» Cry Havoc

Cry Havoc

Dodał: Balint 'balint' Lengyel

Cry Havoc
9.00
9
Ocena użytkowników
Średnia z 2 głosów
-
Twoja ocena
Tytuł: Cry Havoc
Typ gry: strategiczna
Projektant: Grant Rodiek, Michał Oracz, Michał Walczak
Ilustracje: Fyodor Ananiev, Mateusz Bielski, Grzegorz Bobrowski, Tomasz Larek
Wydawca oryginału: Portal Games
Data wydania oryginału: 2016
Wydawca polski: Portal Games
Data wydania polskiego: 2016
Liczba graczy: od 2 do 4
Wiek graczy: od 10 lat
Czas rozgrywki: 60 - 120 minut
Cena: 299,95 zł

Cry Havoc to asymetryczna gra dla 2-4 graczy, oparta na mechanice kontrolowania terytorium (area control). Każdy gracz przewodzi jednej z czterech unikatowych frakcji, zawzięcie walcząc o zdobycie jak największej liczby energetycznych kryształów.

Aby zwyciężyć, gracze muszą ulepszać swoje talie, wznosić potężne budowle i wykorzystywać wyjątkowe zdolności ich ras.

Wygra ten, kto do końca rozgrywki uzbiera najwięcej punktów zwycięstwa. Zdobywa się je w czasie rund z aktywnym punktowaniem, dzięki kontrolowaniu regionów zawierających kryształy.

Punkty można również zdobyć za osiągnięcia w bitwach, kontrolowanie obszarów, branie jeńców, zabijanie wrogich oddziałów, czy też za używanie niektórych taktyk i zdolności.

 

 

Frakcje

 

 

W grze na czterech graczy przyjdzie nam wybrać jedną z unikalnych, różniących się między sobą ras:

  • ludzi - najbardziej wszechstronną frakcję, opierającą swoje działania na zdalnym podbijaniu terenów bez użycia jednostek oraz wzmacnianiu kontrolowanych obszarów budynkami ochronnymi,
  • maszyn - wolniejsze, ale nieubłaganie zmieżające do celu molochy, których budowle mogą - wedle potrzeb - transformować się w jednostki bojowe i na odwrót,
  • pielgrzymów - kosmicznych podróżników, którzy wydobywają kryształy, aby napędzać swoje zaawansowane technologicznie konstrukcje,
  • Troggów - rdzennych mieszkańców okupowanej planety, którzy stawiają opór najeźdźcom wysyłając przeciwko nim hordy brutalnych wojowników (a w trybie na 2-3 graczy stanowią neutralną stronę konfliktu).

Masywne figurki, unikalny system prowadzenia bitew (minimum losowości, opierają się na przydzielaniu figurek do jednej z trzech stref pola bitwy i zagrywaniu kart), cztery diametralnie różne frakcje do wyboru i dynamiczna, nowoczesna mechanika, to cechy, które zapewni

Źródło: Rebel.pl

Tagi: Portal Games | Tomasz Larek | Grzegorz Bobrowski | Mateusz Bielski | Fyodor Ananiev | Michał Walczak | Michał Oracz | Grant Rodiek | Cry Havoc


Czytaj również

Cry Havoc
Mój jest ten kawałek kryształu
- recenzja
Neuroshima Hex 3.0: Iron Gang - Hexogłówki
Neuroshima solo? Tak!
- recenzja
Neuroshima HEX! 3.0: Iron Gang
Nie zapominaj o Mad Maksie
- recenzja
Cry Havoc: Aftermath
Atmosfera się zagęszcza
- recenzja
Neuroshima HEX: Death Breath
Heksagonalne zombie
- recenzja
Osadnicy: Narodziny Imperium - Atlantydzi
Podwodna cywilizacja
- recenzja

Komentarze


Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.


ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.