą odpowiada jeden z najpopularniejszych twórców gier – Eric M. Lang (Chaos w Starym Świecie, Blood Rage).

Inf. prasowa

Możecie zamówić już teraz wszystkie trzy dodatki do Rising SunZstąpienie Kami, Inwazję Dynastii i Zestaw Potworów i zgarnąć zniżkę 60 zł oraz dodatkową, dostępną tylko u nas, figurkę potwora Nure-Onna gratis!

Zstąpienie Kami

Zstąpienie Kami to rozszerzenie i zbiór zasad, które sprawia, że udział Kami staje się jeszcze bardziej istotny podczas rozgrywki w Rising Sun! Normalne zasady pozwalają wysyłać swoich Shinto by czcili Kami w świątyniach, uzyskując tym samym korzyści dla swojego klanu. Zstąpienie Kami oznacza, że Kami otrzymują swoje własne figurki, które rozpoczynają rozgrywkę we wskazanej Prowincji. Gdy żaden klan nie czci tego Kami, figurka ta stoi tam, obserwując poczynania śmiertelników. Jednak gdy tylko jakiś Shinto uda się do świątyni oddać mu cześć, klan zyskuje kartę tego Kami (całkowicie nowy komponent), symbolizując, że od teraz jest to twoja figurka. Kami możesz normalnie przemieszczać, a podczas żniw i bitew liczą się jako siła 1. A ze względu na to, że są potężnymi bytami, nie można ich brać jako jeńców, nie mogą być celem zdrady, nie mogą nawet być zabici!

Co więcej, karta danego Kami zawiera opis jego specjalnej zdolności, którą gracz może aktywować. Aby to zrobić, gracz musi poświęcić Shinto czczącego tego Kami. Shinto taki powraca do twojej puli, a moc Kami zostaje uwolniona! Jednak tak łatwo, jak się zyskało łaskę Kami i jego moce, tak samo łatwo można je stracić. Jeśli przeciwnik będzie czcił danego Kami większą liczbą Shinto, Kami taki natychmiast przechodzi na jego stronę – a wraz z nim wszelkie korzyści i zdolności, jaki taki Kami gwarantuje!

  • Wiek graczy: 13+
  • Czas gry: 90-120 min.
  • Liczba graczy: 3-5
  • Premiera rozszerzenia: 19 grudnia 2018
  • Pobierz instrukcję: PDF

Inwazja Dynastii

Rozszerzenie Inwazja Dynastii zawiera dwa nowe klany: Słońca i Księżyca. Dzięki włączeniu ich do gry możliwa staje się 6-osobowa rozgrywka w Rising Sun! Zwiększenie liczby graczy nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi zasadami – obowiązują reguły gry podstawowej.
 
Choć każdy Klan jest na swój sposób unikatowy, Klany z rozszerzenia Inwazja Dynastii mają dodatkową, wyjątkową cechę. Jako przybysze z innego lądu, kryjącego się za bezmiarem wód oceanu, nie wchodzą w przymierze z japońskimi Potworami, ufając w siłę własnych Siedmiu Bóstw Szczęścia.
 
Bóstwa Szczęścia
Jeśli co najmniej jeden z Klanów Dynastii bierze udział w grze, przygotuj przed grą 7 kart Bóstw Szczęścia. Podczas przygotowywania talii Pór Roku, do każdej z nich, poza 7 podstawowymi kartami Pór Roku oraz 5 kartami z wybranego zestawu, wtasuj także odpowiednią liczbę kart Bóstw Szczęścia (3 dla Wiosny, po 2 dla Lata i Jesieni).
Bóstwa Szczęścia należą do Potworów i stosują się do wszystkich ich zasad z jednym ważnym wyjątkiem – tylko Klany Dynastii (Słońca i Księżyca) mogą je pozyskać. Z drugiej strony, Klany Dynastii nie mogą pozyskiwać zwykłych kart Potworów.
Każde Bóstwo Szczęścia jest Potworem z własną, unikatową zdolnością opisaną na jego karcie. Ich pozyskanie otwiera przed właścicielem nowe możliwości taktyczne i strategiczne.
 
Klan Księżyca
Brutalność – Klan Księżyca to wyzuty z uczciwości przeciwnik, wspierany przez przepotężne i tajemnicze siły, co czyni ich znacznie silniejszymi od każdego innego Klanu.
Wszystkie figurki należące do Klanu Księżyca liczą się jako co najmniej 2 punkty siły. Jeśli pozyskasz Wzmocnienie, które dodaje siłę danemu rodzajowi figurek, dodajesz ją do podstawowej siły równej 2.
Jeśli pozyskasz Potwora (czyli Bóstwo Szczęścia), którego siła jest większa niż 2, zdolność Klanu Księżyca nie ma tu zastosowania.
 
