Cry Havoc
Dodał: Balint 'balint' LengyelMają w kolekcji: 3
Obecnie grają: 0
Dodaj do swojej listy:



Typ gry: strategiczna
Projektant: Grant Rodiek, Michał Oracz, Michał Walczak
Ilustracje: Fyodor Ananiev, Mateusz Bielski, Grzegorz Bobrowski, Tomasz Larek
Wydawca oryginału: Portal Games
Data wydania oryginału: 2016
Wydawca polski: Portal Games
Data wydania polskiego: 2016
Liczba graczy: od 2 do 4
Wiek graczy: od 10 lat
Czas rozgrywki: 60 - 120 minut
Cena: 299,95 zł
Cry Havoc to asymetryczna gra dla 2-4 graczy, oparta na mechanice kontrolowania terytorium (area control). Każdy gracz przewodzi jednej z czterech unikatowych frakcji, zawzięcie walcząc o zdobycie jak największej liczby energetycznych kryształów.
Aby zwyciężyć, gracze muszą ulepszać swoje talie, wznosić potężne budowle i wykorzystywać wyjątkowe zdolności ich ras.
Wygra ten, kto do końca rozgrywki uzbiera najwięcej punktów zwycięstwa. Zdobywa się je w czasie rund z aktywnym punktowaniem, dzięki kontrolowaniu regionów zawierających kryształy.
Punkty można również zdobyć za osiągnięcia w bitwach, kontrolowanie obszarów, branie jeńców, zabijanie wrogich oddziałów, czy też za używanie niektórych taktyk i zdolności.
W grze na czterech graczy przyjdzie nam wybrać jedną z unikalnych, różniących się między sobą ras:
- ludzi - najbardziej wszechstronną frakcję, opierającą swoje działania na zdalnym podbijaniu terenów bez użycia jednostek oraz wzmacnianiu kontrolowanych obszarów budynkami ochronnymi,
- maszyn - wolniejsze, ale nieubłaganie zmieżające do celu molochy, których budowle mogą - wedle potrzeb - transformować się w jednostki bojowe i na odwrót,
- pielgrzymów - kosmicznych podróżników, którzy wydobywają kryształy, aby napędzać swoje zaawansowane technologicznie konstrukcje,
- Troggów - rdzennych mieszkańców okupowanej planety, którzy stawiają opór najeźdźcom wysyłając przeciwko nim hordy brutalnych wojowników (a w trybie na 2-3 graczy stanowią neutralną stronę konfliktu).
Masywne figurki, unikalny system prowadzenia bitew (minimum losowości, opierają się na przydzielaniu figurek do jednej z trzech stref pola bitwy i zagrywaniu kart), cztery diametralnie różne frakcje do wyboru i dynamiczna, nowoczesna mechanika, to cechy, które zapewni
Źródło: Rebel.pl