Klan Słońca
Oświecenie – pławiąc się w blasku Honoru, Klan Słońca prowokuje każdego przeciwnika do rzucenia mu honorowego wyzwania, wyczerpując do cna tych, którzy okazali się niegodni.
Za każdym razem, gdy Klan Słońca wygra dowolny konflikt, w którym był remis i którego rozstrzygnięcie zależało od pozycji na torze Honoru, zyskuje on 1 Monetę i 1 PZ, a przegrany Klan (lub Klany) traci 1 Monetę i 1 PZ (jeśli je posiada). Taka sytuacja może mieć miejsce, gdy Klan Słońca wygrywa:
 
▪ Remis w sile w Prowincji podczas rozpatrywania Rozkazu Żniwa.
▪ Remis w sile w danej Świątyni podczas tury Kami.
▪ Remis w sile w Prowincji podczas rozpatrywania Bitwy.
▪ Remis w liczbie Monet podczas licytowania Przewag Wojennych.
▪ Remis w PZ na koniec gry.
▪ Jeśli grasz z dodatkiem Zstąpienie Kami, Oświecenie działa gdy przejmujesz kontrolę nad Kami, nie jest aktywne natomiast, gdy powstrzymujesz innego gracza przed przejęciem kontroli nad Kami.

  • Wiek graczy: 13+
  • Czas gry: 90-120 min.
  • Liczba graczy: 3-6
  • Pobierz instrukcję: PDF
  • Premiera rozszerzenia: Q1 2019

Zestaw Potworów

Rozszerzenie Zestaw Potworów zawiera 4 nowe Potwory. Różnią się od zwykłych kart Potworów tym, że można ich użyć w każdej grze, niezależnie od wybranego zestawu kart Pór Roku. Aby je odróżnić od innych kart, ich rewers zawiera ilustrację smoka.

  • Jorōgumo jest równie przerażająca, jak uwodzicielska. Gdy w Prowincji, w której się znajduje, rozpoczyna się Bitwa, możesz przejąć kontrolę nad 1 Bushi lub Shinto należącym do przeciwnika i znajdującym się w tej Prowincji. Do końca tej Bitwy ta figurka jest traktowana pod każdym względem jak figurka twojego Klanu (na przykład nie zabijasz jej, gdy wygrywasz Bitwę).
  • Ognisty smok to niezwykła istota o niebywałej niszczycielskiej mocy. Liczy się jako 3 punkty siły. Co więcej, gdy w Prowincji, w której się znajduje, rozpoczyna się Bitwa, musisz wybrać i zabić każdemu graczowi po 1 znajdującej się tam figurce, wliczając w to siebie (nie możesz wybrać Ognistego smoka). Pamiętaj, że Daimyo są odporni na takie efekty specjalne.
  • Oni plag to budzący grozę Potwór może uczynić Prowincję niedostępną dla twych przeciwników. Żaden gracz o wyższym Honorze niż twój nie może przesunąć w jakikolwiek sposób żadnej ze swych figurek do Prowincji, w której znajduje się Oni plag.
  • Jinmenju to nadnaturalne drzewo rodzi niespotykane owoce – może być traktowane podobnie do Warowni. Podczas rozpatrywania Rozkazu Werbunek pozwala na Przyzwanie dodatkowej figurki do Prowincji, w której się znajduje. Za każdym razem, gdy się na to zdecydujesz, tracisz Honor.

  • Wiek graczy: 13+
  • Czas gry: 90-120 min.
  • Liczba graczy: 3-5
  • Pobierz instrukcję: PDF
  • Premiera rozszerzenia: Q2 2019
Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę
Źródło: Strona wydawcy
Tagi: CMON | Adrian Smith | Eric M. Lang | Rising Sun: Zstąpienie Kami | Rising Sun: Zestaw Potworów | Rising Sun: Inwazja Dynastii | Rising Sun | Portal Games


Czytaj również

Blood Rage
Po złoto, kobiety i chwałę!
- recenzja
A Song of Ice & Fire: Figurkowa Gra Bitewna
Wprowadzenie do systemu, część #1
Narcos
Zabawa w policjantów i … złodzieja
- recenzja

Komentarze


Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.